Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Warszawa: Zakup i dostawa projektorów multimedialnych
Numer ogłoszenia: 106212 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, fax 022 5926663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa projektorów multimedialnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa projektorów multimedialnych. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą projektorów multimedialnych o następujących minimalnych wymaganiach: Projektor typ 1 - ilość 3 szt. Wymagania minimalne: - Technologia: DLP - Jasność: 3500 ANSI - Kontrast: 3000:1 - Rozdzielczość: 1400x1050 z obsługą 1600x1400 - Format obrazu: 4:3, 16:9 - Kompatybilność wideo: PAL, SECAM, NTSC, HD 720p/1080i - Korekcja trapezu Pozioma i pionowa +/- min. 16 stopni, korekcja pionowa automatyczna - Rodzaje projekcji: Przednia, tylna, przednia sufitowa, tylna sufitowa - Żywotność lampy: 3000 godzin w trybie ekonomicznym - Pilot: Funkcja obsługi myszy, wbudowany wskaźnik laserowy - Torba: Tak - vWaga: max. 4,5kg - Głośniki: Stereo - Głośność: max. 28dB w trybie Eco - Inne opcje: PiP, 10 bitowe przetwarzanie obrazu - Złącza wejściowe: DVI-I HDCP, VGA, s-video, component video, composite video, audio 2-channel, RS-232, RJ 45 - Złącza wyjściowe: VGA, audio, USB Warunki gwarancji: - gwarancja minimum 36 miesięcy, - gwarancja na lampę minimum 1000h, - przystąpienie do naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii, - naprawa projektora w ciągu 5 dni od zgłoszenia usterki, - w przypadku braku możliwości naprawy w ciągu 5 dni Wykonawca dostarczy projektor zastępczy o parametrach nie gorszych od dostarczonego Projektor typ 2 - ilość 51 szt. Wymagania minimalne - Technologia: DLP - Jasność: 1500ANSI - Kontrast: 2200:1 - Rozdzielczość: 1024x768 z obsługą 1400x1050 - Format obrazu: 4:3, 16:9 - Kompatybilność video: PAL, SECAM, NTSC, HD 720p/1080i - Żywotność lampy: 3000 godzin - Pilot: Tak - Torba: Tak - Głośnik: Tak - Waga: max. 2kg - Głośność: max. 30dB - Rodzaje projekcji: Przednia, tylna, przednia sufitowa, tylnia sufitowa - Zabezpieczenia: Gniazdo kensington, hasło - Inne opcje: Korekcja trapezu pionowa +/- min. 16 stopni - Złącza: 1x VGA, 1x s-video, 1xUSB, RCA, Stereo Jack Warunki gwarancji: gwarancja minimum 36 miesięcy, - gwarancja na lampę minimum 1000h, - przystąpienie do naprawy w czasie nie dłuższym niż 48 godziny od chwili zgłoszenia awarii, - naprawa projektora w ciągu 7 dni od zgłoszenia usterki, - w przypadku braku możliwości naprawy w ciągu 7 dni Wykonawca dostarczy projektor zastępczy o parametrach nie gorszych od dostarczonego. Dla realizacji zmówienia wymagane są różne miejsca dostaw. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć odpowiedni sprzęt bezpośrednio do wskazanej w Załączniku nr 2 do wzoru umowy jednostki organizacyjnej KRUS. Pełny wykaz miejsc dostaw zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia a.Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2008r. b.Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia mają być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat jakości ISO 9001 lub równoważny. c.Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia mają być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat ISO 14001 lub równoważny. d.Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia mają posiadać certyfikat zgodności z normami CE. e.Dostarczona dokumentacja użytkowa musi być napisana lub przetłumaczona na język polski. f.Dla dostarczonego sprzętu musi być zapewniony serwis pogwarancyjny i dostawy części zamiennych przez okres co najmniej 3 lat po upływie okresu gwarancji. g.Dla oferowanego sprzętu Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny. Podmiot świadczący serwis gwarancyjny musi posiadać certyfikat jakości minimum ISO 9001 lub równoważny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,0 zł (słownie: dwa tysiące złotych), w terminie do dnia 30 maja 2008r. do godz. 11:00 w jednej z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Pzp. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a w szczególności Wykonawca składający ofertę winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedno zamówienie dostawy wraz z serwisem gwarancyjnym projektorów multimedialnych o wartości minimum 50.000,00 zł z podatkiem VAT. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawia art. 24 ust.l i 2 ustawy - Pzp (załącznik nr 1 do Rozdziału 2 SIWZ), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości tak w celu likwidacji jego majątku jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w ppkt 4 stosuje się odpowiednio, 6. wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać co najmniej jedno zamówienie (dostawa wraz z serwisem gwarancyjnym) w zakresie projektorów multimedialnych, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto. Ponadto oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 7. wypełniony formularz oferty zgodnie z Rozdziałem 1 - SIWZ, 8. dowód wniesienia wadium, 9. parafowany wzór umowy, 10. w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokumenty zgodnie z art. 23 ustawy - Pzp, 11. świadczenie producenta lub innego podmiotu producenta, że oferowany sprzęt został wyprodukowany po 1 stycznia 2008r., 12. kopię posiadanego przez producenta oferowanego sprzętu Certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego, 13. kopię posiadanego przez producenta oferowanego sprzętu Certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego, 14. kopię Certyfikatu zgodności z normami CE dla oferowanego sprzętu, 15. oświadczenie Wykonawcy, w którym zobowiązuje się do dostarczenia dokumentacji użytkowej w jęz. polskim (oryginalnej lub przetłumaczonej) dla każdego urządzenia, 16. oświadczenie Wykonawcy, w którym zobowiązuje się on do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego i dostawy części zamiennych przez okres co najmniej 3 lat po upływie okresu gwarancji, 17. dokument (oświadczenie Wykonawcy) potwierdzający wymagany przez Zamawiającego okres pełnej gwarancji na oferowany sprzęt, 18. wzór karty gwarancyjnej dla poszczególnego sprzętu stanowiącego przedmiot dostawy, która zapewnia serwis gwarancyjny z zobowiązaniem przystąpienia do naprawy na warunkach określonych w Rozdz. 2 pkt. 2 (warunki gwarancji), 19. kopię certyfikatu jakości minimum ISO 9001 lub równoważnego dla Serwisu Wykonawcy. 20. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa -upoważnienia- do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 228.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101 - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia audiowizualnego wraz z montażem/instalacją i konfiguracją na potrzeby BCU w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania edukacyjnego do dwóch żorskich szkół: CKZiU w Żorach oraz ZS nr 3 w Żorach, w ramach projektu pn. "Kształcimy zawodowo w Żorach!"
- Zakup technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK)" w ramach projektu ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





