eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Warszawa: Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS)
Numer ogłoszenia: 106329 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą zasilaczy awaryjnych (UPS) o następujących minimalnych wymaganiach: Zasilacz awaryjny typ 1 - ilość 69 szt. Wymagania minimalne Zasilacz awaryjny: Parametry wyjściowe: Moc wyjściowa - 2200 VA; Napięcie wyjściowe - 230V; Wydajność przy pełnym obciążeniu - 95%; Częstotliwość na wyjściu - 47 - 53 Hz dla 50 Hz i 57 - 63 Hz dla 60 Hz; Typ przebiegu - Sine vale; Gniazda wyjściowe - 8x IEC 320 C13, 1x IEC 320 C19; Parametry wejściowe: Nominalne napięcie wejściowe - 230V; Częstotliwość na wejściu - 50/60 Hz +/- 3 Hz (auto); Typ gniazda wejściowego - 1x IEC-320 C20; Akumulator i czas podtrzymania Typ akumulatora - Bezobsługowe baterie ołowiowo-kwasowe; Czas pełnego ładowania akumulatora - Około 3-4 godziny; Typowy czas podtrzymania przy obciążeniu 50% - 24 min.; Typowy czas podtrzymania przy obciążeniu 100% - 6 min.; Komunikacja i zarządzanie: Port komunikacyjny - DB-9 RS-232,USB; Panel przedni diody LED - Stan obciążenia, stan pracy z sieci, stan pracy z baterii, stan wymiany baterii, stan przeciążenia; Alarm dźwiękowy - Alarm podczas pracy na baterii; Ochrona przed przepięciami i filtracja: Znamionowa energia przepięcia (w dżulach) - 320 Joules; Poziom hałasu: Poziom hałasu w odległości 1 m od powierzchni urządzenia - 45 dBA; Oprogramowanie: Oprogramowanie zasilacza awaryjnego - Oprogramowanie producenta pozwalające na zarządzanie oraz umożliwiające automatyczne wyłączenie systemów na platformie Windows; Warunki gwarancji; Warunki gwarancji: - gwarancja minimum 36 miesięcy, naprawa zasilacza awaryjnego w ciągu 48 godzin od zgłoszenia usterki, wszystkie naprawy gwarancyjne na miejscu, w przypadku braku możliwości naprawy w ciągu 48 godzin Wykonawca dostarczy zasilacz awaryjny zastępczy o parametrach nie gorszych od dostarczonego Zasilacz awaryjny typ 2 - ilość 1 szt. Wymagania minimalne Zasilacz awaryjny: Parametry wyjściowe: Moc wyjściowa - 24kW / 30kVa; Napięcie wyjściowe - 230V, 400V 3PH; Wydajność przy pełnym obciążeniu - 96%; Częstotliwość na wyjściu - 47-53 Hz dla 50Hz; Typ przebiegu - Sine wale Gniazda wyjściowe 1x 3PH + G, 1x 3PH + N + G, 1x terminal; Parametry wejściowe: Układ obejściowy (bypass) - Automatyczny i statyczny bypass; Nominalne napięcie wejściowe - 400V 3PH; Częstotliwość na wejściu - 40/60 Hz +/- 3 Hz (auto); Typ gniazda wejściowego - 1x 3PH + N +G; Akumulator i czas podtrzymania: Typ akumulatora - VRLA; Czas pełnego ładowania akumulatora - Do 4-5 godzin; Typowy czas podtrzymania przy obciążeniu 50% - 1godz. 15Min.; Typowy czas podtrzymania przy obciążeniu 100% - 30min.; Komunikacja i zarządzanie: Port komunikacyjny -DB-9 RS-232, RJ-45 10/100BaseT; Karta zarządzania - Wbudowane zarządzanie UPSami chroniącymi serwery i sprzęt sieciowy, wyłączanie serwerów przez system UPS N+1, czujnik temperatury; Panel przedni diody LED - Wielofunkcyjny LCD, wskaźnik stanu i kontroli; Alarm dźwiękowy -;Alarm podczas pracy na baterii; Awaryjny wyłącznik UPSa - TAK; Poziom hałasu; Poziom hałasu w odległości 1 m od powierzchni urządzenia -Max. 56 dBA; Klasa ochrony - IP20 Oprogramowanie: Oprogramowanie zasilacza awaryjnego - Oprogramowanie producenta pozwalające na zarządzanie oraz umożliwiające automatyczne wyłączenie serwerów na platformie Windows Server 2003, Linux (min. 40 serwerów); Warunki gwarancji: Warunki gwarancji: gwarancja minimum 36 miesięcy, naprawa zasilacza awaryjnego w ciągu 8 godzin od zgłoszenia usterki, wszystkie naprawy gwarancyjne na miejscu, w przypadku braku możliwości naprawy w ciągu 8 godzin Wykonawca dostarczy zasilacz awaryjny zastępczy o parametrach nie gorszych od dostarczonego. Dla realizacji zamówienia wymagane są różne miejsca dostaw. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć odpowiedni sprzęt bezpośrednio do wskazanych w Załączniku nr 2 do wzoru umowy jednostek organizacyjnych KRUS. Pełny wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia a. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2008r. b. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia mają być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat jakości ISO 9001 lub równoważny. c. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia mają być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat ISO 14001 lub równoważny. d. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia mają posiadać certyfikat zgodności z normami CE. e. Dostarczona dokumentacja użytkowa musi być napisana lub przetłumaczona na język polski. f. Dla dostarczonego sprzętu musi być zapewniony serwis pogwarancyjny i dostawy części zamiennych przez okres co najmniej 3 lat po upływie okresu gwarancji. g. Dla oferowanego sprzętu Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny. Podmiot świadczący serwis gwarancyjny musi posiadać certyfikat jakości minimum ISO 9001 lub równoważny

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości w wysokości 3.500,0 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), w terminie do dnia 30 maja 2008r. do godz. 11:00 w jednej z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Pzp. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a w szczególności Wykonawca składający ofertę winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedno zamówienie dostawy wraz z serwisem gwarancyjnym zasilaczy awaryjnych o wartości minimum 100.000,00 zł z podatkiem VAT. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy - Pzp (załącznik nr 1 do Rozdziału 2 SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej jedno zamówienie (dostawa wraz z serwisem gwarancyjnym) w zakresie zasilaczy awaryjnych, o wartości minimum 100.000,00 zł brutto. Ponadto oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 7. wypełniony formularz oferty zgodnie z Rozdziałem 1 - SIWZ, 8. dowód wniesienia wadium, 9. parafowany wzór umowy, 10. w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty zgodnie z art. 23 ustawy - Pzp, 11. oświadczenie producenta lub innego podmiotu producenta, że oferowany sprzęt został wyprodukowany po 1 stycznia 2008r., 12. kopię posiadanego przez producenta oferowanego sprzętu Certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego, 13. kopię posiadanego przez producenta oferowanego sprzętu Certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego, 14. kopię Certyfikatu zgodności z normami CE dla oferowanego sprzętu, 15. oświadczenie Wykonawcy, w którym zobowiązuje się do dostarczenia dokumentacji użytkowej w jęz. polskim (oryginalnej lub przetłumaczonej) dla każdego urządzenia, 16. oświadczenie Wykonawcy, w którym zobowiązuje się on do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego i dostawy części zamiennych przez okres co najmniej 3 lat po upływie okresu gwarancji, 17. dokument (oświadczenie Wykonawcy) potwierdzający wymagany przez Zamawiającego okres pełnej gwarancji na oferowany sprzęt, 18. wzór karty gwarancyjnej dla poszczególnego sprzętu stanowiącego przedmiot dostawy, która zapewnia serwis gwarancyjny z zobowiązaniem przystąpienia do naprawy na warunkach określonych w Rozdz. 2 pkt. 2 (warunki gwarancji), 19. kopię certyfikatu jakości minimum ISO 9001 lub równoważnego dla Serwisu Wykonawcy, 20. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszwa, pok. 228.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszwa, pok. 101 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.