eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiBUDOWA NOWEJ SIEDZIBY KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W ŻAGANIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Gorzów Wielkopolski: BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W ŻAGANIU
Numer ogłoszenia: 105906 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.lubuska.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W ŻAGANIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy budowy nowego obiektu z przeznaczeniem do kompleksowej obsługi Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu w całym zakresie jej działania .Zadanie obejmuje budowę budynku głównego Komendy, garaży, kojców dla psów służbowych dróg wewnętrznych , miejsc postojowych, ogrodzenia posesji wjazdu na posesję oraz przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wody, zasilania energetycznego i przyłącza gazowego. Budynek zaprojektowano w formie zwartej bryły. Architektura obiektu podkreśla jego reprezentacyjny, urzędowy charakter. Obiekt w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych. Przewidziano zewnętrzne pochylnie dla osób niepełnosprawnych . W skład budynku wejdą pomieszczenia niezbędne do przeprowadzania działań operacyjnych, identyfikacji i zatrzymania podejrzanych, a także punkt pierwszego kontaktu, pomieszczenia biurowe, archiwa, izba zatrzymań, pracownie kryminalistyczne, pomieszczenia łączności specjalnej, kancelaria tajna, pomieszczenia szkolno-treningowe (strzelnica, siłownia) wraz z pomocniczymi pomieszczeniami magazynowymi i garażem i parkingiem. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych i jednej podziemnej w konstrukcji monolitycznej żelbetowej w układzie trzytraktowym z podciągami podłużnymi i stropami. Dach zaprojektowano jako dwuspadowy w układzie systemowym. Nad garażem stropodach monolityczny pogrążony, o tradycyjnym układzie warstw. Nad maszynownią dach w konstrukcji lekkiej z blachy trapezowej, pogrążony o tradycyjnym układzie warstw. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe murowane z pustaków ceramicznych budowlanych typu U220 i ocieplane płytami z wełny mineralnej mocowanej mechanicznie. Tynki na wiodącym wątku elewacji będą mineralne cienkowarstwowe malowane, a w strefie cokołowej wodoszczelne żywiczne. Stolarkę zewnętrzną zaprojektowano z profili PCV i szkła zwykłego. Budynek będzie wyposażony w jeden dźwig osobowy dostosowany do transportu mebli osób niepełnosprawnych oraz chorych na noszach, o napędzie linowym, z maszynownią ukrytą wewnątrz szybu. W zakres robót wchodzi w szczególności: - branża budowlana - roboty ziemne oraz wykonanie kolumn KSS - kojec dla psów - roboty drogowe - zieleń i ogrodzenie - instalacja klimatyzacji i wentylacji - instalacja C.O. - instalacja wod-kan - system wykrywania i alarmu PPOŻ - elektroniczny system bezpieczeństwa - sieć teleinformatyczna - instalacje elektroenergetyczne - wyposażenie strzelnicy - kotłownia z instalacją gazową Miejsce wykonania zamówienia: Żagań, ul. Nowogródzka / Górna, woj. lubuskie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.21.61.11 - Posterunki policji Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga aby Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty cenowej wnieśli wadium w wysokości 279.655,00 zł w jednej z dozwolonych form o których mówi ustawa p.z.p..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem minimum 1 (jednej) roboty budowlanej zrealizowanej (ukończona) w 100% w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 10 tys. m 3 o wartości minimum 9 mln PLN brutto , z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te i usługi zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców b) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia tj: -Kierownikiem Budowy - branża budowlana, wykształcenie wyższe techniczne, posiadającym uprawnienia konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń; -kierownikiem robót ogólnobudowlanych - musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia -kierownikiem robót drogowych - musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia -kierownikiem robót sanitarnych - musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia -kierownikiem robót elektrycznych - musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel \Liderac)Wykonawca musi posiadać lub zapewnić dostęp do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 4 mln PLN a w okresie trwania budowy musi posiadać ubezpieczenie - (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony wspólnie przez występujących Wykonawców. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy P.z.p. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. 5.Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów zgodnie z \WYKAZEM WYMAGANYCH DOKUMENTÓW\ (WWD), który Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemny wniosek, który można kierować do Zamawiającego faksem nr 095 7211435 lub e-mailem: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl. Ocena wniosków - oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 5, Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych kryteriów: Kryterium doświadczenie - znaczenie 100%. Zamawiający przyzna: 1 pkt - za wymaganą minimum 1 robotę budowlaną zrealizowaną w 100% (wymienioną w wykazie wykonanych robót budowlanych i potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana); 1 pkt - za każdą zrealizowaną w 100% robotę budowlaną (wymienioną w wykazie wykonanych robót budowlanych potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana) wykazaną ponad wymagane minimum. 0,5 pkta za każdą rozpoczętą i zrealizowaną w minimum 50% robotę budowlana (wymienioną w wykazie wykonanych robót budowlanych potwierdzoną odp. dokumentami, że została należycie wykonana) wykazaną ponad wymagane minimum Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna wartość wykazanych zamówień brutto będzie najwyższa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym należy dołączyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z występujących Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone przez wszystkich członków konsorcjum osobno (wzór załącznik nr 1 do WWD), b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności do których jest umocowany (wzór - zał. nr 2 do WWD); c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (okres od czerwca 2002 do czerwca 2007r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj budowa obiektu użyteczności publicznej o kubaturze minimum 10 tys. m3 oraz o wartości minimum 9 mln PLN brutto) , z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. listów referencyjnych) potwierdzających, że należycie wykonano: minimum 1 roboty budowlanej zrealizowanej (ukończonej) w 100%. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek (wzór zał. nr 3 do WWD); d)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - zgodnie z zał. nr 4 do WWD; do wykazu należy załączyć aktualne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień a także przynależność do właściwych organów samorządu zawodowego (Okręgowa Izba Budowlana) przez osoby wymienione w Opisie warunków udziału w postępowaniu pkt 2 lit b) niniejszego ogłoszenia - W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek, z tym że Kierownikiem Budowy musi być przedstawiciel \Liderae)oświadczenie o posiadaniu lub o zapewnieniu dostępu do sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z wzorem - zał. nr 5 do WWD f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), w przypadku podmiotu zbiorowego również w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; i)Oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia (na wartość minimum 4 mln. PLN), potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz że w okresie trwania budowy będzie posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano Montażowych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek. Kserokopie Dokumentu polisy OC lub innego dok. ubezpieczenia Wykonawca będzie musiał załączyć do oferty natomiast dokument ubezpieczenia RBM wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wglądu przed zawarciem umowy. j)Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). 2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu (art. 25 w powiązaniu z art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.). 3. Dokumenty, o których mowa powyżej należy dostarczyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, chyba że Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (z późn. zm. Dz. U. Nr 82 z 2007r.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do skladania ofert.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych pok. 304, 305, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. z widocznym dopiskiem na kopercie \WNIOSEK - budowa KPP Żagań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkich informacji dotyczących przetargu udziela: W kwestiach proceduralnych: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Gorzowie Wlkp. tel. (095) 7211441 lub (095)7211436 fax (095/7211435) e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl W kwestiach dotyczących przedmiotu zamówienia: p. Henryk Ratuś (branża budowlana) tel. tel. (068) 3251792, p. Karol Kegel (branża elektryczna) tel. (095) 7211424 p. Danuta Kwaśna (branża sanitarna) tel. (095) 7211467 -------------Finansowanie projektu/programu ze środków Unii Europejskiej - nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.