Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Opole: Remon muru oporowego w parku w Rogowie Opolskim
Numer ogłoszenia: 106455 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki, ul. Piastowska 18-20, 45-081 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4544738, fax 077 4545416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remon muru oporowego w parku w Rogowie Opolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj prac
- mechaniczne oczyszczenie murów z mikroflory,
- mechaniczne usunięcie luźnych kamieni muru
- wykopy w gruncie i wykonanie ścianki zabezpieczającej żelbetowej z siatki fi 5 mm
- wykonanie izolacji przeciwwodnej i rurociągu drenarskiego z otworami przelewowymi co 3 m.( otwory fi 100) 130 mb
- wykonanie pełnego przemurowania w miejscach nie nadających się do naprawy
- fudrofobizacja murów
- Oczyszczenie dolnego poziomu gruntu przy murze oporowym
Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
a. Organizację i zagospodarowanie placu budowy.
b. Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Składowisko Odpadów lub na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
c. Likwidację placu budowy.
d. Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 .1. mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie obejmującym zamówienie w obiektach zabytkowych.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 23 ww. ustawy
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, których listę zawiera punkt 6) siwz. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. (załącznik nr 2)
2. Pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego - lidera ( jeżeli dotyczy) w przypadku składania oferty wspólnej wg art.23 ustawy PZP- ( załącznik nr 4 ).
Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605);
3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; referencje ( załącznik nr 5 )
Udokumentowanie wykonania ww. okresie dwóch robót budowlanych o wartości co najmniej 250 000 zł brutto każde, jedno wykonane w obiekcie zabytkowym.
4. Wykaz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
Do realizacji zamówienia wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych w obiektach zabytkowych kierownika budowy oraz zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118-j.t.) potwierdzającego przynależność do tej Izby.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę 350.000 brutto ( przedstawić przy podpisywaniu umowy) obowiązujący(a) co najmniej do dnia spisania protokołu odbioru robót świadczący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub w innym dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia;
7. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy wraz z kartą gwarancyjną (Załącznik nr 3) .
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oceniany będzie ich łączny potencjał wiedzy i doświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbp.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Opolu ul. Piastowska 18-20 w godz. 8:00-14:00 w pok. nr 4 (I piętro) cena specyfikacji 80 zł lub na stronie www.wbp.opole.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Opolu ul. Piastowska 20 - sekretariat ( Ipietro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa odzieży specjalnej dla funkcjonariuszy Policji
- Remont ul. Wrocławskiej w Opolu
- TP.D.DI.52.25 Rozbudowa systemu kopii zapasowych o dodatkowe napędy LTO
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu w zakresie wyposażenia pracowni elektryczno-elektronicznej (...) - pomoce dydaktyczne.
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji licencji do platformy edukacyjnej do nauczania anatomii studentów Wydziału Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii Politechniki Opolskiej.
- Dostosowanie wewnętrznej instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwach Bielsko, Ustroń i Baligród
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku "A" Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie na potrzeby pomieszczenia serwera
- Dostosowanie pomieszczeń Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Lwówku Śląskim
- "Roboty budowlane w zakresie modernizacji dachu ZSP w Książenicach."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2136K ul. Wielmoska w Sułoszowej i Wielmoży gmina Sułoszowa.
- Modernizacja dróg w miejscowościach Zbuczyn i Sobicze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.