eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemon muru oporowego w parku w Rogowie Opolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Opole: Remon muru oporowego w parku w Rogowie Opolskim
Numer ogłoszenia: 106455 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki, ul. Piastowska 18-20, 45-081 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4544738, fax 077 4545416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remon muru oporowego w parku w Rogowie Opolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj prac
- mechaniczne oczyszczenie murów z mikroflory, - mechaniczne usunięcie luźnych kamieni muru - wykopy w gruncie i wykonanie ścianki zabezpieczającej żelbetowej z siatki fi 5 mm
- wykonanie izolacji przeciwwodnej i rurociągu drenarskiego z otworami przelewowymi co 3 m.( otwory fi 100) 130 mb
- wykonanie pełnego przemurowania w miejscach nie nadających się do naprawy
- fudrofobizacja murów - Oczyszczenie dolnego poziomu gruntu przy murze oporowym
Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
a. Organizację i zagospodarowanie placu budowy.
b. Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Składowisko Odpadów lub na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
c. Likwidację placu budowy.
d. Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 .1. mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie obejmującym zamówienie w obiektach zabytkowych.
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Zgodnie z art. 23 ww. ustawy
    1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1.
    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, których listę zawiera punkt 6) siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć:
    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. (załącznik nr 2)
    2. Pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego - lidera ( jeżeli dotyczy) w przypadku składania oferty wspólnej wg art.23 ustawy PZP- ( załącznik nr 4 ).
    Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605);
    3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
    - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; referencje ( załącznik nr 5 )
    Udokumentowanie wykonania ww. okresie dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 250 000 zł brutto każde, jedno wykonane w obiekcie zabytkowym.
    4. Wykaz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
    Do realizacji zamówienia wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych w obiektach zabytkowych kierownika budowy oraz zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118-j.t.) potwierdzającego przynależność do tej Izby.
    5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę 350.000 brutto ( przedstawić przy podpisywaniu umowy) obowiązujący(a) co najmniej do dnia spisania protokołu odbioru robót świadczący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub w innym dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia;
    7. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy wraz z kartą gwarancyjną (Załącznik nr 3) .

    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oceniany będzie ich łączny potencjał wiedzy i doświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Opolu ul. Piastowska 18-20 w godz. 8:00-14:00 w pok. nr 4 (I piętro) cena specyfikacji 80 zł lub na stronie www.wbp.opole.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Opolu ul. Piastowska 20 - sekretariat ( Ipietro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.