eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokRemont ciągów komunikacyjnych wysokiego parteru w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku , remont pomieszczenia serwerowni i pokoju administracyjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Białystok: Remont ciągów komunikacyjnych wysokiego parteru w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku , remont pomieszczenia serwerowni i pokoju administracyjnego.
Numer ogłoszenia: 105995 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny , ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7430470, faks 085 7329001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągów komunikacyjnych wysokiego parteru w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku , remont pomieszczenia serwerowni i pokoju administracyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT BUDOWLANYCH : 1.Remont okładzin ścian i sufitów na korytarzu parteru wysokiego, klatce schodowej do piwnicy i klatce schodowej przy ul. Mickiewicza 1413 m2 2 .Zamurowanie otworu drzwiowego z korytarza do pomieszczenia serwerowni 3. Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie i ułożeniu posadzki z marmuru Morawica na ciągach komunikacyjnych - 446 m2; 4. Wymiana listew przyściennych z drewna liściastego na cokoły z profilowanego drewna dębowego wys. 15 cm w ciągach komunikacyjnych - 258 mb; Naprawa uszkodzonych skrzydeł drzwiowych - szt. 22 i wykonanie nowych pełnych z masywu dębowego - 3 szt (podwójne) i 1 szt. drzwi przeciwpożarowe; 5. Rozebranie portali drzwiowych i montaż nowych przy drzwiach istniejących i nowo projektowanych - 23 szt; 6. Wymiana mosiężnych klamek z rozetami ; 7. Wymiana zamków wpuszczanych wielozastawkowych ; 8. Wymiana zawiasów drzwiowych czopowych na mosiężne ; 9.Wymiana progów w drzwiach 10.Ścianki działowe z g-k w pomieszczeniu serwerowni i zabudowa pionu hydrantowego ; 11.Demontaż hydrantów ściennych ; 12.Demontaż gaśnicy naściennej ; 13.Demontaż podejścia odpływowego ; 14.Rurociągi stalowe ocynkowane śr. nominalna 25 mm ; 15.Zawór hydrantowy ; 16.Szafka hydrantowa ; 17.Szafka wnękowa na gaśnicę ; 18.Remont ścian i sufitów w pomieszczeniach: informatyków i serwerowni ; 19.Cyklinowanie i lakierowanie posadzek z deszczułek w pomieszczeniu informatyków; 20. Ułożenie posadzki antystatycznej i podłogi technicznej w pomieszczeniu serwerowni 21.Demontaż grzejnika żeliwnego i montaż grzejników stalowych dwupłytowych ; 22. Balustrady schodowe z prętów stalowych kutych 23. Przegrody aluminiowe przeszklone z drzwiami rozwieranymi i okienkiem podawczym 24. Przegrody aluminiowe z drzwiami przesuwnymi 25. Przepona pozioma metodą iniekcji grawitacyjnej- jednorzędowa 26.Tynki renowacyjne 27. Cokoliki z marmuru Morawica 28. Wykonanie lady szatni, zabudowa meblowa szatni 29. Montaż żaluzji pionowych II.ZAKRES RZECZOWY ROBÓT ELEKTRYCZNYCH : TABLICE ELEKTRYCZNE 1)Demontaż instalacji elektrycznych na parterze wysokim, klatce schodowej i niskim parterze 2)Montaż aparatury modułowej w istniejących tablicach rozdzielczych parteru wysokiego z częściową przebudową tablic 3)Wewnętrzne linie zasilające-zasilanie projektowanej tablicy TM1 4)Montaż instalacji oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia, oświetlenia ewakuacyjnego: 5) a) tablica piętrowa TB-1 - przebudowa i rozbudowa - montaż wyłączników instalacyjnych różnicowopradowych - montaż wyłączników instalacyjnych nadprądowych 1-bieg. B1010 i B16A; - montaż wyłączników instalacyjnych bistabilnych b) tablica piętrowa TB-5 - przebudowa i rozbudowa - demontaż wyłączników instalacyjnych nadprądowych 1-bieg. - szt. 10; - montaż wyłączników instalacyjnych różnicowopradowych 25A/30mA, typ A - szt. 4; - montaż wyłączników instalacyjnych nadprądowych 1-bieg. B1010 i B16A- szt. 12; - montaż wyłączników instalacyjnych bistabilnych 16A - szt. 2; - montaż rozłącznika bezpiecznikowego 25A/ 3-faz. typu TYTAN - kpl. 1; c) tablica TEN ( oświetlenie ewakuacyjne-nocne).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 20% kwoty zamówienia podstawowego, zgodnych z charakterem prac wskazanych w pkt.II.1.3) -Zakres rzeczowy robót budowlanych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w kwocie 30 000 złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie : A.1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofert, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie wykazu zrealizowanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania robót budowlanych ( od lutego 2009 r. do marca 2011 r.) polegających na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z robotami będącymi przedmiotem przetargu tj. odpowiadających swoim rodzajem i wartości robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej jak 1 200 000 złotych każda), w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek. Do wykazu należy dołączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Z wykazu musi wynikać w sposób nie budzący wątpliwości, iż wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną tożsamą z robotami będącymi przedmiotem przetargu. Wykaz musi zawierać następujące informacje: Opis zamówienia, wartość zamówienia, termin rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, nazwa i adres zamawiającego na rzecz którego zamówienie było wykonywane. ZNACZENIE WARUNKU 100%. FORMUA PUNKTACJI : Wp = ( Wp.o.b. /Wp.max.) X 100pkt., gdzie : Wp - ilość punktów przyznana za ocenę spełniania warunku; Wp.o.b. - ilość kwalifikowanych ( zdefiniowanych powyżej) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym ; Wp.max. - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych , spośród wszystkich wniosków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie oświadczenia , że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 1 300 000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania ( od lutego 2009 r. do marca 2011 r. ) minimum 1 robotę o wartości co najmniej 1 200 000 złotych, polegającą na wykonaniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia ( w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ( np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek. ZNACZENIE WARUNKU- 100pkt. Formuła punktacji: Wp = (Wp.o.b. / Wp.max. ) x 100 pkt. Wp - ilość punktów przyznana za ocen spełnienia warunku, Wp.o.b.- ilość kwalifikowanych ( zdefiniowanych powyżej ) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wp.max.- maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych, spośród wszystkich wniosków,

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany dotyczące skrócenia terminu realizacji zamówienia oraz przesunięcia terminów płatności o ile wystąpi taka konieczność.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, ul.Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, pok. 146.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, ul.Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, pok. 146.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.