Ogłoszenie z dnia 2007-01-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Goleniów: dostawa fabrycznie nowej zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o., do kontaktów: Bogusław Nalepa, Renata Ostoja-Hełczyńska, ul. Marii Konopnickiej 12, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4184426 wew. 24, fax 091 4182206, e-mail: r.ostoja-helczynska@pgkgol.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pgkgoleniow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Podmiot inny utworzony w szczególnym celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym, nie mający charakteru przemysłowego ani handlowego; Inne: Usługi komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki drogowej na podwoziu samochodu ciężarowego 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Goleniów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki drogowej, o zabudowie stałej i systemie metrycznym połączeń gwintowanych zabudowy na podwoziu samochodowym, o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu min. 12 000 kg max 15 000 kg. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca oświadcza, że : 1. posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczn, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.30 - Zamiatarki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.30 - Pojazdy do zamiatania dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Fabrycznie nowa zamiatarka drogowa na podwoziu samochodu ciężarowego w ilości 1 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 26.06.2007.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3500 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Niepodleganie przez wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia, 3. Niezaleganie z uiszczeniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 4. Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat pięciu dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, potwierdzonych referencjami przez zleceniodawców o należytym ich wykonaniu. 5. Spełnienie wymogów określonych w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przedstawionych przez wykonawcę, potwierdzających spełnienie warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert, 6. informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkgoleniow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.02.2007, godzina 12:15, siedziba P.G.K. sp. z o.o., 72-100 Goleniów, ul. Marii Konopnickiej 12, pokój nr 17.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.01.2007.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Dostawa artykułów spożywczych dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- "Prace dostosowawczo-modernizacyjne pracowni gastronomicznej przy Zespole Szkół nr 1 w Goleniowie przy ul. Niepodległości 1"
więcej: przetargi w Goleniowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.