eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego z podziałem na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Kalisz: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 106494 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego z podziałem na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, z których każde stanowi odrębne zamówienie, tj: Zadanie 1: Odbiór, pakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie gmin Powiatu Kaliskiego. Zadanie 2: Demontaż, odbiór, pakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego. 3. Zakres prac obejmuje: Zadanie 1: Zważenie, zapakowanie, załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie nieruchomości wskazanych przez zamawiającego, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki na miejsce unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zamawiający przewiduje do usunięcia odpady w ilości 380 Mg (ton), w tym: Gmina Stawiszyn - 17,70 Mg (z 9 posesji), Gmina Blizanów - 61,00 Mg (z 36 posesji), Gmina Brzeziny - 40,10 Mg (z 17 posesji), Gmina Ceków Kolonia - 12,70 Mg (z 7 posesji), Gmina Godziesze Wielkie - 69,10 Mg (z 25 posesji), Gmina Koźminek - 39,20 Mg (z 22 posesji), Gmina Lisków - 17,20 Mg (z 8 posesji), Gmina Mycielin - 24,70 Mg (z 13 posesji), Gmina Opatówek - 30,10 Mg (z 18 posesji), Gmina Szczytniki - 32,90 Mg (z 12 posesji), Gmina Żelazków - 35,30 Mg (z 17 posesji). Zadanie 2: Demontaż wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych wskazanych przez zamawiającego, znajdujących się na terenie Powiatu Kaliskiego - pokrycia dachowego i elewacji, zakwalifikowanych do usunięcia, zważenie, zapakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki na miejsce unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zamawiający przewiduje do usunięcia odpady w ilości 194 Mg (tony), w tym: Gmina Stawiszyn - 36,00 Mg (z 9 posesji), Gmina Blizanów - 1,20 Mg (z 1 posesji), Gmina Brzeziny - 8,10 Mg (z 1 posesji), Gmina Ceków Kolonia - 15,80 Mg (z 5 posesji), Gmina Godziesze Wielkie - 23,50 Mg (z 6 posesji), Gmina Koźminek - 19,90 Mg (z 9 posesji), Gmina Lisków - 19,80 Mg (z 6 posesji), Gmina Mycielin - 4,00 Mg (z 2 posesji), Gmina Opatówek - 29,90 Mg (z 10 posesji), Gmina Szczytniki - 13,20 Mg (z 3 posesji), Gmina Żelazków - 22,60 Mg (z 8 posesji). Ilości odpadów zawierających azbest wskazane powyżej są ilościami, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia podanego powyżej jak i zmianę ilości posesji, w zależności od potrzeb. 4.Wykonawca ustalać będzie szczegółowe terminy wykonania prac wymienionych w ust. IV pkt. 3 z właścicielami lub zarządcami na podstawie wykazu nieruchomości w poszczególnych gminach, na których terenie znajdują się wyroby zawierające azbest, dostarczonego Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w niniejszym wykazie w zakresie wskazania lokalizacji odpadów zawierających azbest. 5. Usuwanie odpadów zawierających azbest odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie z harmonogramem prac w poszczególnych gminach, przedstawionym przez Wykonawcę Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę określoną w zadaniu 1 oraz zadaniu 2 zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Przedmiot zamówienia winien być realizowany według zasad określonych w Regulaminie wykonywania i finansowania przedsięwzięcia usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w roku 2015 - zatwierdzonym uchwałą Nr 89/2015 Zarządu Powiatu Kaliskiego z dnia 30 stycznia 2015 r., stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. 8. Kod i nazwa zamówienia - według Wspólnego Słownika Zamówień: 90650000-8 -Usługi usuwania azbestu 90512000-9 -Usługi transportu odpadów 45262660-5 -Usuwanie azbestu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na poziomie do 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 90.26.26.60-5, 45.26.26.60-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1: Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z poźn. zm.) lub ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013. poz. 21 z późn. zm.); Dla zadania nr 2: Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z poźn. zm.) lub ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013. poz. 21 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał min. 1 usługę w zakresie odbioru, pakowania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest o wartości min. 100 000, 00 zł brutto. Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienioną usługę wykonał należycie. Dla zadania nr 2 Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał min. 1 usługę w zakresie demontażu, odbioru, pakowania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest o wartości min. 100 000, 00 zł brutto. Wykonawca musi też wykazać, że wyżej wymienioną usługę wykonał należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) Dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do transportu materiałów niebezpiecznych wyposażonych w własny system załadowczy oraz wagę do ważenia odbieranych odpadów; b) Posiada co najmniej jedno składowisko odpadów niebezpiecznych mające odpowiednie dopuszczenie w zakresie składowania odpadów zawierających azbest lub posiada umowę z właścicielem takiego składowiska na odbiór odpadów zawierających azbest. Dla zadania nr 2 Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) Dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do transportu materiałów niebezpiecznych wyposażonych w własny system załadowczy oraz wagę do ważenia odbieranych odpadów; b) Posiada co najmniej jedno składowisko odpadów niebezpiecznych mające odpowiednie dopuszczenie w zakresie składowania odpadów zawierających azbest lub posiada umowę z właścicielem takiego składowiska na odbiór odpadów zawierających azbest

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla zadania nr 2 Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN. Dla zadania nr 2 Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty sporządzony wg formularza określonego w zał. nr 3 do siwz, (odpowiednio formularz 3a i/lub 3b w zależności na które zadanie wykonawca składa ofertę). 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XV pkt 5 SIWZ ). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w okolicznościach podanych poniżej: a) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym zmian stawki podatku VAT) w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) przedłużenia terminu wykonania usługi, w przypadku ogłoszenia stanu klęski żywiołowej przez właściwy organ, na terenie objętym realizacją usługi, powodującą wstrzymanie realizacji usługi, o czas tego wstrzymania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzkalisz.peup.pl/zamowienia.seam?trejId=216
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna nr pokoju 8-9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór, pakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie gmin Powiatu Kaliskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zważenie, zapakowanie, załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie nieruchomości wskazanych przez zamawiającego, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki na miejsce unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zamawiający przewiduje do usunięcia odpady w ilości 380 Mg (ton), w tym: Gmina Stawiszyn - 17,70 Mg (z 9 posesji), Gmina Blizanów - 61,00 Mg (z 36 posesji), Gmina Brzeziny - 40,10 Mg (z 17 posesji), Gmina Ceków Kolonia - 12,70 Mg (z 7 posesji), Gmina Godziesze Wielkie - 69,10 Mg (z 25 posesji), Gmina Koźminek - 39,20 Mg (z 22 posesji), Gmina Lisków - 17,20 Mg (z 8 posesji), Gmina Mycielin - 24,70 Mg (z 13 posesji), Gmina Opatówek - 30,10 Mg (z 18 posesji), Gmina Szczytniki - 32,90 Mg (z 12 posesji), Gmina Żelazków - 35,30 Mg (z 17 posesji). Ilości odpadów zawierających azbest wskazane powyżej są ilościami, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia podanego powyżej jak i zmianę ilości posesji, w zależności od potrzeb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 90.51.20.00-9, 45.26.26.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Demontaż, odbiór, pakowanie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych na terenie gmin Powiatu Kaliskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych wskazanych przez zamawiającego, znajdujących się na terenie Powiatu Kaliskiego - pokrycia dachowego i elewacji, zakwalifikowanych do usunięcia, zważenie, zapakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki na miejsce unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zamawiający przewiduje do usunięcia odpady w ilości 194 Mg (tony), w tym: Gmina Stawiszyn - 36,00 Mg (z 9 posesji), Gmina Blizanów - 1,20 Mg (z 1 posesji), Gmina Brzeziny - 8,10 Mg (z 1 posesji), Gmina Ceków Kolonia - 15,80 Mg (z 5 posesji), Gmina Godziesze Wielkie - 23,50 Mg (z 6 posesji), Gmina Koźminek - 19,90 Mg (z 9 posesji), Gmina Lisków - 19,80 Mg (z 6 posesji), Gmina Mycielin - 4,00 Mg (z 2 posesji), Gmina Opatówek - 29,90 Mg (z 10 posesji), Gmina Szczytniki - 13,20 Mg (z 3 posesji), Gmina Żelazków - 22,60 Mg (z 8 posesji). Ilości odpadów zawierających azbest wskazane powyżej są ilościami, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia podanego powyżej jak i zmianę ilości posesji, w zależności od potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 90.51.20.00-9, 45.26.26.60-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.