Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Warszawa: Modernizacja koryta oraz wymiana obróbek blacharskich na zewnątrz budynku przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 106051 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8269192, 5560362, fax 022 8286752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja koryta oraz wymiana obróbek blacharskich na zewnątrz budynku przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia obejmuje roboty rozbiórkowe, naprawę i modernizację koryta - I etap: - montaż i demontaż mechanicznych pomostów roboczych jednomasztowych MPR-061 o wysokości masztu do 8m, - demontaż urzadzeń klimatyzacyjnych, - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, - rozebranie gzymsu z blachy nie nadajacej się do użytku, - demontaż wpustów dachowych, - demontaż wszystkich warstw istniejącego pokrycia koryta, - wymiana rur kanalizacyjnych spustowych oraz wpustów dachowych, - montaż pokrycia systemowego na powierzchni 126 m2, - montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej lub tytanowo - cynkowej 0,6 mm, - zamurowanie otworów w ścianie zewnętrznej, - montaż urzadzeń klimatyzacyjnych, - usunięcie widocznych śladów zacieków na stropie parteru (pomieszczenie bankomatu i pod gzymsem a nad oknem parteru przed prześwitem ul.Sienkiewicza), zagrutowanie i pomalowanie farbą emulsyjną do tynków zewnętrznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie będzie żądane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym jako osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 2. Prowadzą działalność odpowiadającą niniejszemu zamówieniu. 3. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia tzn.: - Zatrudniają specjalistów branży budowlanej i elektrycznej, posiadających uprawnienia budowlane branżowe do nadzorowania robót. - Zatrudniają lub współpracują z osobami, które mają doświadczenie w montażu klimatyzatorów. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn. przedstawią listę min. trzech prac odpowiadających swoim rodzajem robotom określonym w niniejszym zamówieniu, tzn. prac obejmujących roboty ogólnobudowlane polegające na wymianie papy termozgrzewalnej, obróbek blacharskich, wymianie instalacji kanalizacyjnej z okresu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z referencjami świadczącymi o należytym wykonaniu umowy. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki na zakup potrzebnych do wykonania zamówienia materiałów oraz na wynagrodzenia pracowników. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przystąpienia do przetargu podmioty występujące wspólnie. W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (art. 23 ust. 2 Prawo zamówień publicznych) 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac objętych zamówieniem z udziałem podwykonawców. Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga zgody Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu wraz z ustalonym zakresem robót do wykonania przez podwykonawcę, nie zgłosi sprzeciwu lub zastrzeżeń uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie tej umowy. Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia/ nie spełnia. 2. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie Wykonawcy, na podstawie złożonego wykazu robót i dołączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Za każdą robotę budowlaną wykonaną z należyta starannością, ponad wymagane minimum, Wykonawca otrzyma jeden punkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Listę pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 5. Listę min. 3 prac odpowiadających swoim rodzajem robotom określonym w niniejszym zamówieniu, tzn. prac obejmujących roboty ogólnobudowlane polegające na wymianie papy termozgrzewalnej, obróbek blacharskich, wymianie instalacji kanalizacji wraz z referencjami świadczącymi o należytym wykonaniu umowy. 6. W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (art. 23 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Plac Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 16:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Plac Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, pok. 645.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawy sprzętu i akcesoriów RTV
- Modernizacja sztankietów wraz z osprzętem na Dużej Scenie - Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
- Dostawa licencji HCL Domino Notes wraz ze wsparciem technicznym
- Wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz wiązań drzew w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Przywrócenie funkcjonalności zbiorników przeciwpowodziowych Zarządu Zlewni Nysa (usługi), części od 1 i 2.
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla zadania pn.:" Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Cieszyn".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Termomodernizacja budynku gminnego oraz zagospodarowanie działki nr 130/2 w Zawoni
- "Budowa ujść wód podziemnych, przebudowa SUW oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Ryki"
- Wykonanie termomodernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej oraz budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym.
- Modernizacja pionu żywienia Przedszkola Miejskiego nr 98 w Zespole Szkolno- Przedszkolnym nr 4 w Łodzi
- Przebudowa części budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w formule " zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.