Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Radom: Wykonanie posadzki z wykładziny homogenicznej TARKET GRANIT w sali 149, 151, 152 budynku Wydziału MiTO oraz sali 33, 34, 35, 36, 24, 112, 113, 209 budynku Wydziału Transportu.
Numer ogłoszenia: 106502 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Radomska im. K. Pułaskiego, ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3617326, fax 048 3617314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie posadzki z wykładziny homogenicznej TARKET GRANIT w sali 149, 151, 152 budynku Wydziału MiTO oraz sali 33, 34, 35, 36, 24, 112, 113, 209 budynku Wydziału Transportu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie posadzki z wykładziny homogenicznej TARKET GRANIT w sali 149, 151, 152 budynku Wydziału MiTO oraz sali 33, 34, 35, 36, 24, 112, 113, 209 budynku Wydziału Transportu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki SIWZ udziału w postępowaniu i - wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzema robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga ! Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko zamówienia podane w wykazie o wartości nie mniejszej niż 90% ceny oferowanej przez Wykonawcę. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ust. 2.6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 . 2) Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub poświadczone co do zgodności danych z ewidencją działalności gospodarczej przez prowadzącego ewidencję, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik nr 3. 4) Oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach na dzień składania oferty - Załącznik nr 4, 5) Kosztorysy ofertowe wykonane w oparciu o załączone inwestorskie przedmiary robót. Kosztorysy należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej (nie szczegółowej) - Załącznik nr 5, 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie - Załącznik nr 6, 7) Uprawnienia budowlane oraz stosowne dokumenty przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z ubezpieczeniem indywidualnym odpowiedzialności cywilnej dla kierownika robót w branży budowlanej oraz oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika robót - Załącznik nr 7, 8) Zaakceptowane ogólne założenia umowy - Załącznik nr 8, 9) Certyfikat Zgodności i Atest Higieniczny do stosowania w pomieszczeniach użyteczności publicznej na oferowaną wykładzinę - Załącznik nr 9,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego Sekcja Zamówień Publicznych ul. Malczewskiego 29 26-600 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego Sekcja Zamówień Publicznych ul. Malczewskiego 29 26-600 Radom pok.229.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
- Zakup sprzętu dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Przebudowa ogrodzenia w ramach zadania pn.: "Przebudowa schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Witosa 96 w Radomiu"
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym z łyżką wraz z kosiarką bijakową na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu ul. Sucha 15
- Usługa parkowania / przechowywania pojazdów / rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
- Utworzenie mieszkania wspomaganego w Gminie Świebodzice
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
- Remont pomieszczeń biurowych w budynkach oraz remont schodów zewnętrznych stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- "Modernizacja infrastruktury sportowej przy Zespole Szkół im. KEN w Tymbarku wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Przebudowa budynku Centrum Kultury i Biblioteka przy ul. Kolejowej 12 w Bardzie - odbudowa po powodzi z września 2024 roku
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.