eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targdostawa wyrobów medycznych dla potrzeb zakładu mikrobiologii zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10647

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowy Targ: dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb zakładu mikrobiologii zamawiającego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Bożena Dąbrowska- sprawy formalne Anna Migiel- Ślemp- sprawy merytoryczne, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, fax 018 2633952, 2633950, e-mail: sp_zoz_ntzamowienia@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www. szpital-nowy-targ.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.szpital-nowy-targ.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb zakładu mikrobiologii zamawiającego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn Zamawiającego mieszczący się w siedzibie Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania identyfikacji i lekowrażliwości wraz z oznaczeniem MIC metodą automatyczną z oprogramowaniem umożliwiającym analizę epidemiologiczną. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004roku o wyrobach medycznych ( Dz. U. nr 93 poz. 896 z późn. zmianami). W ofercie przetargowej należy złożyć stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w załączniku numer 2 SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Niniejsze postępowanie przetargowe jest jedną z części zamówienia przekraczającego równowartość 60.000.00euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 1.300,00zł ( słownie; jeden tysiąc trzysta 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W niniejszym postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 upzp i którzy spełniają wymagania okreslone w art. 22 ust. 1 upzp i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Wykonawca zrealizował conajmniej jedną dostawę o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00zł. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Wykonawca jest ubezpieczony na wartość nie mniejszą niż 40.000,00zł d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Treść musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wykonawca złoży jedną ofertę pod rygorem nieważności w formie pisemnej, przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymagnych w pkt IV na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń,ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku uczestnictwa w postępowaniu przetargowym spólki cywilnej- zaświadczenie składa każdy wspólnik oddzielnie i zaświadczenie ma być wystawione na spółkę. 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 7. polisa, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.oświadczenie w zakresie art.22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 upzp- załącznik numer 1 SIWZ. 9.formularz ogólny oferty- załącznik numer 2 SIWZ. 10.formularz cenowy oferty dla odczynników- załącznik numer 3 SIWZ. 11.formularz - wykaz wykonanych dostaw i potwierdzenia ich należytego wykonania- załacznik numer 4 i 5 SIWZ. 12.formularz cenowy dla aparatu - załącznik numer 6 SIWZ. 13.w przypadku jeżeli do prawidłowego działania aparatu niezbędne są materiały zużywalne i eksploatacyjne należy do oferty dołączyć- załącznik numer 7. 14.formularz parametrów technicznych aparatu - załącznik numer 8. 15.pełnomocnictwo jeżeli ofertę podpisuje inna osoba niż wynika to z dokumentów rejestrowych i w przypadku podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie. 16.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 1,2,3,5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpwoiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pkt 4 składa zaświadczenie właściwego ogranu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp- dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowy-targ.pl. Opłata: 36 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.02.2007, godzina 11:00, Sekcja Zamówień Publicznych- Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.