Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Stargard Szczeciński: Budowa dwóch budynków wielorodzinnych oraz zespołu segmentów mieszkalnych dla osób w podeszłym wieku, położonych na Os. Lotnisko w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 106321 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o., ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784760, fax 091 5771535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna - spółka prawa handlowego gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków wielorodzinnych oraz zespołu segmentów mieszkalnych dla osób w podeszłym wieku, położonych na Os. Lotnisko w Stargardzie Szczecińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do wykonania Zadania I i Zadania II: 1. Zadanie I - budowa \pod klucz\ dwóch budynków wielorodzinnych u zbiegu ul. Cz. Tańskiego i J. Śniadeckiego (działki geodez. nr 136) wraz z zagospodarowaniem terenu z niezbędną infrastrukturą techniczną: 1.1. Przygotowanie terenu pod budowę: rozbiórka piwnic pozostałych po wcześniejszej zabudowie (stropy żelbetowe, belki, podciągi, mury i fundamenty z cegły- 485,41 m3, stropy pustakowe -265,25 m3), wycinka drzew. 1.2. Budowa (Etap I) dwóch budynków (I/1 i I/2) 3-kondygnacyjnych bez podpiwniczenia wraz z instalacjami wewnętrznymi (ciepłej i zimnej wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, mieszkaniowych centrali wymiennikowych, c.o., elektryczną, telefoniczną, telewizyjną, domofonową, dzwonkową, wentylacji grawitacyjnej) Budynek nr I/1- budynek o kubaturze 3401,0 m3 z trzema klatkami schodowymi, mieszczący 22 mieszkania o pow. użytkowej 1090,5 m2. Budynek nr I/2- budynek o kubaturze 2212,0 m3 z dwiema klatkami mieszczący 16 mieszkań o pow. użytkowej 703,0 m2. Oba budynki w technologii tradycyjnej. Układ konstrukcyjny ścian mieszany. Fundamenty, stropy, klatki schodowe, w konstrukcji wylewanej żelbetowej. Dachy w konstrukcji drewnianej kryte blachą tytanowo-cynkową. 1.3.Budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz instalacji zewnętrznej centralnego ogrzewania. 1.4. Zagospodarowania terenu przynależnego do budynków: oświetlenie, parkingi i droga manewrowa (1558,20m2), chodniki (1382,80m2), mała architektura, roślinność. 2. Zadanie II - budowa \pod klucz\ zespołu segmentów mieszkalnych dla osób w podeszłym wieku przy ul. Cz. Śniadeckiego w Stargardzie Szczecińskim (działki geodez. nr 137 i 138/2) wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną: 2.1.Budowa (Etap II) zespołu mieszkalnego (II/1) złożonego z trzech segmentów 2-kondygnacyjnych w części parterowej połączonych łącznikami mieszczącymi komórki lokatorskie, mieszkania oraz przestrzenie ogólnodostępne, wraz z instalacjami wewnętrznymi (ciepłej i zimnej wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, mieszkaniowych centrali wymiennikowych, c.o., elektryczną, telefoniczną, telewizyjną, domofonową, dzwonkową, wentylacji grawitacyjnej, windy o napędzie elektrycznym) Budynek o kubaturze 3796m3 bez podpiwniczenia z dwiema klatkami schodowymi, mieszczący 22 mieszkania o pow. użytkowej 972,9 m2 oraz część ogólnodostępną (świetlica, kuchnia, wc) o pow. użytkowej 77,6 m2 . Technologia tradycyjna, układ konstrukcyjny ścian mieszany. Fundamenty, stropy, klatki schodowe, w konstrukcji wylewanej żelbetowej. Dach w konstrukcji drewnianej kryty blachą tytanowo-cynkową, stropodach żelbetowy kryty papą termozgrzewalną . 2.2.Budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, instalacji zewnętrznej centralnego ogrzewania oraz przebudowa przyłącza gazowego do budynku. 2.3. Zagospodarowania terenu przynależnego do budynku: oświetlenie, parkingi i droga manewrowa (589,5m2), chodniki (759,40m2), mała architektura, roślinność.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadania I - 35 000 zł Zadania II - 20 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia na oba Zadania, czyli na cały przedmiot zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Dysponują: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy, - kierownikami robót w specjalnościach: elektrycznej, sanitarnej, z których każdy legitymuje się co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót wewnętrznych i zewnętrznych w danej branży. c) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 2 mln zł każda. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uważa się, wzniesienie, odbudowę, rozbudowę, nadbudowę, przebudowę, remont, budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej. d) Osiągnęli za okres ostatnich trzech lat obrachunkowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, średnioroczny przychód ze sprzedaży robót budowlanych w wysokości min. 2 mln. złotych. Uwaga: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki udziału, o których mowa pod lit. b) - d), winni spełnić łącznie. 2. O udzielenie zamówienia na jedno Zadanie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Dysponują: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy, - kierownikami robót w specjalnościach: elektrycznej, sanitarnej, z których każdy legitymuje się co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót wewnętrznych i zewnętrznych w danej branży. c) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o wartości min. 1 mln zł każda. Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uważa się, wzniesienie, odbudowę, rozbudowę, nadbudowę, remont, przebudowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zamieszkania zbiorowego, użyteczności publicznej . d) Osiągnęli za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, średnioroczny przychód ze sprzedaży robót budowlanych w wysokości min. 1,5 mln. złotych. Uwaga: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki udziału, o których mowa pod lit. b) - d), winni spełnić łącznie. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w przetargu oceniane będzie wg. formuły \spełnia - nie spełnia\ na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców, a wyszczególnionych w SIWZ rozdz. VIII.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu wykonawca winien przedłożyć: 1. Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - w formularzu oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości w uiszczaniu podatku i opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie właściwego dla wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (podmiot zbiorowy), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc wstecz od terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z informacją o wartości robót wykonawcy - odpowiednio Formularz nr 2a lub 2b. 7.1.Referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót. 8. Wykaz osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych przy realizacji zamówienia wraz z informacją odnośnie ich doświadczenia - Formularz nr 3. 8.1.Kopie stosownych uprawnień budowlanych osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych. 8.2.Ważne (w dacie złożenia oferty) zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych. 9. Sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa) albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 10.Wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom- Formularz nr 4. 11. Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty i potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów nie wynika ze złożonego dokumentu rejestracyjnego. 12. Dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców wspólnie składających ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, przy czym dokumenty o których mowa pod lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym mowa pod lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszego rozdziału, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy przy czym dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 13 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 13 dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 15.Dokumenty wskazane w pkt. 2-12 winny być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 16. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno umożliwiać identyfikację podpisu (np. imienna pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 17. W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 4, 5 i 6 winien złożyć każdy z partnerów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stargard Szczeciński ul. A. Struga 29 pok. nr 19. Cena SIWZ dla Zadania I 384,30 PLN , dla Zadania II 232,07 PLN (+ koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 15:00, miejsce: Stargard Szczecinski ul. A. Struga 29 pok. nr 3 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa \pod klucz\ dwóch budynków wielorodzinnych u zbiegu ul. Cz. Tańskiego i J. Śniadeckiego (działki geodez. nr 136) wraz z zagospodarowaniem terenu z niezbędną infrastrukturą techniczną..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bdowa \pod klucz\ zespołu segmentów mieszkalnych dla osób w podeszłym wieku przy ul. Cz. Śniadeckiego w Stargardzie Szczecińskim (działki geodez. nr 137 i 138/2) wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





