eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczycausługa wywozu i unieszkodliwienia odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Łęczyca: usługa wywozu i unieszkodliwienia odpadów
Numer ogłoszenia: 106058 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Garbalinie , 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 3880000, 3880032, faks 024 3880008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wywozu i unieszkodliwienia odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są usługi wywozu i unieszkodliwiania z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie odpadów w asortymencie i w ilościach jak niżej: (L.p.; Nazwa; Kod wg katalogu odpadów; Przewidywana ilość w m sześciennych) 1. Niesegregowane odpady komunalne - 200301 -1600,00 m; 2. Ustabilizowane odpady ściekowe - 190805 - 600,00 m; 3. Skratki - 190801 - 110,00 m; 4. Odpadowe opakowania z tworzyw sztucznych - 150102 - 340,00 m; 5. Odpadowe opakowania z papieru i tektury - 150101 - 340,00 m; 6. Odpadowe opakowania ze szkła - 150107 - 24,00 Odbiór odpadów winien nastąpić po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu przez Zamawiającego o konieczności odbioru najpóźniej następującym po otrzymaniu zgłoszenia dniu roboczym, w godz. 8.00 -16.00. Wykonawca w zakresie wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia zobowiązuje się do udostępnienia i umieszczenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie ZK w Garbalinie pojemników w następującej ilości i objętości: 1) pojemniki do składowania niesegregowanych odpadów komunalnych o pojemności min. 7 m3 - 2 szt; 2) pojemnik do składowania ustabilizowanych odpadów ściekowych (teren oczyszczalni ścieków) o pojemności min. 7 m3 - 1 szt; 3) pojemnik do składowania skratek (teren oczyszczalni ścieków) o pojemności min. 1,1 m3 - 1 szt; 4) pojemniki do składowania odpadów segregowanych: - odpadowe opakowania z papieru i tektury o pojemności min. 1,1 m3 - 4 szt; - odpadowe opakowania z tworzyw sztucznych o pojemności min. 1,1 m3 - 2 szt; - odpadowe opakowania ze szkła o pojemności min. 1,1 m3 - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje konieczności wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedmiot zamówienia winien znajdować się w zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty te winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę. 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miejscowości w której znajduje się siedziba Zamawiającego o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia (dot. odpadów z grupy 20 katalogu odpadów określonych w rozporządzenie Min. Środowiska z 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206), zgodnie z ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236 poz. 2008 z poźn. zm.); 3) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów na terenie miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia (rozporządzenie Ministra Środowiska z 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów) zgodnie z ustawą dnia 13 września 1996 r. o utrzymywaniu czystości i porządku w gminach; Stwierdzenie spełnienia w/w warunków dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż niżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany cen surowców i nośników energii mających wpływ na kalkulacje cenowe dostawcy oraz w przypadku zmiany opłat za korzystanie ze środowiska dopuszcza się możliwość zmiany cen. Zmiana cen może nastąpić na pisemny wniosek WYKONAWCY LUB ZAMAWIAJACEGO złożony nie później niż 14 dni przed wprowadzeniem zmian. Możliwość zmiany wymienionych w punkcie 1 cen może nastąpić nie częściej niż raz na 3 miesiące i nie więcej niż o: 1) wartość wskaźnika cen towarów i usług nie konsumpcyjnych, ustalonego przez Prezesa GUS i publikowanego w Monitorze Polskim dla danego okresu czasu (w przypadku zmiany cen surowców i nośników energii mających wpływ na kalkulacje cenowe dostawcy); 2) różnicę wynikającą z dotychczasowej stawki opłaty a stawki opłaty obowiązującej. 2. Wniosek musi być zaakceptowany przez obie strony - WYKONAWCĘ i ZAMAWIAJĄCEGO, a zmiana cen dokonana w formie aneksu do umowy. 3. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna również w przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługi objęte przedmiotem umowy. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki podatku VAT. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Garbalinie, 99-100 Lęczyca, Garbalin Dział Kwatermistrzowski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Garbalinie w dni powszednie w godz. 8.00-16.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.