eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWykonanie robót remontowych i modernizacyjnych p.n. 1) Remont łazienek dla uczniów i personelu - ETAP 2)2009, 2) Wymiana sufitu podwieszonego w korytarzu piwnicy - ETAP 1)2009 w budynku IV Liceum im. Fryderyka Chopina Ostrowie Wielkopolskim ul. Wojska Pol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych p.n. 1) Remont łazienek dla uczniów i personelu - ETAP 2)2009, 2) Wymiana sufitu podwieszonego w korytarzu piwnicy - ETAP 1)2009 w budynku IV Liceum im. Fryderyka Chopina Ostrowie Wielkopolskim ul. Wojska Polskiego 17
Numer ogłoszenia: 106373 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: IV Liceum Ogólnokształcące im. Fryderyka Chopina , ul. Wojska Polskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 5919449, 7364628, faks 0-62 5919450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czwarteliceum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych i modernizacyjnych p.n. 1) Remont łazienek dla uczniów i personelu - ETAP 2)2009, 2) Wymiana sufitu podwieszonego w korytarzu piwnicy - ETAP 1)2009 w budynku IV Liceum im. Fryderyka Chopina Ostrowie Wielkopolskim ul. Wojska Polskiego 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I) Remont łazienek dla uczniów i personelu - ETAP 2)2009: Zespół sanitarny piwnicy: 1. Roboty budowlane 1.1 Ułożenie nadproży prefabrykowanych L-19 - 11,25 m, 1.1 Drzwi aluminiowe do WC dla niepełnosprawnych szt. 1 - 2,31 m2, 1.2 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe szt. 2 - 4,62 m2, 1.3 Drzwi sanitarne - 6,0 m2, 1.4 Podokienniki - 2 szt., 1.5 Tynki wewnętrzne - 118,86 m2, 1.6 Glazura ścienna - 81,357 m2, 1.7 Posadzka z płytek - 44,0 m2, 1.8 Okładziny z płyt gipsowo - kartonowych - 35,712 m2, 1.9 Gładzie gipsowe ścian - 8,008 m2, 1.10 Gładzie sufitu - 44,0 m2, 1.11 Roboty malarskie - 80,503 m2, 2. Roboty sanitarne 2.1 Oczka ustępowe - 3 szt, 2.2 Oczko ustępowe dla niepełnosprawnych - 1 szt., 2.3 Umywalka - 3 szt., 2.4 Umywalka dla niepełnosprawnych - 1 szt. 2.5 Zawory czerpalne - 2 szt., 2.6 Baterie umywalkowe - 3 szt. 2.7 Bateria umywalkowa dla niepełnosprawnych - 1 szt. 2.8 Dostawa i montaż wyposażenia - 1 kpl. II) Wymiana sufitu podwieszonego w korytarzu piwnicy - ETAP 1)2009: 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1 Demontaż istniejącego sufitu podwieszonego - 119,4 m2, 2. ROBOTY INSTALACYJNE BRANŻY SANITARNEJ 2.1 Demontaż rurociągu wodociągowego - 1 szt., 2.2 Demontaż rurociągu c.o. - 5,8 m, 2.3 Ponowny montaż rurociągu wodociągowego na wysokości zgodnej z pozostałymi przejściami - 3,3 m, 2.4 Ponowny montaż rurociągu c.o. na wysokości zgodnej z pozostałymi przejściami - 6,6 m, 3. ROBOTY INSTALACYJNE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ 3.1 Demontaż istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych - 8 szt. 3.2 Ponowny montaż opraw oświetleniowych - 8 kpl. 4. SUFIT PODWIESZONY 4.1 Sufit podwieszony z płyt g-k ogniochronnych - 24,23 m2, 4.2 Sufit podwieszony z płyt prasowanych z wełny mineralnej o module 120 x 60 cm - 45,432 m2, 4.3 Sufit podwieszony z płyt prasowanych z wełny mineralnej o module 60 x 60 cm - 45,216 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.55.21.00 - 45.55.21.00 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 1.200,00 zł (słownie: jedentysiącdwieściezłotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej 2 zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości ogółem nie mniejszej 60.000 zł brutto każda. Należyte wykonanie ww. robót potwierdzone zostanie referencjami. b) dysponuje pracownikami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, a w szczególności: a. kierownika budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), b. kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), c. kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), Uwaga: (W przypadku wskazania przez Wykonawcę osób, których Wykonawca nie zatrudnia, a które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł. 4. Zapoznał się z lokalizacją planowanej inwestycji i nie wnosi zastrzeżeń oraz akceptuje wzór umowy (załącznik nr 8), 5. Udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót objętych zamówieniem. 6. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona akceptacji warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków o których mowa w pkt. 6.7 SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia oraz że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi np. wypis z właściwego rejestru prowadzonego przez Sąd albo wypis z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia w tym przynajmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w odniesieniu do osoby kierownika budowy i kierowników robót (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 5. Uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy. 6. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8. Podpisany załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 9. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1-2 i 8 składa oddzielnie każdy z podmiotów. - w przypadku udzielenie zamówienia Wykonawcom występującym wspólnie, przed podpisaniem umowy, są oni zobowiązani przedstawić umowę regulującą zasady ich współpracy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.czwarteliceum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IV Liceum Ogólnokształcące im. Fryderyka Chopina ul. Wojska Polskiego 17 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 11:00, miejsce: sekretariat IV Liceum Ogólnokształcące im. Fryderyka Chopina ul. Wojska Polskiego 17 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.