eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › dostawa mebli biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Mielec: dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 106299 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z ustawieniem i montażem mebli biurowych wykonanych na wymiar dla Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Przez dostawę mebli rozumie się wykonanie, wniesienie, ustawienie i montaż mebli przez Wykonawcę w pomieszczeniach Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Przed wykonaniem mebli wykonawca dokona pomiarów pomieszczeń, w celu dostosowania wymiarów mebli do stanu istniejącego. Zamawiający przewiduje tolerancję zmiany wymiarów mebli do +/- 5%. 2. Wszystkie dostarczone meble muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, z materiałów najwyższej jakości, bezpiecznych dla zdrowia i życia użytkowników. Zastosowane do produkcji mebli materiały muszą posiadać wymagane stosownymi przepisami atesty bądź certyfikaty. Ponadto zastosowane w meblach materiały (płyty, kleje, okucia meblowe, obrzeża ABS) muszą posiadać polski certyfikat higieniczności. Zastosowane płyty melaminowe muszą posiadać atest higieniczności E 1. Wraz z dostawą wykonawca dostarczy zamawiającemu stosowne certyfikaty lub atesty, o których mowa wyżej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane meble biurowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany etapach: Etap I: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 11 - 19 oraz dwóch łazienek. Etap II: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 5. Etap III: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 4. Etap IV: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 7. Etap V: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 3 - korytarz, 2 - hall. Etap VI: Dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach parteru o numerach wg dokumentacji projektowej: 8, 9, 10. 6. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym przy zachowaniu jego funkcjonalności i braku kolizji w drogach komunikacyjnych przez cały okres realizacji prac. 7. Równolegle z przedmiotem niniejszego zamówienia wykonywane będą roboty budowlane realizowane przez innego Wykonawcę. Wykonawca mebli zobowiązany jest udostępnić front robót wykonawcy realizującemu roboty budowlane w uzgodnionych ze sobą i zamawiającym terminach w celu równoległego realizowania obu zamówień, a w szczególności zamontowania w dostarczonych meblach okablowania sieci komputerowej. 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, atesty i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 9. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 39.29.93.00 - Lustra szklane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm) warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łącznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie: Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), co najmniej 2 dostawy mebli biurowych obejmujące swym zakresem dostawę, ustawienie i montaż mebli biurowych każda o wartości co najmniej 80 000 złotych brutto. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm) warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łącznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm) warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łącznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm) warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łącznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum firm) warunek ten Wykonawcy muszą spełnić łącznie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów tj. wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości - dotyczy osób fizycznych posiadających wpis do ewidencji działalności gospodarczej i działających na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, 3. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie ogłoszono upadłości - dotyczy osób fizycznych nie posiadających wpisu do ewidencji działalności gospodarczej i nie działających na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a) wystąpienia strajków, kryzysu gospodarczego lub działania siły wyższej w skutek czego konieczna będzie zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie tych zdarzeń. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistnieniu tych faktów. b) przerw w realizacji lub zmian terminu realizacji przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy może być przesunięty o czas niezbędny na jego wykonanie. c) zmiany podwykonawcy. d) gdy istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych niż te istniejące w chwili podpisania umowy pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają co najmniej te wymagania, które Zamawiający określił w SIWZ a ich zastosowanie nie wiąże się ze zwiększeniem wynagrodzenia, e) gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu i zachodzi konieczność zastąpienia go innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ a jego zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia, f) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja przedmiotu zamówienia i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ a ich zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia, g) gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, h) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, i) gdy nastąpi zmiana danych wykonawcy i osób do kontaktu, j) gdy przy zachowaniu zakresu przedmiotu zamówienia nastąpi obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, k) gdy zajdzie potrzeba zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przy równoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia wykonawcy proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu, 2. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu przy ul. Chopina 16 A, 39-300 Mielec, sekretariat -pokój nr 10 (I piętro),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.