eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa czterech zestawów do wideokonferencji



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Płock: Dostawa czterech zestawów do wideokonferencji
Numer ogłoszenia: 106077 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Płocku, pl. Obrońców Warszawy 8, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674560, fax 024 2674580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czterech zestawów do wideokonferencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech zestawów do wideokonferencji na rzecz: - Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce przy ul. Kościuszki 19 - 1 szt., - Prokuratury Okręgowej w Płocku przy Pl. Obrońców Warszawy 8 - 1 szt., - Prokuratury Okręgowej w Warszawie przy ul. Chocimskiej 28 - 1 szt., - Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Bródnowskiej 13/15 - 1 szt.. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego podpisze osobne umowy z: Prokuraturą Okręgową w Ostrołęce, Płocku, Warszawie oraz Prokuraturą Okręgową Warszawa-Praga w Warszawie na dostawę z osobna każdego zestawu do wideokonferencji. 1) Oferowany przez Wykonawcę zestaw do wideokonferencji musi być fabrycznie nowy. 2) Wideoterminal, kamera, moduł ISDN, kamera dokumentowa, telewizor LCD oraz nagrywarka DVD muszą być objęte 24-miesięcznym bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór ulegających awarii i dostarczenie sprawnych elementów do siedziby: - Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce przy ul. Kościuszki 19; - Prokuratury Okręgowej w Płocku przy Pl. Obrońców Warszawy 8; - Prokuratury Okręgowej w Warszawie przy ul. Chocimskiej 28; - Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie przy ul. Bródnowskiej 13/15. 3) Wykonawca dokona dostawy, instalacji i konfiguracji zestawów do wideokonferencji w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a następnie dokona testu połączenia z wykorzystaniem przedmiotowych zestawów i przeprowadzi podstawowe szkolenie z zakresu obsługi zestawów dla wybranych osób ze strony Zamawiającego. 4) Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w postaciach protokołu przekazania. 5) Cały dostarczony zestaw musi zostać oznaczony nalepkami pozwalającymi zidentyfikować Wykonawcę. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa załącznik nr 4 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu do dnia 06 lipca 2007 r. do godz. 12:00 przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 54 1010 1010 0070 8313 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - ZP/03/07. Wadium uznaje się za wniesione prawidłowo, jeżeli zostało dokonane w formie przelewu z konta Wykonawcy przed terminem składania ofert. Bezpośrednie wpłaty gotówki na konto Zamawiającego będą traktowane jako brak wniesienia wadium. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4; - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru) - załącznik nr 1 do SIWZ; A.2) Formularz cenowy (wg załączonego wzoru) - załącznik nr 2 do SIWZ; A.3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych; A.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.6) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.9) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wg załączonego wzoru) - załącznik nr 3 do SIWZ; A.10) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE; A.11) Aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://poplock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Płocku, Plac Obrońców Warszawy 8, 09-404 Płock, pokój nr 7 - Budynek B.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Płocku, Plac Obrońców Warszawy 8, 09-404 Płock, pokój nr 7 - Budynek B..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.