eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1485 D w miejscowości Łazisko - etap 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Oleśnica: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1485 D w miejscowości Łazisko - etap 2
Numer ogłoszenia: 106026 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232522 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1485 D w miejscowości Łazisko - etap 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1485 D w miejscowości Łazisko - etap 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 2. Przewidywany zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze; 2) Roboty rozbiórkowe; 3) Nawierzchnia; 4) Krawężnik 5) Odwodnienie; 6) Roboty inne. 3. Przedmiot inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1485 D w miejscowości Łazisko - etap 2 na odcinku od km 0+353,00 do km 0+951,50 o łącznej długości 598,5 m. 4. Zakres inwestycji. Teren objęty inwestycją to część działki nr 319 będącej pasem drogowym drogi powiatowej o łącznej powierzchni zagospodarowania 4 868 m2 i użytkowanej jako droga z nawierzchnią bitumiczną i poboczami gruntowymi. Ponadto znajdują się w nim następujące urządzenia: sieć energetyczna niskiego napięcia - nie przewiduje się zmian, sieć wodociągowa - nie przewiduje się zmian, sieć telefoniczna - nie przewiduje się zmian. Zestawienia powierzchni. Powierzchnia jezdni - 3 346,75 m2 Powierzchnia poboczy do granic działki - 1 521,25 m2 Powierzchnia zagospodarowania łącznie - 4 868,00 m2 Przyjęto następujące parametry dla przedmiotowego odcinka drogi: klasyfikacja drogi - droga powiatowa - L, szybkość projektowa - 50 km/h, szerokość jezdni - 5,50 m, przewidywany ruch - KR1, długość odcinka - 598,50 m. Stan istniejący. Droga nr 1485 D jest drogą powiatową we władaniu Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną - w złym stanie technicznym, nawierzchnia mocno spękana, złuszczona, z ubytkami w warstwie ścieralnej. Odcinek do wykonania posiada pochylenie podłużne nawierzchni odcinka układające się w kierunku końca odcinka i wynoszące od 0,2% do 1,12%. Szerokość istniejącej nawierzchni wynosi 6,0 m, i na odcinkach prostych posiada profil daszkowy ze spadkami ok. 1,5 - 2,3%, na łukach poziomych pochylenie poprzeczne jednostronne ok. 3,0%. Odcinek do wykonania posiada lewostronny krawężnik oraz miejscowo prawostronny. Krawężnik lewostronny wykonany z elementów betonowych jest zdeformowany, popękany o nienormatywnym przekroju. Na przebudowywanym odcinku drogi brak jest kanalizacji deszczowej, nie występują również utwardzone chodniki. Wody opadowe spływają wzdłuż istniejącego krawężnika, na odcinku od km 0+535 do 0+645 z lewej strony ściekiem prefabrykowanym o przekroju trójkątnym, dalej do istniejących w km 0+948 wpustów deszczowych z osadnikami z rur betonowych O 400 z nietypowymi wpustami żeliwnymi. Należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni na głębokość średnio 4 cm. Na włączeniach w istniejącą nawierzchnię, wyprofilowanie jezdni warstwą wyrównawczą o średniej grubości 4,0 cm a następnie ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm. Szerokość jezdni drogi wykonać 5,50 m przy jej lewostronnym zwężeniu - dla uzyskania lewostronnego pasa terenu pod ewentualny chodnik, do wykonania w następnym etapie. Lewostronny krawężnik należy zdemontować i ustawić nowy betonowy 15x30 cm ułożony na ławie betonowej z oporem. Na wjazdach do przyległych posesji wykonać krawężnik najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. Krawężnik ten winien być wyniesiony 4 cm ponad krawędź jezdni. W km 0+353,0 - 0+600,0 wykonać lewostronny ściek przykrawężnikowy szer. 20 cm z kostki brukowej beton. 8 cm na ławie betonowej. Z uwagi na brak możliwości odprowadzenia wód opadowych i roztopowych poza pas drogowy, wykonać odnowienie dwóch studni ściekowych, mieszczących się w km 0+948,0 przez wymianę osadników na nowe z rur betonowych O 500 mm, wraz z wymianą przykanalików na przykanaliki z rur PCV 160 mm, dług. 2,5 m. Studnie ściekowe do wykonania przyjęto jako typowe, powszechnie stosowane w budownictwie drogowym. Przekroje normalne. Jezdnia. Nawierzchnię jezdni tworzy: istniejąca nawierzchnia bitumiczna, z podbudową, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11W wg PN-EN 13108-1 - średnio 4,0 cm grubości, warstwa ścieralna gr. 4,0 cm z betonu asfaltowego AC 11 S wg PN-EN 13108-1. Odwodnienie. Odwodnienie nawierzchni jezdni zabezpiecza się poprzez nadanie jej spadków poprzecznych i podłużnych. Wody opadowe z powierzchni jezdni spływać będą z jednej strony na prawostronne pobocze jezdni, a z lewej strony przy krawężniku, dalej odcinkiem wykonanego ścieku przykrawężnikowego do odnowionych 2 szt. wpustów ulicznych wraz z przykanalikami, przykanaliki z rur PCV O 160 mm do istniejących przydrożnych rowów. W km 0+353 do 0+600 wykonać ściek przykrawężnikowy szerokości 20 cm z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na ławie betonowej. Technologia robót. Szczegółowo technologię robót przedstawiono w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych będących osobnym opracowaniem. Zabezpieczenie robót. Roboty drogowe należy oznakować zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym opracowując w tym celu stosowny projekt organizacji ruchu wraz z wymaganym prawem uzgodnieniami. Przed przystąpieniem do robót należy powiadomić wszystkich właścicieli urządzeń podziemnych i uzgodnić z nimi sposób regulacji urządzeń będących w pasie drogowym. 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. 6. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 36 miesięcy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Załatwienie wszystkich formalności i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 8. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość kontroli materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie ich jakości, posiadanych certyfikatów, itp. 9. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 10. UWAGA: 10.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. 10.2. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. 11. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 1A do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Berger Bau Polska Sp. z o. o., ul. Szczecińska 11, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312490,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 267750,51

  • Oferta z najniższą ceną: 267750,51 / Oferta z najwyższą ceną: 296707,83

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.