eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › a)Remont łazienek wg projektu plastycznego uczniów klas młodszych Szkoły Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania"Kolorowe łazienki dla pierwszaka. b)Rewitalizacja trybun sportowych i terenu zielonego przy Szkole Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania"Nasze boisko i nasze trybuny na szóstkę"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 106146 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Ostrów Wielkopolski: a)Remont łazienek wg projektu plastycznego uczniów klas młodszych Szkoły Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania"Kolorowe łazienki dla pierwszaka. b)Rewitalizacja trybun sportowych i terenu zielonego przy Szkole Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania"Nasze boisko i nasze trybuny na szóstkę"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 522098-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim, krajowy numer identyfikacyjny 69411000000, ul. ul. Staroprzygodzka 112, 63400 Ostrów Wielkopolski, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 738 25 21, faks 62 738 25 21, e-mail podstawowa6@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

a)Remont łazienek wg projektu plastycznego uczniów klas młodszych Szkoły Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania"Kolorowe łazienki dla pierwszaka. b)Rewitalizacja trybun sportowych i terenu zielonego przy Szkole Podstawowej Nr 6 im.Macieja Rataja w Ostrowie Wielkopolskim w ramach zadania"Nasze boisko i nasze trybuny na szóstkę"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy przedmiot zamówienia: ZESPÓŁ SANITARNY I PIĘTRA W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W OSTROWIE WIELKOPLSKIM 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1 Demontaż urządzeń sanitarnych - 1 [kpl.], 1.2 Demontaż urządzeń elektrycznych - 1 [kpl.] 1.3 Demontaż stropu - 2,049 [m3], 1.4 Skucie tynków - 30,289 [m2], 2. REMONT POKRYCIA DACHU 2.1 Wydłużenie wysokości komina wentylacyjnego 4 x 14,0 x 14,0 [cm] - 0,65 [m3], 2.2 Uzupełnienie krokwi drewnianych 16/5 - 0,295 [m3], 2.3 Styropapa EPS 200 gr. 20 cm] - 16,605 [m2], 2.4 Obróbki z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,6 [mm] - 6,825 [m2], 2.5 Sufit podwieszony z 2 x płyta faramacel - 9,331 [m2]. 3. ROBOTY INSTALACYJNE BRANŻY SANITARNEJ 3.1 Dostawa i montaż systemowych dolnopłuków z miską ustępową zawieszoną wraz uruchomieniem - 4 [kpl.], 3.2 Dostawa i montaż umywalek wraz z uruchomieniem - 4 [kpl.], 3.3 Przełożenie istniejącego grzejnika stalowego płytowego na scianę z oknami wraz z uruchomieniem - 1 [kpl.], 4. ROBOTY INSTALACYJNE BRANZY ELEKTRYCZNEJ 4.1 Dostawa, montaż i podłączenie opraw LED - 6 [kpl.], 4.2 Podłączenie suszarki do rak - 1 [kpl.], 4.3 Podłączenie poidełka - 1 [kpl.] - zgodnie ze stanem wyjściowym. 5. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 5.1 Tynki wewnętrzne kat. III gr. 1,0 [cm] - 30,921 [m2], 5.2 Okładziny ścienne płytkami glazurowanymi 10 x 10 [cm] - 13,60 [m2], 5.3 Okładziny ścienne płytkami glazurowanymi 40 x 20 [cm] - 30,53 [m2], 5.4 Okładziny podłogowe płytkami glazurowanymi 40 x 40 [cm]; R9 - 16,64 [m2], 5.5 Dostawa i montaż systemowych ścinek sanitarnych wraz z drzwiami gr. 12 [mm] - 14,826 [m2] 6. STOLARKA DRZWIOWA 6.1 drzwi aluminiowe o świetle 90 x 205, przeszklone szkłem bezpiecznym, zawias potrójny, zamek patentowy, odbojnice, samozamykacze, ościeżnica aluminiowa bez progowa - 4,2 [m2] NASZE BOISKO I NASZE TRYBUNY - NA SZÓSTKĘ - REWITALIZACJA TRYBUN SPORTOWYCH I TERENU ZIELONEGO PRZY SZKOLE PODSTWOWEJ NR 6 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM 1. Wykarczowanie drzew owocowych 1.1 Wykarczowanie i wywóz drzew owocowych wraz z utylizacją - 26 [szt.]. 2. Demontaż istniejących trybun sportowych 2.1 Demontaż istniejących trybun ziemno - betonowo - drewnianych - 56 [kpl.] 3. Rozebranie istniejącego nasypu ziemnego pod trybuny z wywozem gruntu 3.1 Rozebranie nasypu ziemnego pod istniejące trybuny z wywiezieniem gruntu - 500 [m3]. 4. Demontaż istniejących barierek ochronnych bieżni 4.1 Demontaż istniejących barierek ochronnych bieżni - 42,480 [m2]. 5. Chodnik od strony boiska ORLIK 5.1 Koryto wykonane mechanicznie na głębokość 30 [cm] - 92 [m2], 5.2 Podbudowa betonowa gr. 15 [cm] - 92,0 [m2], 5.3 Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 [cm] - 84,0 [m], 5.4 Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 [cm] - 92 [m2]. 6. Chodnik od strony bieżni 6.1 Koryto wykonane mechanicznie na głębokość 30 [cm] - 380 [m2], 6.2 Podbudowa betonowa gr. 15 [cm] - 380 [m2], 6.3 Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 [cm] - 194,0 [m], 6.4 Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 [cm] - 380 [m2]. 7. Dostawa i montaż trybun na 304 miejsca 7.1 Dostawa, montaż, wypoziomowanie, zakotwienie systemowych stałych 3 rzędowych, przeznaczonych na boiska zewnętrzne z siedziskami plastikowymi, podesty kratowe z kratki typ VEMA, atestowanych trybun sportowych na 304 miejsca. Cała konstrukcja stalowa trybun łącznie z barierkami bezpieczeństwa ocynkowana ogniowo. Trybuna musi spełniać wymogi ewakuacyjne i ergonomiczne. Kolory siedzisk plastikowych w/g wymogów Zamawiającego. Każde siedzisko musi mieć oparcie jak na załączonej do SIWZ fotografii. Siedziska musza być wandaloodporne, stabilnie zamocowane do konstrukcji trybuny. - 304 [miejsca] 8. Dostawa i montaż wiaty dla VIP (na 32 osoby) 8.1 Dostawa i montaż wiaty o konstrukcji stalowej ocynkowanej ogniowo - kratowej - wspornikowej o przekrojach zamkniętych, przekrycie zadaszenia wiaty wykonane z poliwęglanu odpornego na UV. Konstrukcja zamocowana - zakotwiona do niezależnych fundamentów betonowych - 1 [kpl.]. 9. Rekultywacja terenu z wysianiem trawy 9.1 Wykonanie trawników parkowych siewem na terenie płaskim przy uprawie mechanicznej na gruncie kat. I-II bez nawożenia - 0,168 [ha]. 10. Nasadzenie drzew (iglaków) wys. ca 60 [cm] 10.1 Sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim w gruncie kat. I-II z zaprawą dołów; średnica/głębokość: 0.5 m - 67 [szt.].

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45454000-4, 45300000-0, 45311000-0, 45400000-1, 45236100-1, 44212000-9, 45223100-7, 77300000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art.93.1 pkt 4 Ustawy Pzp Uzasadnienie:cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia bez możliwości jej zwiększenia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.