eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZP/341/24/08 inspektor nadzoru-roboty drogowe



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Zakopane: ZP/341/24/08 inspektor nadzoru-roboty drogowe
Numer ogłoszenia: 106358 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/24/08 inspektor nadzoru-roboty drogowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadań: 1/Przebudowa ul. Zaryckiego w Zakopanem na odcinku od włączenia do DW nr 958 - ul. Krzeptówki km 0 + 000,00 -km 0 + 445,24 obejmujące swoim zakresem odcinek drogi od km 0+215,00 do km 0+445,24. 2/ Remont chodników ul. Kościuszki od ul. Sienkiewicza do. Al. 3-go Maja w Zakopanem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają uprawnienia budowlane w specjalności wymaganej prawem dla nadzorowania robót drogowych i należą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy w tym okresie pełnili funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 3 zadaniach każde o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom objętym nadzorem tj: dla Zadania 1 : przebudowy, remontu lub budowy drogi o długości nie mniejszej niż 0,5 km z wykonaniem nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, chodników z kostki brukowej i przebudowę odwodnień powierzchniowych i wgłębnych dla Zadania 2 : przebudowy, remontu lub budowy drogi o długości nie mniejszej niż 0,5 km z wykonaniem nawierzchni chodników z kostki brukowej i przebudowę odwodnień powierzchniowych i wgłębnych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ,z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 1 do siwz 3. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 4 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie usług z którego będzie wynikało ,że pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 3 zadaniach których przedmiotem nadzoru były roboty budowlane polegające na : dla Zadania 1 : przebudowy, remontu lub budowy drogi o długości nie mniejszej niż 0,5 km z wykonaniem nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, chodników z kostki brukowej i przebudowę odwodnień powierzchniowych i wgłębnych dla Zadania 2 : przebudowy, remontu lub budowy drogi o długości nie mniejszej niż 0,5 km z wykonaniem nawierzchni chodników z kostki brukowej i przebudowę odwodnień powierzchniowych i wgłębnych Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności(należy wypełnić załącznik nr -5 do siwz 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania drogowymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Urząd Miasta - Zamówienia publiczne- poniżej progów unijnych

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji pok. nr 9,10 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. nr 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór -ul. Zaryckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: na świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego przy przebudowie ul. Zaryckiego w Zakopanem na odcinku od włączenia do DW nr 958 - ul. Krzeptówki km 0 + 000,00 -km 0 + 445,24 obejmujące swoim zakresem odcinek drogi od km 0+215,00 do km 0+445,24..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór - ul. Kościuszki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy remoncie chodników ul. Kościuszki od ul. Sienkiewicza do. Al. 3-go Maja w Zakopanem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.