eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do oznaczania z zakresu chemii klinicznej wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zd

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Mońki: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do oznaczania z zakresu chemii klinicznej wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach.
Numer ogłoszenia: 106167 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 7278130, fax 085 7278135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-monki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do oznaczania z zakresu chemii klinicznej wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do oznaczania z zakresu chemii klinicznej wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, o minimalnych parametrach technicznych i użytkowych oraz w ilości i asortymencie określonym w ofercie stanowiącej integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz spełniają wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień publicznych warunki tj.: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Przedłożą koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 4. Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Przedłożą aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Złożą oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających zaoferowane odczynniki i analizator do obrotu i używania na terenie RP właściwe dla przeznaczenia oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (dla każdej z oferowanych pozycji). Na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania, przedłożą wymagany dokument. 9. Wraz z dostawą aparatu wymagane jest dostarczenie odczynników i materiałów zużywalnych na wszystkie metody oznaczeń oraz multikalibratora lub standardów aby zapewnić możliwość pracy przez 2 tygodnie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia odczynników w ramach zapotrzebowania ilościowego zamieszczonego w ogłoszonym postępowaniu jednocześnie z aparatem, w ilości zapewniającej możliwość pracy przez 2 tygodnie. Należy przyjąć, że w ciągu 2 tygodni wykonana zostanie ilość badań równa ilości badań w skali 2 lat podzieloną przez 104. 10. Wymagane jest załączenie aplikacji metodyk na oferowany analizator biochemiczny. 11. Z pierwszą dostawą odczynników muszą być dostarczone karty substancji niebezpiecznej lub karty bezpieczeństwa. 12. Ilość oferowanych odczynników musi uwzględniać konieczność wykonywania codziennej kontroli wewnątrzlaboratoryjnej dla wszystkich oznaczeń z wyjątkiem HbA1C i białka w moczu gdzie kontrola jest wykonywana raz w tygodniu. 13. Ilość oferowanych odczynników musi uwzględnić ich trwałość na pokładzie analizatora. 14. Złożą oświadczenie, że zaoferowane odczynniki posiadają dokładne i czytelne oznakowania oraz instrukcje wykonania oznaczeń w języku polskim. 15. Zaoferują odczynniki z terminem ważności minimum - 6 miesięcy. 16. Zapewnią stałość cen przez okres obowiązywania umowy; W obowiązującym terminie stałości cen dopuszczalne będą jedynie zmiany cen na dostawę odczynników oraz dzierżawę analizatora wynikające ze zmian stanu prawnego (zmiany stawek podatkowych, stawek celnych, wprowadzenia nowych podatków) - wprowadzone w odpowiedzi na uzasadniony pisemny wniosek, obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego. 17. Zapewnią dostawę przedmiotu zamówienia w terminie: a) analizator: 30 dni od dnia podpisania umowy b) odczynniki: 21 dni od dnia powzięcia wiadomości o zapotrzebowaniu, 7 dni od dnia powzięcia wiadomości o zapotrzebowaniu w przypadku zamówienia na CITO 18. Zaoferują własny termin płatności i sposób zapłaty, jednak nie krótszego niż wymagany termin płatności 30 dni, w formie przelewu. 19. Zamawiający za dzierżawę aparatu będzie płacił Wykonawcy comiesięczny czynsz dzierżawny zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy dzierżawy analizatora. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty z załącznikami w wyznaczonym terminie oraz spełnienie warunków i innych wymogów określonych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń wymaganych postanowieniami specyfikacji, wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy w postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składana oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru. 1.2. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do oferty. 1.3. Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty. 1.4. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.9. Projekt umowy na dostawę odczynników, parafowany przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy - wg załączonego wzoru załącznik nr 3 do oferty. 1.10. Projekt umowy dzierżawy analizatora, parafowany przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy - wg załączonego wzoru załącznik nr 4 do oferty. 1.11. Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających oferowane odczynniki i analizator do obrotu i używania na terenie RP właściwe dla przeznaczenia oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (dla każdej z oferowanych pozycji). Na każde żądanie Zamawiającego, na każdym etapie postępowania, przedłożą wymagany dokument wg załączonego wzoru załącznik nr 5 do oferty. 1.12 Oświadczenie, że ilość oferowanych odczynników uwzględnia konieczność wykonywania codziennej kontroli wewnątrzlaboratoryjnej dla wszystkich oznaczeń z wyjątkiem HbA1C i białka w moczu gdzie kontrola jest wykonywana raz w tygodniu, wg załączonego wzoru załącznik nr 6 do oferty, 1.13 Oświadczenie, że ilość oferowanych odczynników uwzględnia ich trwałość na pokładzie analizatora, wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do oferty, 1.14 Oświadczenie wykonawcy, że odczynniki posiadają dokładne i czytelne oznakowania oraz posiadają instrukcje wykonania oznaczeń w języku polskim, wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do oferty, 1.15 Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiadają termin ważności minimum 6 miesięcy od daty dostawy wg załączonego wzoru załącznik nr 9 do oferty. 1.16 Oświadczenie o stałości cen przez okres obowiązywania umowy wg załączonego wzoru załącznik nr 10 do oferty. 1.17 Oświadczenie o terminie dostaw wg załączonego wzoru załącznik nr 11 do oferty. 1.18 Oświadczenie o terminie płatności wg załączonego wzoru załącznik nr 12 do oferty. 1.19 Oświadczenie, iż z dostawą aparatu dostarczone zostaną odczynniki i materiały zużywalne na wszystkie metody oznaczeń oraz multikalibrator lub standardy aby zapewnić możliwość pracy przez 2 tygodnie. 1.20 Stosowne oświadczenie w odniesieniu do multikalibratora. 1.21 Aplikacje metodyk na oferowany analizator biochemiczny. 1.22 Oświadczenie, że z pierwszą dostawą odczynników zostaną dostarczone karty substancji niebezpiecznej lub karty bezpieczeństwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale XII pkt 1 ppkt 1.5, 1.6 i 1.8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) dział XII pkt 1 ppkt 1.7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w dziale XII pkt 3 ppkt 1) lit. a i c oraz dział XII pkt 3 ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w dziale XII pkt 3 ppkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-monki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Administracyjno-Techniczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, ul. Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.