eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › 1/PN/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Gdynia: 1/PN/2007
Numer ogłoszenia: 105972 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Administracyjno-Ekonomicznych, ul. Orłowska 57, 81-542 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6248286, fax 058 6248286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsae.int.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/PN/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń sanitarnych przy sali gimnastycznej, posadzek korytarzy szkolnych oraz częściowa wymiana obróbek blacharskich w budynku Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych przy ul. Orłowskiej 57 w Gdyni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust 1; 3. W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości brutto minimum w części A: 40 000 zł każdy w części B: 80 000 zł każdy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 A dla części A, 2 B dla części B wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta wykonawcy musi zawierać: 1.1 wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 A dla części A, 1 B dla części B Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jedną ofertę. 1.2 aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę (dotyczy również spółek cywilnych). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia, o wartości brutto minimum dla części A 40 000 zł każdy, dla części B 80 000 zł każdy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 A dla części A, 2 B dla części B wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.4 wycenę szczegółową opracowaną na podstawie zał. nr 4 i nr 5 (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiących całkowitą cenę zamówienia). 1.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsae.int.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsae.int.pl ul. Orłowska 57 81-542 Gdynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Administracyjno Ekonomicznych ul. Orłowska 57 81-542 Gdynia (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: częściowa wymiana obróbek blacharskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa rynien dachowych i sztucerów z blachy ocynkowanej grub.0,55 mm o15 cm, 2. Naprawa rur spustowych okrągłych z blachy ocynkowanej z uzupełnieniem kolanek i załamań, 3. Rozbiórka i ponowny montaż blachy trapezowej w części remontowanej 4. Wymiana pasów nadrynnowych i podrynnowych, i gzymsu z blachy ocynkowanej grub. 0,55 mm , 5. Remont balkonów: - rozbiórka posadzki cementowej - rozbiórka izolacji z papy - rozbiórka opierzeń blacharskich balkonu - wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej 1x papa podkładowa, 1x wierzchniego krycia - wykonanie nowych obróbek blacharskich - obróbki z blachy ocynkowanej szer. 0,40 m - obróbki słupków balustrad - wykonanie nowej wylewki gr. 35 mm - ułożenie posadzki z płytek typu GRES mrozoodporne, antypoślizgowe 5. Wywóz materiałów z rozbiórki i ich utylizacja. 6. Instalacja odgromowa w tym: a/ wymiana wsporników instalacji odgromowej - naciągowych i pośredniczących b/ wymiana przewodów instalacji odgromowej za pomocą linki na uprzednio zamocowanych wspornikach, c/ wymiana złączy instalacji odgromowych do rynien d/ badanie instalacji odgromowej - pomiar pierwszy i następny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont pomieszczeń sanitarnych przy sali gimnastycznej i posadzek korytarzy szkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace rozbiórkowe: - demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami - rozbiórka ścianek działowych z cegły - rozbiórka ścianki drewnianej z płyty pilśniowej wraz z drzwiami - poszerzenie otworów drzwiowych - wykucie otworu drzwiowego - wykucie parapetów wewnętrznych plastykowych - wykucie z muru kratek wentylacyjnych - skucie płytek glazurowanych - skucie cokolików cementowych - skucie warstw posadzek terakotowych - rozbiórka posadzki z płytek PCV wraz z listwami drewnianymi - demontaż instalacji elektrycznej - wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych - wywóz i utylizacja gruzu 2. Roboty wykończeniowe: - wymurowanie nowej ścianki działowej - wejście do szatni chłopców wg rysunku - wykonanie ścianki z płyt G-K jako zabudowa rury kanalizacyjnej w WC chłopców - montaż nowej stolarki drzwiowej z kratkami wentylacyjnymi, z zamkiem, klamką i szyldami wraz z ościeżnicami oraz regulacją - wykonanie zabudowy pionów i poziomów wod-kan - wymurowanie ścianek z cegły dziurawki gr. 6 cm wydzielających natryski chłopców i dziewcząt, ścianki wymurować 15 cm nad posadzkami na osadzonym ceowniku) - wykonanie nowych tynków kl. III - wykonanie nowych warstw posadzek: warstwa wyrównawcza gr. ok.3 cm wykonanie izolacji posadzek np. z folii izolacyjnej IZOHAN ekofolia gr. 4 mm wg technologii - ułożenie nowej posadzki typu GRES gat.I, IV klasa ścieralności, antypoślizgowa, gr. płytki 8mm - wykonanie izolacji ścian natrysków np. z folii IZOHAN wg technologii - obłożenie ścian glazura do wys. 2,15 m - wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów gr. 3 mm - roboty malarskie ścian i sufitów 2x farba emulsyjna - roboty malarskie - malowanie lamperii 2x farba olejna matowa z dwukrotnym szpachlowaniem - wys. 1,60 m w szatniach i na korytarzu przed szatniami. 3. Roboty instalacyjne elektryczne n.n - montaż gniazd wtykowych, włączników i oświetlenia bryzgoszczelnego wraz z pomiarami.. Remont posadzek korytarzy - I piętro - rys nr.2 i naprawa tynków ścian wraz z malowaniem polegający na: 1. Rozbiórka płytek PCV, 2. Skucie wylewki cementowej gr. 4 cm 3. Wywóz gruzu wraz z utylizacja 4. Wykonanie wylewki cementowej gr. 4 cm z dylatacja 5. Ułożenie siatki (Rabitza) 6. Ułożenie płytek typu GRES o wym. 30x30 cm dwukolorowe 7. Wykonanie cokolików wys. 10 cm 8. Wstawienie progów aluminiowych 9. Skucie luźnych i popękanych tynków 10. Wykonanie nowych tynków wraz z wtopieniem siatki Rabitza w miejscach pęknięć 11. Zmycie i zeskrobanie starej farby ścian i sufitu na I piętrze 12. Dwukrotne szpachlowanie ścian i sufitów 13. Dwukrotne malowanie farba emulsyjna sufitów w kolorze białym, ścian w kolorze półpełnym uzgodnionym z użytkownikiem 14. Dwukrotne malowanie farba olejna lamperii do wys. 2,0 m Roboty sanitarne 1. Demontaż istniejących urządzeń sanitarnych. 2. Demontaż istniejących instalacji wod.-kan. i c.o. w obrębie remontowanych pomieszczeń węzłów sanitarnych. 3. Roboty budowlane poinstalacyjne: przekucia otworów i murowanie bruzd. 4. Wywóz materiałów z rozbiórki. 5. Montaż nowych instalacji. 6. Wykonanie izolacji instalacji. 7. Wykonanie prób i odbiorów technicznych. 8. Montaż urządzeń sanitarnych z wykonaniem sprawdzenia prawidłowości działań. 9. Demontaż istniejących grzejników wraz z podejściami. 10. Montaż grzejników z zaworami termostatycznymi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.21.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.