eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Piekary Śląskie: Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP.
Numer ogłoszenia: 106568 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81714 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP. I. Zakres usługi 1. Obsługą serwisowa zostaną objęte następujące urządzenia wykorzystywane w ramach projektu SEKAP: serwery, komputer komunikacyjny, HSM, switche. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z zapisami umowy będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Wykonawca winien mieć doświadczenie w realizacji umów związanych z wdrożeniem bądź serwisem urządzeń HSM oraz współpracować z Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w zakresie modernizacji i rozwoju projektu SEKAP na czas trwania usługi. 2. Przeniesienie na wniosek Zamawiającego usług Systemu Obiegu Dokumentów (SOD) systemu SEKAP (Serwer 4 dla Partnerów oraz Serwer 5 dla Partnerów opisanych w załączniku nr 1 do umowy) na istniejącą u Zamawiającego platformę wirtualną VMware (w wersji co najmniej 5.5) w trakcie realizacji umowy. Usługa przeniesienia obejmuje: utworzenie maszyny wirtualnej na docelowym serwerze, migrację serwerów do środowiska wirtualnego, testowanie poprawności działania. 3. Przeniesienie na wniosek Zamawiającego usług komputera komunikacyjnego (opisanego w załączniku nr 1 do umowy) na inną platformę (sprzętową lub wirtualną) w trakcie realizacji umowy. Usługa przeniesienia obejmuje konfigurację wstępną docelowej platformy, przeniesienie danych i usług, uruchomienie oraz testowanie poprawności działania usług. Wykonawca winien mieć doświadczenie w realizacji umów związanych z wdrożeniem bądź serwisem urządzeń HSM oraz współpracować z Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w zakresie modernizacji i rozwoju projektu SEKAP na czas trwania usługi. Wykonawca realizujący Zamówienie powinien nawiązać współpracę z firmą obsługującą wdrożone w ramach SEKAP oprogramowanie ( LTC sp. z o.o.) w celu utrzymania zgodności sprzętowo-programowej na czas trwania usługi . II. Szczegóły oferty cenowej: Oferta cenowa powinna obejmować wszelkie koszty związane z serwisem, w tym: utrzymania gotowości serwisowej i udostępnienia systemu zgłoszeń, utrzymania rezerwy serwisowej sprzętu, zużytych do naprawy części zamiennych (uszkodzone dyski i inne nośniki danych pozostają u zamawiającego usługę), robocizny związanej z wykonywaniem napraw, przeglądów kwartalnych sprzętu, dojazdów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.23.00 - Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SALUTARIS sp. z o.o., ul. Henryka Dulęby 5, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23739,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23739,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23739,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.