eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaREMONT SKRZYŻOWAŃ DROGI KRAJOWEJ NR 53 OLSZTYN-OSTROŁĘKA Z DROGAMI POWIATOWYMINR 28142 W KM 113+245 STR. PRAWA DO M. OBIERWIA NR 28144 W KM 113+806 STR. LEWA DO M. LELIS NR 28143 W KM 116+063 STR. PRAWA DO M. BARANOWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Warszawa: REMONT SKRZYŻOWAŃ DROGI KRAJOWEJ NR 53 OLSZTYN-OSTROŁĘKA Z DROGAMI POWIATOWYMI: NR 28142 W KM 113+245 STR. PRAWA DO M. OBIERWIA NR 28144 W KM 113+806 STR. LEWA DO M. LELIS NR 28143 W KM 116+063 STR. PRAWA DO M. BARANOWO
Numer ogłoszenia: 105798 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103984, 022 8706549, fax 022 8190412, 022 3231117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SKRZYŻOWAŃ DROGI KRAJOWEJ NR 53 OLSZTYN-OSTROŁĘKA Z DROGAMI POWIATOWYMI: NR 28142 W KM 113+245 STR. PRAWA DO M. OBIERWIA NR 28144 W KM 113+806 STR. LEWA DO M. LELIS NR 28143 W KM 116+063 STR. PRAWA DO M. BARANOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT SKRZYŻOWAŃ DROGI KRAJOWEJ NR 53 OLSZTYN-OSTROŁĘKA Z DROGAMI POWIATOWYMI: NR 28142 W KM 113+245 STR. PRAWA DO M. OBIERWIA NR 28144 W KM 113+806 STR. LEWA DO M. LELIS NR 28143 W KM 116+063 STR. PRAWA DO M. BARANOWO

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy. Wykonawca musi wykazać obrót w ostatnim roku obrotowym, określony na podstawie Rachunku zysków i strat suma pozycji Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów + Pozostałe przychody operacyjne + Przychody finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - na podstawie innego dokumentu określającego obroty -w wysokości min. 1 000 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1. spełniają łącznie. 2. Potencjał kadrowy.Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić niżej podane minimalne wymagania: Stanowisko: Kierownik budowy; Wymagane uprawnienia: Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej *); Wymagane doświadczenie zawodowe: Minimum 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg klasy min. G obejmujące wykonanie podbudów i nawierzchni bitumicznych o długości min 2 km łącznie, jako Kierownik Budowy lub Kierownik Robót Drogowych. *) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 2. spełnia przynajmniej jeden z nich. 3. Potencjał techniczny. Składając ofertę Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu, który skieruje do wykonania zamówienia: Równiarka lub spycharka uniwersalna- Min. wymagana liczba jednostek: 1; Walec ogumiony ciężki- Min. wymagana liczba jednostek: 1; Walec stalowy gładki średni i ciężki- Min. wymagana liczba jednostek: 2(1+1); Walec stalowy gładki średni i ciężki- Min. wymagana liczba jednostek: 1; Wytwórnia (otaczarka) mieszanki mineralno-bitumicznej o parametrach technicznych zgodnych z SST, o wydajności min. 100 t/h - Min. wymagana liczba jednostek: 1; Układarka do mieszanki mineralno-bitumicznej elektronicznie sterowana- Min. wymagana liczba jednostek: 1; Szczotka mechaniczna- Min. wymagana liczba jednostek: 1; Skrapiarka do bitumu - Min. wymagana liczba jednostek: 1; Frezarka drogowa sterowane elektronicznie o głębokości frezowania regulowanej w zakresie 0-10cm i o szerokości frezowania: min 1,0 m - Min. wymagana liczba jednostek: 1; Walec wibracyjny mały lub zagęszczarka wibracyjna- Min. wymagana liczba jednostek: 1. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych prac dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Dopuszcza się zakup mieszanki mineralno- bitumicznej pod warunkiem, że zostanie wyprodukowana w wytwórni wskazanej w ofercie, która będzie spełniała wszelkie wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, jeżeli planuje ustawienie i uruchomienie wytwórni mas bitumicznych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, przed podpisaniem umowy przedłoży do wglądu dokument potwierdzający dysponowanie gruntem na którym wytwórnia ma być ustawiona, pozytywną opinię ochrony środowiska w zakresie instalacji wytwórni, pozytywna opinię właściwego zakładu energetycznego w zakresie podłączenia wytwórni o wymaganej mocy do sieci energetycznej. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych postanowieniami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego w Warszawie przy ul. Korkowej 163, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie. 4. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania obejmujące wykonanie przebudowy lub budowy dróg klasy min. G na łącznej długości nie mniejszej niż 2 km, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 4. spełniają łącznie. 5. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 5. Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki podane w punkcie 6 niniejszej Instrukcji. Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkuje wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 Oświadczenie (3) Część sprawozdania finansowego: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej Rachunku zysków i strat albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Potencjał kadrowy, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. (5) Wykaz urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.3. Instrukcji dla Wykonawców. (6) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.4. Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, Warszawa, ul. Mińska 25, VII piętro pok.713.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Warszawa, ul. Mińska 25, VII piętro pok.713.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.