eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDOSTAWY LEKÓW NA REALIZACJĘ PROGRAMU TERAPEUTYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10637

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Elbląg: DOSTAWY LEKÓW NA REALIZACJĘ PROGRAMU TERAPEUTYCZNEGO Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, do kontaktów: ANDRZEJ ŻUK, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, fax 055 230-41-50, e-mail: sekretariat@szpitalmiejski.elblag.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalmiejski.elblag.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY LEKÓW NA REALIZACJĘ PROGRAMU TERAPEUTYCZNEGO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : APTEKA SPSZOZ SZPITAL MIEJSKI IM. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: LEKI NA REALIZACJĘ PROGRAMU TERAPEUTYCZNEGO 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.14.00 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.14.00 - Środki antywirusowe do użytku ogólnoustrojowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 3 300,00 PLN Pakiet nr 2 - 5 950,00 PLN Pakiet nr 3 - 200,00 PLN Pakiet nr 4 - 720,00 PLN Pakiet nr 5 - 420,00 PLN Pakiet nr 6 - 720,00 PLN Łącznie - 11 310,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 5. Oświadczenie , że oferowane preparaty lecznicze są dopuszczone do obrotu i zarejestrowane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych i znajdują się w Urzędowych Wykazach Produktów Leczniczych Dopuszczonych do obrotu ( zawarte w załączniku Nr 1 - Oferta)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl. Opłata: 3 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ (wersję drukowaną) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, w budynku administracyjnym pok. nr 209 , opłata w kasie SPSZOZ lub za zaliczeniem pocztowym. Wersję elektroniczną ze strony internetowej www.szpitalmiejski.elblag.pl lub e-mailem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.02.2007, godzina 10:00, Oferty należy składać w Sekretariacie SPSZOZ Szpital Miejski na I piętrze w budynku administracyjnym lub listownie (decyduje data i godzina wpłynięcia oferta do sekretariatu).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: PAKIET NR 1. 1) Krótki opis: LEKI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.14.00. 3) Wielkość lub zakres: LEKI. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: PAKIET NR 2. 1) Krótki opis: LEKI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.14.00. 3) Wielkość lub zakres: LEKI. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: PAKIET NR 3. 1) Krótki opis: LEKI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.14.00. 3) Wielkość lub zakres: LEKI. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: PAKIET NR 4. 1) Krótki opis: LEKI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.14.00. 3) Wielkość lub zakres: LEKI. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: PAKIET NR 5. 1) Krótki opis: LEKI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.14.00. 3) Wielkość lub zakres: LEKI. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: PAKIET NR 6. 1) Krótki opis: LEKI. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.14.00. 3) Wielkość lub zakres: LEKI. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.