Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Szczecin: Dostawa artykułów sypkich, przypraw, przetworów owocowo-warzywnych, mleka granulowanego do Aresztu Śledczego w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 106303 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Kaszubska 28, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4809100, 4809151, 52, fax 091 4809260.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów sypkich, przypraw, przetworów owocowo-warzywnych, mleka granulowanego do Aresztu Śledczego w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych obejmujących poszczególne pakiety. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I: Art. sypkie: fasola biała (Jaś) - 2000kg, CPV 15331130-7, PN-75/R-65031; groch łuskany (połówki) - 1200kg, CPV 15331133-8, PN-81/R-65032; ryż - 4000kg, CPV 15614100-6, PN-A-74220; płatki owsiane typu (górskie) - 1500kg, CPV 15613380-5, PN-82/A-74037; mąka ziemniaczana - 500kg, CPV 15620000-0, PN-93/A-74710; mąka pszenna - 2500kg, CPV 15612100-2, PN-A-74022; kasza jęczmienna - 3000kg, CPV 15613100-9, PN-87-74203; kasza manna - 1500kg, CPV 15613100-9, PN-88/A-74036; makaron (świder, łazanka, nitka, spagetti) - 6000 kg, CPV 15851110-2, PN-A-74131. Pakiet II: Mleko w proszku odtłuszczone granulowane - 2500 kg, CPV 15511700-0, PN-A-86024/A1:1996. Pakiet III: Przyprawy, zupy i sosy w proszku, wyroby sojowe: przyprawa uniwersalna typu (kucharek) - 100kg, CPV 15871270-7, PN-EN 13188; bazylia - 8kg, CPV 15872000-1, PN-A-86960; cynamon - 10kg, CPV 15872000-1, BN-68/8132-09; czosnek granulowany - 40kg, CPV 15871000-4, PN-A-86967; koper suszony - 10kg, CPV 15871000-4, PN-A-86967; kwasek cytrynowy - 25kg, CPV 15890000-3, PN-81/A-79734; liść laurowy - 20kg, CPV 15871000-4, PN-R-87022; majeranek - 60kg, CPV 15872000-1, PN-A-86958; musztarda - 350kg, CPV 15871250-1, PN-A-86964; ocet - 200l, CPV 15871120-1, PN-72/A-79733; pieprz czarny mielony - 80kg, CPV 15872100-2, PN-A-86965; pieprz ziołowy - 10kg, CPV 15871270-7, PN-A-86952; papryka mielona - 80kg, CPV 15871000-4, PN-A-86955; sól kamienna - 1600kg, CPV 15872400-5, PN-C-84081-2; herbata granulowana - 500kg, CPV 15863000-5, PN-ISO 3720; przyprawa do zup w płynie - 2000l, CPV 15890000-3, PN-A-94052; oregano - 8kg, CPV 15872000-1, PN-A-86960; rosół drobiowy w proszku (baza) - 60kg, CPV 15891400-4, PN-A-97052; żurek w proszku (baza) - 100kg, CPV 15891400-4, PN-A-94050; sos pieczarkowy w proszku - 120kg, CPV 15871260-4, PN-A-86951; sos biały w proszku - 80kg, CPV 15871260-4, PN-A-86951; sos pieczeniowy w proszku - 80kg, CPV 15871260-4, PN-A-86951; zupa ogonowa w proszku - 50kg, 15891400-4, PN-A-94050; soja (granulat)- 400kg, CPV 15890000-3, PN-ISO 5506; soja (kostka 06) - 500kg, CPV 15890000-3, PN-ISO 5506; kotlety sojowe - 30kg, CPV 15890000-3, PN-ISO 5506; sucharki bezcukrowe - 34,2kg, CPV 15821150-5, PN-A-88106:1998; woda mineralna niegazowana (but. 1,5l) - 6000l, CPV 15981000-8, PN-Z-11001-2. Pakiet IV: Przetwory owocowo-warzywne: dżem - 1500kg, CPV 15332290-3, PN-A-75100; koncentrat pomidorowy 30% (puszka) - 1500kg, CPV 15331427-6, PN-75/A-77601.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.30 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa Oryginalny kod CPV: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Oryginalny kod CPV: 15.87.12.70 - Mieszanki przypraw Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.12.70 - Mieszanki przypraw Oryginalny kod CPV: 15.33.22.90 - Dżemy Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.22.90 - Dżemy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr I) a.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr II) a.3) Wzór umowy (załącznik nr III) a.4)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr IV) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt VI B i VI C dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.07.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa art. sypkich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Art. sypkie: fasola biała (Jaś) - 2000kg, CPV 15331130-7, PN-75/R-65031; groch łuskany (połówki) - 1200kg, CPV 15331133-8, PN-81/R-65032; ryż - 4000kg, CPV 15614100-6, PN-A-74220; płatki owsiane typu (górskie) - 1500kg, CPV 15613380-5, PN-82/A-74037; mąka ziemniaczana - 500kg, CPV 15620000-0, PN-93/A-74710; mąka pszenna - 2500kg, CPV 15612100-2, PN-A-74022; kasza jęczmienna - 3000kg, CPV 15613100-9, PN-87-74203; kasza manna - 1500kg, CPV 15613100-9, PN-88/A-74036; makaron (świder, łazanka, nitka, spagetti) - 6000 kg, CPV 15851110-2, PN-A-74131..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mleka w proszku granulowanego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko w proszku odtłuszczone granulowane - 2500 kg, CPV 15511700-0, PN-A-86024/A1:1996..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przypraw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyprawy, zupy i sosy w proszku, wyroby sojowe: przyprawa uniwersalna typu (kucharek) - 100kg, CPV 15871270-7, PN-EN 13188; bazylia - 8kg, CPV 15872000-1, PN-A-86960; cynamon - 10kg, CPV 15872000-1, BN-68/8132-09; czosnek granulowany - 40kg, CPV 15871000-4, PN-A-86967; koper suszony - 10kg, CPV 15871000-4, PN-A-86967; kwasek cytrynowy - 25kg, CPV 15890000-3, PN-81/A-79734; liść laurowy - 20kg, CPV 15871000-4, PN-R-87022; majeranek - 60kg, CPV 15872000-1, PN-A-86958; musztarda - 350kg, CPV 15871250-1, PN-A-86964; ocet - 200l, CPV 15871120-1, PN-72/A-79733; pieprz czarny mielony - 80kg, CPV 15872100-2, PN-A-86965; pieprz ziołowy - 10kg, CPV 15871270-7, PN-A-86952; papryka mielona - 80kg, CPV 15871000-4, PN-A-86955; sól kamienna - 1600kg, CPV 15872400-5, PN-C-84081-2; herbata granulowana - 500kg, CPV 15863000-5, PN-ISO 3720; przyprawa do zup w płynie - 2000l, CPV 15890000-3, PN-A-94052; oregano - 8kg, CPV 15872000-1, PN-A-86960; rosół drobiowy w proszku (baza) - 60kg, CPV 15891400-4, PN-A-97052; żurek w proszku (baza) - 100kg, CPV 15891400-4, PN-A-94050; sos pieczarkowy w proszku - 120kg, CPV 15871260-4, PN-A-86951; sos biały w proszku - 80kg, CPV 15871260-4, PN-A-86951; sos pieczeniowy w proszku - 80kg, CPV 15871260-4, PN-A-86951; zupa ogonowa w proszku - 50kg, 15891400-4, PN-A-94050; soja (granulat)- 400kg, CPV 15890000-3, PN-ISO 5506; soja (kostka 06) - 500kg, CPV 15890000-3, PN-ISO 5506; kotlety sojowe - 30kg, CPV 15890000-3, PN-ISO 5506; sucharki bezcukrowe - 34,2kg, CPV 15821150-5, PN-A-88106:1998; woda mineralna niegazowana (but. 1,5l) - 6000l, CPV 15981000-8, PN-Z-11001-2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.70-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa przetworów owocowo-warzywanych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory owocowo-warzywne: dżem - 1500kg, CPV 15332290-3, PN-A-75100; koncentrat pomidorowy 30% (puszka) - 1500kg, CPV 15331427-6, PN-75/A-77601..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.90-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Budowa Trasy Północnej - etap III
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla żołnierzy motocyklistów , oraz oznak rozpoznawczych z podziałem na części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i kontenerów do sterylizacji dla USK NR 1 PUM
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.