eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Modernizacja drogi we wsi Zdziechów Mętków gmina Szydłowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Szydłowiec: Modernizacja drogi we wsi Zdziechów Mętków gmina Szydłowiec
Numer ogłoszenia: 106031 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 617 86 30, fax 048 617 05 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi we wsi Zdziechów Mętków gmina Szydłowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi we wsi Zdziechów Mętków gmina Szydłowiec. Zakres przedmiotu zamówienia określa szczegółowo dokumentacja kosztorysowa stanowiąca załącznik Nr 6 do SIWZ oraz umowa stanowiąca załącznik Nr 4 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać: 1/ opracowanie i wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy. 2/ nawierzchnię drogi z masy mineralno - bitumicznej a) na odcinku długości 1420,0 mb dwuwarstwową - warstwa wiążąca gr. 4 cm - warstwa ścieralna gr.3 cm b) na odcinku długości 1221,0 mb jednowarstwową - warstwa ścieralna gr. 5 cm 3/ Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, którą należy złożyć przed odbiorem w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego Budownictwa i Geodezji w Szydłowcu, pok. Nr 23.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275), 3. W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego numer konta Pekao S.A. o/Szydłowiec 89124057031111000048990251 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin wpływu na rachunek zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655). 2. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. Warunek, o którym mowa powyżej musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji wg zał. Nr 5 z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że robota ta została wykonana z należytą starannością. 3. wykażą się posiadaniem przez osoby mające objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia tj. uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z póżń. zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ, e) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szydłowcu 26-500 Szydłowiec, Pl. Rynek Wielki 1 - pokój Nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Szydłowcu 26-500 Szydłowiec, Pl. Rynek Wielki 1 - pokój Nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.