To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106486 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Rybnik: Boiska sportowe w dzielnicach Niewiadom i Ligota-Ligocka Kuźnia; zakup szafek ubraniowych z siedziskami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77052-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 81654-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
276255430, ul.
Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48324392302, faks
+48324224124, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Boiska sportowe w dzielnicach Niewiadom i Ligota-Ligocka Kuźnia; zakup szafek ubraniowych z siedziskami.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.49.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek ubraniowych zintegrowanych z ławeczkami, dla zapleczy socjalnych boisk sportowych zlokalizowanych w Rybniku, dzielnica Niewiadom przy ul. Sportowej 88 oraz w dzielnicy Ligota -Ligocka Kuźnia przy ul. Partyzantów w ilości ogółem 56 segmentów pojedynczych. Wykonawca dostarczy szafki w konfiguracji zgodnej z podanym układem szafek w pomieszczeniach poszczególnych szatni pokazanych w załączniku "Plan rozkładu szafek" (załącznik nr 6 do SIWZ). Układ szafek zaplecza KS Polonia Niewiadom 1. Szafki ustawione w 4 rzędach położonych do siebie ściankami tylnymi po 5 pojedynczych segmentów w jednym rzędzie (20 pojedynczych segmentów) 2. Szafki ustawione w 2 rzędach po 8 pojedynczych segmentów (16 pojedynczych segmentów) Razem: 36 segmentów pojedynczych Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania szafek kilkusegmentowych przy zachowaniu rozkładu szafek określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Układ szafek zaplecza KS Silesia Ligota- Ligocka Kuźnia Szafki ustawione w 2 rzędach po 10 segmentów pojedynczych. Razem: 20 segmentów pojedynczych Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania szafek kilkusegmentowych przy zachowaniu rozkładu szafek określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Opis szaf ubraniowych Szafa ubraniowa powinna być zintegrowana z ławką. Ławka może być zamontowana w sposób stały lub przegubowo chowana w płaszczyźnie ścianki czołowej szafki. Szafki powinny być wykonane z metalu. Przykładowe rozwiązania pokazano na zdjęciach w załączniku "Zdjęcia przykładowych rozwiązań" (załącznik nr 7 do SIWZ). Podstawowe parametry szafek: wysokość całkowita 210 - 220 cm, wysokość ławki 40 cm, szerokość pojedynczego segmentu (komory) 40 cm, głębokość szafki min 40 cm, głębokość ławki 28 - 30 cm Wyposażenie: Każdy segment powinien być wyposażony wewnątrz w górną metalową półkę, poniżej drążek z minimum 3 przesuwanymi haczykami z tworzywa sztucznego do zawieszania garderoby lub drobnych akcesoriów sportowych. Konstrukcja drzwi powinna być wzmocniona i usztywniona profilem wzmacniającym i osadzona na ukrytych zawiasach kołkowych. Drzwi powinny mieć otwory wentylacyjne oraz trwale przymocowaną ramkę z etykietą. Zamek cylindryczny z dwoma kluczykami, ryglujący min. w jednym punkcie. Wokół zamka osłona z tworzywa sztucznego oraz szyld z numerkiem. Siedzisko ławki powinno być wykonane z listew drewnianych lub z płyty pełnej np. MDF. Kolorystyka: kolor podstawowy ścianek wraz z konstrukcją szafki - jasny szary (RAL 7035 lub 7038 lub 7042), drzwi szafek niebieskie RAL 5010, listwy ławki lakierowane lakierem bezbarwnym lub w fakturze naturalnego drewna. Stelaż ławki w kolorze jasnoszarym takim jak całość szafki. Proponowane przez Wykonawcę elementy dostawy muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty. Dostarczone szafy powinny posiadać certyfikat zgodności z Polskimi Normami PN-F-06009 : 2001 i PN-90/F-06010/05. Szczegółowy zakres prac precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39151300-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29670.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17057.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania
- Wentylacja w budynku Sądu Rejonowego w Rybniku
- Roboty ogólnobudowlane w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i buduj
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont nawierzchni jezdni mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
- Klimatyzacja w budynku Sądu Rejonowego w Żorach
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.