Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rzeszów: dostawa paneli, płytek, testów, podłoży, zestawów do barwienia, odczynników, dzierżawa analizatorów wraz z serwisem i materiałami eksploatacyjnymi i zużywalnymi oraz innych urządzeń - do badań mikrobiologicznych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, do kontaktów: Marek Wiater, tel. 017 8666 060, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097, e-mail: jozefber@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.szpital.rzeszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.szpital.rzeszow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paneli, płytek, testów, podłoży, zestawów do barwienia, odczynników, dzierżawa analizatorów wraz z serwisem i materiałami eksploatacyjnymi i zużywalnymi oraz innych urządzeń - do badań mikrobiologicznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Diagnostyki Labolatoryjnej Zamawiającego ul. Szopena 2 w Rzeszowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1). Zakup: A. Paneli do identyfikacji drobnoustrojów; B. Paneli do oznaczania lekowrażliwości; C. Gotowych płytek z podłożem do hodowli i izolacji; D. Testów diagnostycznych; E. Podłoży transportowych; F. Zestawów do barwienia metodą Gram; G. Odczynników do wykrywania indolu; H. Podłoży i testów identyfikacyjnych. 2). Dzierżawa analizatorów i innych urządzeń: a) automatycznego analizatora do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych, b) analizatora do identyfikacji drobnoustrojów i określenia ich lekowrażliwości. c) chłodni dwukomorowej, zamrażarki utrzymującej temp. - 70 °C, aplikatora do płytek do kontroli czystości powierzchni, mikroskopu z przystawką konsultacyjną, densytometru, palnika nożny, zestawu komputerowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadaja wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) na oferowane przedmioty zamówienia wymienione w Załączniku nr 1 do Zadania nr 1 - oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu i stosowania oferowanych przedmiotów zamówienia, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, b) na dzierżawę analizatorów wymienionych w Załączniku nr 2 do Zadania nr 1 proszę dołączyć kserokopię dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania oferowanych przedmiotów zamówienia, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. Na poszczególnych dokumentach wpisać nr Zadania i numer pozycji z zadania, która dotyczy oferowanego przedmiotu zamówienia. c) Dostawa towarów wymienionych w II.1.5 pkt 2c Ogłoszenia - nie dotyczy Ustawy o wyrobach medycznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.57 - Analizatory hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje zapotrzebowanie Zamawiajacego na przedmioty zamówienia przez okres 36 miesięcy. Szczegółowy opis, ilość, rodzaj, parametry, wymagania, warunki gwarancji i serwisu dotyczące przedmiotów zamówienia przedstawiają załączniki będące integralną częścią SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 8 400,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. [ Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej niżej opisane]; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.[Przedstawić Wykaz osób ..wg wzoru załączonego do SIWZ i osoby odpowiedzialne za wykonanie zamówienia]; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. [ Wymagana informacja bankowa o posiadanych środkach finansowych. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości co najmniej 1/36 wartości brutto oferty lub zdolność kredytową do tej wysokości]. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).[Przedstawić niżej wymienione dokumenty]. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6.Zdolność techniczna: Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ. Wykonawcy winni załączyć wypełniony Wykaz oraz przedstawić osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia. 7.Zdolność ekonomiczna i finansowa: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W informacji bankowej o posiadanych środkach, zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości co najmniej 1/36 wartości brutto oferty, która będzie potrzebna do zrealizowania pierwszej dostawy. W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące możliwości zaciągnięcia kredytu przez wykonawcę do wysokości co najmniej wymienionej wyżej wartości brutto oferty. Wyjaśnienie: Wysokość kwoty 1/36 wartości brutto oferty wylicza wykonawca. Nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informację o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci cyfrowej np. \saldo wyraża się kwotą xxxxx-cyfrową\. 8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadaja wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a)na oferowane przedmioty zamówienia wymienione w Załączniku nr 1 do Zadania nr 1 - oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu i stosowania oferowanych przedmiotów zamówienia, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, b)na dzierżawę analizatorów wymienionych w Załączniku nr 2 do Zadania nr 1 proszę dołączyć kserokopię dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania oferowanych przedmiotów zamówienia, zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. Na poszczególnych dokumentach wpisać numer pozycji z zadania, która dotyczy oferowanego przedmiotu zamówienia. c) Dostawa towarów wymienionych w II.1.5 pkt 2c Ogłoszenia - nie dotyczy Ustawy o wyrobach medycznych. 9. Dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane: Formularze cenowe oraz załączniki wg wzoru załączonego do SIWZ; 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. Opłata skarbowa zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. nr 225, poz. 1635). UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp (dotyczy to m.in. s.c. i konsorcjów). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; Wypełniając dokumenty powołujące się na \Wykonawcę\, w miejscu \np. nazwa i adres Wykonawcy\ należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą SIWZ powinny być dostarczone w formie oryginału lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Wymagany podpis i pieczęć imienna osoby poświadczającej dokumenty za zgodność z oryginałem. / Wyjątek kserokopia pełnomocnictwa do podpisania oferty/. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP przedstawiają wymagane dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena brutto oferty 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Bezpośrednio w kasie Zamawiającego lub przelew do 14 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.02.2007, godzina 13:00, W siedzibie Zamawiajacego przy ul. Szopena 2 w Rzeszowie, w pokoju nr 9 bud. J Szpitala.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W IV.2.1) Kryteria oceny ofert ze względu na program komputerowy winno być: cena brutto oferty 100%. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy pomp insulinowych.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Zakup wraz z dostawą frezarki CNC i frezów - zamówienie z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynnika
- "Sprzedaż wraz z dostawą substancji chemicznych i akcesoriów histopatologicznych dla Zakładu Patomorfologii SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu"
- Dostawa materiałów zużywalnych do aparatu Maldi Biotyper Sirius IVD System
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW- 5 PAKIETÓW
- Dostawa odczynników i kontroli do aparatu Tromboelastomer - ROTEM sigma dla UCK
- Dostawy testów do badań mikrobiologicznych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.