Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przetarg nieograniczony na świadczenie usług doradczych o charakterze ekonomiczno-finansowym dla projektów autostradowych oraz na drogach ekspresowych i innych drogach krajowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Paweł Sawicki Tel.: 0 22 375 86 83; Faks: 0 22 375 87 55; E-mail: psawicki@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na świadczenie usług doradczych o charakterze ekonomiczno-finansowym dla projektów autostradowych oraz na drogach ekspresowych i innych drogach krajowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych o charakterze ekonomiczno-finansowym dla GDDKiA w Warszawie przy autostradowych i drogowych projektach inwestycyjnych realizowanych w systemie partnerstwa publiczno-prywatnego lub z zastosowaniem alternatywnych metod budowy, eksploatacji i utrzymania dróg krajowych z wykorzystaniem jednostek organizacyjnych oraz spółek Skarbu Państwa, oraz usług doradztwa w zakresie analiz finansowych i ekonomicznych, planowania i programowania finansowo-rzeczowego, stosowania rozwiązań kontraktowo-organizacyjnych dotyczących realizacji drogowych przedsięwzięć inwestycyjnych w różnych systemach finansowania (w tym w systemie tradycyjnym), w częściach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.11.21 - Usługi doradcze w zakresie autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.12.10 - Usługi doradcze w zakresie autostrad Oryginalny kod CPV: 67.15.10.00 - Doradztwo finansowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całe zamówienie: 16 393 442,00 PLN Część pierwsza: 8 196 721,00 PLN Część druga: 8 196 721,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.06.2006; data zakończenia: 30.06.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 zamówienia - 100 000 PLN (słownie złotych: sto tysięcy) Część 2 zamówienia - 100 000 PLN (słownie złotych: sto tysięcy). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy będzie obliczone jako suma następujących liczb: iloczynu stawek za 1 godzinę pracy Kluczowych Ekspertów oraz liczby godzin przepracowanych w danym miesiącu na rzecz Zamawiającego; iloczynu stawki za 1 godzinę pracy innych osób skierowanych do wykonania zamówienia i liczby godzin; wartości opracowań wykonanych przez Wykonawcę i odebranych przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Brak wymogów szczególnych. Dopuszczone konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się stosowych dokumentów (wymaganych w Polsce zgodnie z informacją podaną w niniejszym pkt.) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Ponadto w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony (w oryginale lub w formie odpisu sporządzonego przez notariusza) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.2, 7.4 i 7.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty (wraz z ich tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski), wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 20 milionów PLN. 4. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): 1. Jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 20 000 000 PLN (słownie: dwadzieścia milionów złotych) oraz, 2. W ostatnim roku budżetowym osiągnął przychód w wysokości co najmniej 25 000 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć milionów złotych). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do niniejszego wykazu należy dołączyć CV osób w nim wskazanych. 1. Zrealizowanie przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług doradczych o charakterze ekonomiczno-finansowym przy co najmniej 3 dużych projektach infrastrukturalnych z zakresu infrastruktury powszechnie dostępnej (o wartości całkowitej powyżej 50 mln EUR każdy) w Polsce lub w innych krajach. 2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje co najmniej: jedną osobą posiadającą uprawnienia biegłego rewidenta, osobą Kluczowego Eksperta I, osobą Kluczowego Eksperta II, osobą Kluczowego Eksperta III. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 17 - 18740 z dnia 26.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Suma stawek godzinowych Kluczowych Ekspertów - 30 Suma stawek godzinowych osób skierowanych do wykonania zamówienia (z wyłączeniem Kluczowych Ekspertów)- 30 Suma stawek za przygotowanie opracowań w rozbiciu na poszczególne opracowania, zależnie od czasu ich przygotowania (lit a), b), c)) oraz za przygotowanie opracowań, wymienionych w lit. d) - f): a) o czasie przygotowania 1-10 godzin roboczych; b) o czasie przygotowania 11-50 godzin roboczych; c) o czasie przygotowania 51 i więcej godzin; d) analiza Value for Money; e) analiza Public Sector Comparator; f) Studium Wykonalności dla projektów o szacunkowej wartości całkowitej: - do 200 mln EUR; - powyżej 200 mln EUR - 30 Kwota diety dziennej Kluczowych Ekspertów i pozostałych osób skierowanych do wykonania zamówienia.-20 Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-BIF1-JS-63-136/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.04.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.04.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.04.2006, godzina 12:00, GDDKiA ul. Żelazna 59; 00-848 Warszawa.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Uzupełnienie pkt. III. 1.1) Wymagane wadia i gwarancje : Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej. Zabezpieczenie musi być wniesione w pełnej wysokości, niezależnie od formy jego wniesienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ale przed jej podpisaniem. 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.21, 67.15.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres Podstawowy obejmuje świadczenie usług przy przebiegającym przez Polskę korytarzu obecnej i planowej autostrady A1, A4 oraz przy projektach dróg ekspresowych, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2004 r. w sprawie sieci autostrad i dróg ekspresowych (Dz.U. nr 128, poz. 1334). Zakres warunkowy obejmuje świadczenie usług przy przebiegającym przez Polskę korytarzu obecnej i planowej autostrady A2, A8 i A18 oraz przy innych projektach na drogach krajowych, z wyłączeniem dróg wskazanych w Zakresie podstawowym niniejszej Części 1. 3) Zakres lub wartość: Zakres: między 0,00 a 8 196 721 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.21, 67.15.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres podstawowy obejmuje świadczenie usług przy przebiegającym przez Polskę korytarzu obecnej i planowej autostrady A2, A8 i A18 oraz przy innych projektach na drogach krajowych, z wyłączeniem dróg wskazanych w zakresie podstawowym Część 1 powyżej. Zakres warunkowy obejmuje świadczenie usług przy przebiegającym przez Polskę korytarzu obecnej i planowej autostrady A1, A4 oraz przy projektach dróg ekspresowych, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2004 r. w sprawie sieci autostrad i dróg ekspresowych (Dz.U. nr 128, poz. 1334). 3) Zakres lub wartość: Zakres między 0,00 a 8 196 721 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.