eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Mycie okien i elewacji szklanej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Poznań: Mycie okien i elewacji szklanej
Numer ogłoszenia: 106161 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74665 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mycie okien i elewacji szklanej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu: 1. mycia okien wraz z żaluzjami poziomymi, parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik numer 1 do siwz. Całkowita powierzchnia okien, żaluzji, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, z uwzględnieniem częstotliwości mycia w całym okresie trwania umowy wynosi 105343,80 m2. 2. prania żaluzji pionowych (wertikali) wg wskazań zamawiającego. Całkowita powierzchnia żaluzji pionowych (obustronna) przeznaczonych do prania z uwzględnieniem częstotliwości wykonania usług w całym okresie trwania umowy wyniesie maksymalnie 2 000m2. 3. mycia fasady, jeden raz w roku, w miesiącu lipcu 2010r. i w miesiącu lipcu 2011r. w budynku przy ul. Gronowej 22ab - Wydział Komunikacji i Ochrony Środowiska, o powierzchni 1248 m2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik numer 1 do siwz, w godzinach pracy Urzędu Miasta Poznania, tj. poniedziałek i czwartek od godz. 9:00 do godziny 17:00 oraz we wtorek, środę i piątek od godz. 7:30 do godz. 15:30. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu mycia okien, w wyniku której, dopuszczalna jest zmiana powierzchni przypadającej na dany miesiąc w wysokości nie większej niż 2000m2. Zamawiający wymaga od pracowników świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia schludnego ubrania roboczego, wyposażenia w logo lub identyfikatory firmy oraz zachowania odpowiadającego powadze urzędu. Wykaz powierzchni oraz harmonogram realizacji stanowi załącznik numer 1 do siwz. W załączniku numer 1 do siwz w pozycji 15 ujęto Zlecenie dodatkowe dotyczące dodatkowej powierzchni mycia okien wraz z myciem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w wymiarze łącznym 1500 m2 szyb w okresie trwania kontraktu. Oznacza to, że Zamawiający może oprócz powierzchni szyb wyznaczonej w harmonogramie do mycia w danym miesiącu dodać wykonawcy do realizacji powierzchnię dodatkową w wymiarze łącznym nie przekraczającym 1500 m2 w czasie trwania kontraktu. Zlecenie mycia powierzchni dodatkowej nie wymaga zmian w harmonogramie. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arkadiusz Nowakowski Zakład Usługowy Sprzątanie Wnętrz, os. B. Śmiałego 30 m 141, 60-682 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221337,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 186395,22

  • Oferta z najniższą ceną: 186395,22 / Oferta z najwyższą ceną: 186395,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.