Ogłoszenie z dnia 2006-02-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: usługi transportowo-sprzętowe - Rejon Ostróda
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: Iwona Bujak, tel. (089) 521 28 81, Al. Warszawska 89 lok. 302, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Ostródzie, Ewa Boiłek, ul. Paderewskiego 3, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (0 89) 642 71 60, fax (0 89) 646 32 19, e-mail: ostroda@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Ostródzie, Ewa Boiłek, ul. Paderewskiego 3, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (0 89) 642 71 60, fax (0 89) 646 32 19, e-mail: ostroda@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Ostródzie, Ewa Boiłek, ul. Paderewskiego 3, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (0 89) 642 71 60, fax (0 89) 646 32 19, e-mail: ostroda@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi transportowo-sprzętowe - Rejon Ostróda. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Usługi transportowo sprzętowe w latach 2006 i 2007: usługi samochodem samowyładowczym o ładowności min. 15 Mg, usługi koparko- ładowarką na podwoziu kołowym pojemność łyżki min. 0,15 m3. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe nr 15,16 administrowane przez GDDKiA Rejon w Ostródzie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.90.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności min. 15 Mg około 800 godz. rocznie, usługi koparko - ładowarką na podwoziu kołowym pojemność łyżki min.0,15 m3 około 600 godz. rocznie. W latach 2006 i 2007. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Wymagane wadium: 2000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30.000 PLN. Potencjał techniczny : Wykonawca posiada lub ma zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: min. 1 samochód samowyładowczy min. 15 Mg; min. 1 koparko - ładowarka na podwoziu kołowym pojemność łyżki min.0,15 m3; Posiada licencję na prowadzenie transportu publicznego lub odpowiednie zaświadczenie Starostwa. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych warunków wskazano w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.04.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.04.2006, godzina 09:10, GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ostródzie , ul. Paderewskiego 3, pok. nr 10.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.02.2006.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na "Dostawa materiałów elektrycznych, klimatyzatorów i latarek"
- Obsługa sekretariatu medycznego
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w roku 2026
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (490)
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania badań profilaktycznych medycyny pracy dla pracowników podległych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





