eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Przebudowa dróg powiatowych na 3 Zadaniach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Mińsk Mazowiecki: Przebudowa dróg powiatowych na 3 Zadaniach
Numer ogłoszenia: 106215 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, fax 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych na 3 Zadaniach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót dla Zadania 1 obejmuje następujące asortymenty: 1. Roboty drogowe nawierzchniowe, w tym: - dwukrotne mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy, - wyrównanie mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 50 kg/m2, - warstwa wiążąca nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm, oraz 2. Przebudowa przepustu ramowego w km 4+356, w tym: - rozbiórka istniejącego przepustu ramowego, - wykonanie nowego przepustu stalowego z blachy falistej ocynkowanej, dostosowanego do przebudowywanej drogi, - umocnienie skarp ścieku w obrębie zakończeń przepustu. Zakres robót dla Zadania 2 obejmuje następujące asortymenty: - dwukrotne mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy, - warstwa wiążąca nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm, - warstwa ścieralna nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm, Zakres robót dla Zadania 3 obejmuje następujące asortymenty: - dwukrotne mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy, - wyrównanie mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 50 kg/m2, - warstwa ścieralna nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); Zadanie 2: 2.600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100); Zadanie 3: 4.900,00 PLN (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować także okres związania ofertą, tj. do dnia 09.07.2008 r. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 71 1050 1823 1000 0023 1503 5531; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3, pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 2. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia dla robót w technologii nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z otaczarki na gorąco na drogach klasy technicznej min. L, o min. podobnym zakresie rzeczowym i finansowym każde, i charakterze, trudności oraz złożoności porównywalnej z niniejszym postępowaniem dla Zadania, na które składana jest oferta przez Wykonawcę, w tym: składając ofertę na Zadanie 1, musi wykazać ponadto, że wykonał co najmniej 1 przepust o podobnym zakresie rzeczowym z blach falistych stalowych. Do wykazu wykonanych robót winny być dołączone dokumenty od poprzednich Zamawiających, iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 3. Wykonawca musi posiadać lub mieć do dyspozycji, co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnego, podstawowego potencjału technicznego: sprzętowo - transportowego, niezbędnego do wykonania poszczególnych asortymentów robót niniejszego zamówienia na poszczególnym Zadaniu, z podziałem na: Sprzęt budowlany, podstawowy: - Wytwórnia mas mineralno-bitumicznych na gorąco (położona w uzasadnionej technologicznie odległości - zgodnie z normą i zapisami SST) - Układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m - Skrapiarka lepiszcza - Szczotka mechaniczna - Walec samojezdny ogumiony, ciężki - Walec samojezdny statyczny, ciężki - Mały walec wibracyjny, zagęszczarka płytowa lub ubijak - Samochody skrzyniowe lub wywrotki do transportu materiałów i mieszanki mineralno-bitumicznej, o nacisku na oś do 8 ton ponadto, dla Zadania 1 musi dodatkowo posiadać, lub mieć do dyspozycji następujący sprzęt: - Koparka - Młot pneumatyczny do rozbiórki istniejącego przepustu (lub osprzęt do koparki) - Dźwig (żuraw drogowy) - Pompa do wody Laboratorium drogowe: Kompleksowa obsługa w zakresie badań laboratorium drogowego zgodnie z wymaganiami SST - stopień wyposażenia. 4. Wykonawca przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia zatrudni wykwalifikowanych Pracowników Nadzoru, posiadających wykształcenie min. średnie techniczne, uprawnienia niezbędne w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym, (uprawnienia, szkolenia, kursy), spełniających niżej podane, minimalne wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego, w celu obsadzenia następujących stanowisk: Kierownik budowy - wymagane min. doświadczenia zawodowego - min. 2 zadania z zakresu modernizacji, przebudowy lub remontów dróg klasy technicznej min. L, obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznych, o podobnym zakresie rzeczowym, technologicznym i finansowym oraz Kierownik Budowy musi posiadać budowlane drogowe lub konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń oraz przynależeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; Kierownik laboratorium drogowego - wymagane min. doświadczenia zawodowego - min. 2 zadania z zakresu modernizacji, przebudowy lub remontów dróg klasy technicznej min. L, obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznych, o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym, obejmujących kompleksowe wykonanie badań laboratoryjnych; Majster robót drogowych - wymagane min. doświadczenia zawodowego - min.1 zadanie z zakresu modernizacji, przebudowy lub remontów dróg klasy technicznej min. L, obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznych, o podobnym zakresie rzeczowym, technologicznym i finansowym 5. Wykonawca musi posiadać potencjał finansowy wystarczający, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu, tj.: kapitał obrotowy + możliwość uzyskania z Banku kredytu, pozwalających na realizację zamówienia przy założeniu, iż Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczki dla Wykonawcy, a zapłata za faktycznie wykonany zakres robót na danym Zadaniu dokonywana będzie sukcesywnie, w przedziałach miesięcznych - po zakończeniu miesiąca, z terminem płatności należności 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. 6. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. W przypadku składania oferty wspólnie przez podmioty działające na podstawie zawartej na piśmie umowy Konsorcjum (art. 23 ustawy Pzp.), Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika, który będzie upoważniony do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub - reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu. 8. Oferta składana przez Konsorcjum musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców. 9. Umocowanie może wynikać z treści umowy Konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą. 10. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 11. Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np.: nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Konsorcjum, tj. wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 12. W przypadku składania oferty przez Konsorcjum ubiegające się o zamówienie, Wykonawcy mogą wspólnie złożyć Oświadczenie określone w art. 22, ust. 1, pkt 1 do 4 ustawy P.z.p. a także mogą łącznie udokumentować spełnienie warunków dotyczących: wiedzy i doświadczenia, potencjału techniczno - sprzętowego, potencjału osobowego oraz wiarygodności finansowej i ekonomicznej, składając dokumenty potwierdzające, natomiast dokumenty zaświadczające spełnienie warunków określonych w art. 24, ust. 1, pkt 1 do 9 ustawy P.z.p., każdy z uczestników Konsorcjum złoży z osobna. 13. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty dla danego Zadania 2. Wyceniony kosztorys (ślepy) ofertowy dla danego Zadania 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki/konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki czy konsorcjum. 4. Oświadczenie (w oryginale), że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1, pkt 1 do pkt 4 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 1 do pkt 10 oraz ust. 2, pkt 1 do pkt 4 ustawy P.z.p. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem należności podatkowych lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do pkt 8 ustawy P.z.p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wiedza i doświadczenie zawodowe Wykonawcy, zawierające wykaz ważniejszych robót (w tym co najmniej 2 zamówienia) o charakterze, zakresie rzeczowym, wartości i złożoności porównywalnej z technologią zamówienia, na które składana jest oferta, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi od poprzednich Zamawiających (min. 2), iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 10. Wykaz potencjału technicznego: sprzętowo - transportowego, obejmującego podstawowy sprzęt i transport przewidziany do realizacji zamówienia na które składana jest oferta, oraz dane dotyczące posiadania własnego laboratorium drogowego lub innego sposobu zapewnienia obsługi laboratoryjnej, np: poprzez dostęp do innego laboratorium. 11. Wykaz personelu osobowego, obejmującego wykaz personelu kierownictwa firmy w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, oraz wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia na które składana jest oferta, wraz z udokumentowaniem ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (np.: życiorysów zawodowych, dyplomów, uprawnień, szkoleń, kursów itp.), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym: Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Wiarygodność ekonomiczna i finansowa: Informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzających, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy, jest nie mniejsza niż zaoferowane kwoty na wykonanie zamówienia na które składana jest oferta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia 14. Wykaz personelu - Załącznik nr 3 do formularza oferty, zamieszczony w niniejszej s.i.w.z., obejmujący wykaz członków prawnych kierownictwa firmy oraz wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie życiorysów zawodowych, dyplomów, uprawnień, szkoleń, kursów itp.), w tym co najmniej Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane i aktualne zaświadczenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 15. Doświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz ważniejszych robót o charakterze i złożoności porównywalnej z technologią niniejszego zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to za ten okres wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających, iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 16. Wykaz sprzętu, obejmujący podstawowy sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca przedstawi dane dotyczące posiadania własnego laboratorium drogowego wraz z opisem jego wyposażenia lub innego sposobu zapewnienia obsługi laboratoryjnej, tj.: - poprzez dostęp do innego laboratorium - np. porozumienie, zobowiązanie do współpracy, itp. 17. Informację z Banku kredytującego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, dotyczącą wyłącznie niniejszego przetargu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 18. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 19. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 2, pkt 4 ustawy P.z.p., Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium na poszczególne, oferowane przez Wykonawcę Zadania, 20. Dane dotyczące Konsorcjum. 21. Dokument pełnomocnictwa do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnik i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 22. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 23. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do pkt 8 ustawy P.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatminski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, pokój: Sekretariat, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Przebudowa drogi nr 2222W, Dębe Wielkie - Kędzierak, odc. od km 3+900 do km 4+400, długości 500,00 mb, (z wyłączeniem obiektu mostowego długości 34,00 mb), w miejscowości Ruda, gmina Dębe Wielkie, powiat miński, woj. mazowieckie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.20.00.00-9, 45.22.11.11-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Przebudowa drogi nr 2245W, Nowa Pogorzel - Grzebowilk - Grębiszew, odc. od km 3+030 do km 3+450, długości 420,00 mb, w miejscowości Grzebowilk, gmina Siennica, powiat miński, woj. mazowieckie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Modernizacja drogi nr 2245W, Nowa Pogorzel - Grzebowilk - Grębiszew, odc. od km 1+600 do km 2+500, długości 900,00 mb, w miejscowości Grzebowilk, gmina Siennica, powiat miński, woj. mazowieckie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.