eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa komputerów PC i monitorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Warszawa: Dostawa komputerów PC i monitorów
Numer ogłoszenia: 105950 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Warszawie , ul. Erazma Ciołka 14 A, 01-443 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5104700, faks 022 5104848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów PC i monitorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 90 sztuk jednostek centralnych typ PC i 90 sztuk monitorów LCD zwanych dalej zestawem komputerowym. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 80 szt. jednostek centralnych i 80 szt. monitorów. Zakup pozostałych zestawów komputerowych w ilości nie przekraczającej 10 szt. będzie zależny od posiadanych środków finansowych. Zamawiający zastrzega, że dostawa 90 sztuk zestawów komputerowych stanowi zapotrzebowanie maksymalne i nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń, jeżeli Zamawiający nie zamówi zestawów komputerowych w ilości 90 sztuk..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji;
  • inne dokumenty

    Kopię certyfikatu potwierdzającego, iż oferowane jednostki centralne typu PC są zgodne z systemem operacyjnym Microsoft Windows 8 Proffesional. Dopuszcza się wydruk certyfikatu ze strony WWW producenta systemu. Kopię certyfikatów ISO9001 i ISO14001 producentów jednostek centralnych typu PC i monitorów LCD. Kopię certyfikatu ISO9001 Wykonawcy (dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością, wystawiony przez uprawniony podmiot, powinien jednoznacznie wskazywać na Wykonawcę. W przypadku oferty składanej wspólnie, złożone dokumenty muszą jednoznacznie potwierdzać, ze zarówno podmiot realizujący dostawę jak i zapewniający obsługę gwarancyjną posiadają wdrożony system zarządzania jakością). Kopię certyfikatu Energy Star w wersji co najmniej 5.0 dla oferowanych jednostek centralnych typu PC i monitorów LCD. Oświadczenie Wykonawcy, w którym potwierdzi, iż dostarczane przez niego: 1) jednostki centralne typu PC będą objęte na terenie Polski 3 letnią gwarancją producenta jednostek centralnych typu PC ze skutecznym czasem naprawy do 3 dni roboczych, w miejscu użytkowania, od momentu zgłoszenia; 2) monitory LCD będą objęte na terenie Polski 3 letnią gwarancją producenta monitorów LCD ze skutecznym czasem naprawy do 3 dni roboczych, w miejscu użytkowania, od momentu zgłoszenia. W dniu dostawy jednostek centralnych typu PC i monitorów LCD. wykonawca przedłoży dokumenty, potwierdzające posiadanie powyższych gwarancji.. Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie przyjęciem zestawów komputerowych . Próbkę w postaci kompletnego zestawu komputerowego, złożonego m.in. z jednostki centralnej typu PC i monitora LCD, zgodnego ze specyfikacją określoną w SIWZ, celem wykonania, na etapie badania i oceny ofert, stosownych testów. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków: -testowanie zaoferowanego sprzętu przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego, -Zamawiający będzie miał możliwość zdjęcia plomb fabrycznych i otwarcia obudowy komputera, -przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z przedstawionym w ofercie przetargowej. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy. Próbka dostarczona do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Próbka przedstawiona przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie załączona do dokumentacji postępowania i nie podlega zwrotowi. Pozostałym Wykonawcom, po ogłoszeniu wyniku postępowania, Zamawiający zwraca na ich wniosek złożone przez nich próbki. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem, dostawą i udostępnieniem próbki oraz ewentualnym odbiorem próbki (zestawu komputerowego) po ogłoszeniu wyniku przetargu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo. W przypadku gdy upoważnienie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię stosownego pełnomocnictwa wystawioną przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo w swej treści powinno bezpośrednio i jednoznacznie wskazywać na uprawnienie określonej osoby do reprezentowania Wykonawcy. 2. W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia przez dwóch lub większą liczbę Wykonawców (konsorcjum / spółka cywilna), jeden z partnerów zostanie wyznaczony jako pełnomocnik upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo winno być wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum/spółki z osobna. Pełnomocnictwo powinno wyszczególniać czynności, do których umocowany jest pełnomocnik. Termin na jaki zawarto konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 3. Uzasadnienie zastosowania klauzuli tajemnicy przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszwa.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Warszawie, ul. Erazma Ciołka 14A, 01-443 Warszawa, pok. 522.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Izby Celnej w Warszawie przy ul. Erazma Ciołka 14A, 01-443 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.