Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Opole: Utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych w ciągach dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Opolu w okresie do 31.12.2009r. ( 2 zadania)
Numer ogłoszenia: 106111 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie drogami krajowymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych w ciągach dróg krajowych zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Opolu w okresie do 31.12.2009r. ( 2 zadania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: każde z zadań obejmuje : - utrzymanie czystości obiektów mostowych ( i ich otoczenia ) w zakresie nawierzchni jezdni , nawierzchni chodników ( także w zimie ) , dylatacji , wpustów , rur kanalizacyjnych , stożków umocnionych , - mycie elementów mostów ( gzymsy , belki skrajne , nisze podłożyskowe , itp.), barier i poręczy - koszenie powierzchni zielonych ( stożków nieumocnionych , skarp , powierzchni pod obiektem )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 74.72.12.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - zadanie nr 1 - 2.000 zł , - zadanie nr 2 - 5.000 zł . Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A. Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegać wg art. 22 ust. 1 wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 , 2. Warunki szczegółowe , określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp : 1) posiadać średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeśli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie -Rachunku zysków i strat- pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów - lub - Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - ( w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego : na podstawie innych dokumentów ) - w wysokości nie mniejszej niż : - przy składaniu oferty na jedno zadanie - co najmniej 50.000 zł - przy składaniu oferty na dwa zadania - co najmniej 90.000 zł 2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20.000 zł ( bez względu na ilość zadań dla których składana jest oferta ) 3) dysponować : - 1 osobą ( bez względu na ilość zadań dla których składana jest oferta ) na stanowisko dyspozytora ( koordynatora ) , która będzie odpowiedzialna za realizację zamówienia oraz będzie upoważniona do kontaktów z Zamawiającym - 1 brygadą - dla każdego zadania dla którego składana jest oferta , złożoną z co najmniej 5 osób , 4) posiadać stosowne doświadczenie tj. wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okre- sie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania co najmniej 3 zadań na drogach , obiektach mostowych , placach lub parkingach o podobnym charakterze , tj. polegających na utrzymaniu czystości lub myciu elementów obiektów mostowych lub koszeniu . 5) dysponować n/w sprzętem do wykonania zamówienia - w zależności od ilości zadań dla których składana jest oferta : - kosiarki do trawy lub kosy spalinowe - 2 szt - dla każdego zadania - sprzęt do mechanicznego usuwania krzewów - 2 szt - dla każdego zadania , - urządzenie do mycia wysokociśnieniowego - 1 szt. - dla każdego zadania , - środki transportu niezbędne do realizacji zamówienia ( samochód dostawczy + samochód ciężarowy ) - 2 szt - dla każdego zadania , - sprzęt do mechanicznego udrażniania rur kanalizacyjnych np. typu WUKO lub urządzenie podciśnieniowe ( sprzęt ten wymagany jest tylko dla zadania nr 2 ) - 1 szt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( na formularzu 3.1) 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło- szenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2.1) bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim , 2.2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wyko-nawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert , 2.3) informacja o osobach , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( Potencjał kadrowy) , w tym o : - osobie na stanowisko dyspozytora ( koordynatora ) , - osobach tworzących brygady dla poszczególnych zadań - dla których składana jest oferta - na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. 2.4) informacja o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w tym zakresie . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie , 2.5) informacja o sprzęcie , którym dysponuje Wykonawca ( Potencjał techniczny ) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać dysponowanie jednostkami transportowymi , o których mowa w warunkach udziału .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych )..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 215 - sekretariat ( II piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych w ciągach dróg krajowych ( z wyłączeniem drogi krajowej A-4 ) zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle - w ilości 27 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 27 szt. obiektów mostowych w ciągach dróg krajowych nr 38 , 40 i 45 zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 77.31.41.00-5, 74.72.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości w obrębie obiektów mostowych w ciągu i nad drogą krajową A4 zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle - w ilości 63 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 63 szt. obiektów mostowych w ciągu i nad drogą krajową nr A4 zarządzanych przez GDDKiA O/Opole - Rejon Kędzierzyn-Koźle.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6, 77.31.41.00-5, 74.72.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości budynków wraz ze wskazanym otoczeniem będących w dyspozycji Narodowego Centrum Kultury w Warszawie w 2026r.
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usług portierskich
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





