Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-04
Białystok: Remont ciągów komunikacyjnych wysokiego parteru w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku , remont pomieszczenia serwerowni i pokoju administracyjnego.
Numer ogłoszenia: 105995 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny , ul. Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7430470, faks 085 7329001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągów komunikacyjnych wysokiego parteru w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku , remont pomieszczenia serwerowni i pokoju administracyjnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. ZAKRES RZECZOWY ROBÓT BUDOWLANYCH : 1.Remont okładzin ścian i sufitów na korytarzu parteru wysokiego, klatce schodowej do piwnicy i klatce schodowej przy ul. Mickiewicza 1413 m2 2 .Zamurowanie otworu drzwiowego z korytarza do pomieszczenia serwerowni 3. Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie i ułożeniu posadzki z marmuru Morawica na ciągach komunikacyjnych - 446 m2; 4. Wymiana listew przyściennych z drewna liściastego na cokoły z profilowanego drewna dębowego wys. 15 cm w ciągach komunikacyjnych - 258 mb; Naprawa uszkodzonych skrzydeł drzwiowych - szt. 22 i wykonanie nowych pełnych z masywu dębowego - 3 szt (podwójne) i 1 szt. drzwi przeciwpożarowe; 5. Rozebranie portali drzwiowych i montaż nowych przy drzwiach istniejących i nowo projektowanych - 23 szt; 6. Wymiana mosiężnych klamek z rozetami ; 7. Wymiana zamków wpuszczanych wielozastawkowych ; 8. Wymiana zawiasów drzwiowych czopowych na mosiężne ; 9.Wymiana progów w drzwiach 10.Ścianki działowe z g-k w pomieszczeniu serwerowni i zabudowa pionu hydrantowego ; 11.Demontaż hydrantów ściennych ; 12.Demontaż gaśnicy naściennej ; 13.Demontaż podejścia odpływowego ; 14.Rurociągi stalowe ocynkowane śr. nominalna 25 mm ; 15.Zawór hydrantowy ; 16.Szafka hydrantowa ; 17.Szafka wnękowa na gaśnicę ; 18.Remont ścian i sufitów w pomieszczeniach: informatyków i serwerowni ; 19.Cyklinowanie i lakierowanie posadzek z deszczułek w pomieszczeniu informatyków; 20. Ułożenie posadzki antystatycznej i podłogi technicznej w pomieszczeniu serwerowni 21.Demontaż grzejnika żeliwnego i montaż grzejników stalowych dwupłytowych ; 22. Balustrady schodowe z prętów stalowych kutych 23. Przegrody aluminiowe przeszklone z drzwiami rozwieranymi i okienkiem podawczym 24. Przegrody aluminiowe z drzwiami przesuwnymi 25. Przepona pozioma metodą iniekcji grawitacyjnej- jednorzędowa 26.Tynki renowacyjne 27. Cokoliki z marmuru Morawica 28. Wykonanie lady szatni, zabudowa meblowa szatni 29. Montaż żaluzji pionowych II.ZAKRES RZECZOWY ROBÓT ELEKTRYCZNYCH : TABLICE ELEKTRYCZNE 1)Demontaż instalacji elektrycznych na parterze wysokim, klatce schodowej i niskim parterze 2)Montaż aparatury modułowej w istniejących tablicach rozdzielczych parteru wysokiego z częściową przebudową tablic 3)Wewnętrzne linie zasilające-zasilanie projektowanej tablicy TM1 4)Montaż instalacji oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia, oświetlenia ewakuacyjnego: 5) a) tablica piętrowa TB-1 - przebudowa i rozbudowa - montaż wyłączników instalacyjnych różnicowopradowych - montaż wyłączników instalacyjnych nadprądowych 1-bieg. B1010 i B16A; - montaż wyłączników instalacyjnych bistabilnych b) tablica piętrowa TB-5 - przebudowa i rozbudowa - demontaż wyłączników instalacyjnych nadprądowych 1-bieg. - szt. 10; - montaż wyłączników instalacyjnych różnicowopradowych 25A/30mA, typ A - szt. 4; - montaż wyłączników instalacyjnych nadprądowych 1-bieg. B1010 i B16A- szt. 12; - montaż wyłączników instalacyjnych bistabilnych 16A - szt. 2; - montaż rozłącznika bezpiecznikowego 25A/ 3-faz. typu TYTAN - kpl. 1; c) tablica TEN ( oświetlenie ewakuacyjne-nocne).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 20% kwoty zamówienia podstawowego, zgodnych z charakterem prac wskazanych w pkt.II.1.3) -Zakres rzeczowy robót budowlanych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w kwocie 30 000 złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstawienie : A.1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofert, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstawienie wykazu zrealizowanych przez Wykonawcę ( rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania robót budowlanych ( od lutego 2009 r. do marca 2011 r.) polegających na wykonaniu robót budowlanych tożsamych z robotami będącymi przedmiotem przetargu tj. odpowiadających swoim rodzajem i wartości robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (nie mniej jak 1 200 000 złotych każda), w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek. Do wykazu należy dołączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Z wykazu musi wynikać w sposób nie budzący wątpliwości, iż wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną tożsamą z robotami będącymi przedmiotem przetargu. Wykaz musi zawierać następujące informacje: Opis zamówienia, wartość zamówienia, termin rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, nazwa i adres zamawiającego na rzecz którego zamówienie było wykonywane. ZNACZENIE WARUNKU 100%. FORMUA PUNKTACJI : Wp = ( Wp.o.b. /Wp.max.) X 100pkt., gdzie : Wp - ilość punktów przyznana za ocenę spełniania warunku; Wp.o.b. - ilość kwalifikowanych ( zdefiniowanych powyżej) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym ; Wp.max. - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych , spośród wszystkich wniosków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstawienie oświadczenia , że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 1 300 000 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania ( od lutego 2009 r. do marca 2011 r. ) minimum 1 robotę o wartości co najmniej 1 200 000 złotych, polegającą na wykonaniu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia ( w nowo wznoszonym lub remontowanym obiekcie budowlanym ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ( np. w konsorcjum) mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunek. ZNACZENIE WARUNKU- 100pkt. Formuła punktacji: Wp = (Wp.o.b. / Wp.max. ) x 100 pkt. Wp - ilość punktów przyznana za ocen spełnienia warunku, Wp.o.b.- ilość kwalifikowanych ( zdefiniowanych powyżej ) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wp.max.- maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych, spośród wszystkich wniosków,
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany dotyczące skrócenia terminu realizacji zamówienia oraz przesunięcia terminów płatności o ile wystąpi taka konieczność.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, ul.Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, pok. 146.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Białymstoku, ul.Mickiewicza 5, 15-213 Białystok, pok. 146.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa klipsów tytanowych do stabilizacji klatki piersiowej wraz z dzierżawą instrumentarium
- Dostawa materiałów i akcesoriów do sterylizatorni
- Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8 oraz dostawa części do sita bębnowego TRS na Sortowni 2
- Remont budynku zabytkowego przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku.
- Mycie autobusów
- Dostawa 12-miesięcznej subskrypcji dla oprogramowania Microsoft 365 A3 Unified Edu Sub Per User, Microsoft Entra ID Premium P2.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grota Roweckiego 7 w Tomaszowie Mazowieckim
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Mazowieckim.
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Dostosowanie szkół na terenie Gminy Ochotnica Dolna do przepisów BHP i przeciwpożarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.