eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2017-01-19

Ogłoszenie nr 10600 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.

Bydgoszcz: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 347308-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 4186-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska  147, 85915   Bydgoszcz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13, e-mail zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

66/ZP/D/ŻYWN/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 DO SIWZ. GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV- 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki , 39713100-4 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części: część 1: dostawa zmywarki do mycia garnków i tac; część 2: dostawa zmywarki tunelowej z modułem suszącym; część 3: dostawa Steamera urządzenia do szybkiego gotowania, obróbki termicznej ciśnieniowej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Wymaganiach Taktyczno - Technicznych (WT-T) na zakup sprzętu przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy wolny od wad, nie może pochodzić z witryn sklepowych oraz winien spełniać wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wyprodukowany nie wcześniej niż w 2016 roku. 5.Sprzęt winien posiadać na opakowaniu oryginalne opisy (ilość, rodzaj, parametry techniczne), nazwę i logo producenta bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Instrukcje obsługi winny być opracowane w języku polskim. 6.Wykonawca udzieli na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia min. 12 miesięcy gwarancji (max. 24 m-ce) licząc od terminu odbioru jakościowego przez Zamawiającego, bez zastrzeżeń przedmiotu umowy. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 8.Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje sprzęt/urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia, o parametrach jakościowych równorzędnych lub lepszych od wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt. 9. 9.Zamawiający nie wyraża zgody na dostosowanie sprzętu do zapisów SIWZ poprzez zewnętrzną rozbudowę zamawianych urządzeń elementami, które nie zostały wbudowane na etapie fabrycznej produkcji danego sprzętu przez Producenta. Wszystkie elementy sprzętu spełniające wymogi Zamawiającego muszą być fabrycznie wbudowane w urządzenie przez Producenta sprzętu.


II.4) Główny kod CPV:39711100-2
Dodatkowe kody CPV:39713100-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MC GASTRO MARIUSZ CIEŚLIKIEWICZ,  ,  ul. Oskara Kolberga 4,  85-096,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 57833.39 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MC GASTRO MARIUSZ CIEŚLIKIWICZ,  ,  ul. Oskara Kolberga 4,  85-096,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 96130.30 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ALLGAST RAFAŁ JANIKOWSKI, AKADEMIA SZTUKI KULINARNEJ QLINARIO,  ,  ul. Gdańska 145,  85-022,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 46200.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: Faktrę z załączonymi protokołami za dostawę przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy do organu finansowego Zamawiającego najpóźniej w dniu realizowanej dostawy. Usunąć z treści umowy § 12 dotyczący zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany spowodowane koniecznością zamknięcia roku budżetowego oraz brakiem w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagań dotyczących zabezpieczenia należytego wykonania umowy w w szczególności w zakresie jego wysokości, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 15 ustawy


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.