Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Słomniki: Gmina Słomniki zamieszcza ogłoszenie w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach pn:Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach w ramach projektu Od bierności do aktywności
Numer ogłoszenia: 105776 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słomniki , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gmina Słomniki zamieszcza ogłoszenie w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach pn:Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach w ramach projektu Od bierności do aktywności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTEGRACJA Nazwa projektu - Od bierności do aktywności Priorytet -VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie- 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Uczestnikami projektu są osoby korzystające z POMOCY Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z Gminy Słomniki w wieku aktywności zawodowej, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, niepełnosprawne lub posiadające niewielkie gospodarstwo rolne. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w 4( czterech) ZADANIACH z podziałem na II Etapy: I Etap - rok 2013 II Etap - rok 2014 ZADANIE I - PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE- dyżur prawnika 4 godziny miesięcznie przez okres 8 miesięcy ( planowany okres kwiecień- listopad 2013 i 2014 roku)- po 32 godziny/etap Etap I- w roku 2013 - z porad prawnika może korzystać 29 uczestników oraz ich otoczenie ( rodzina) Etap II- w roku 2014 - z porad prawnika może korzystać 28 uczestników oraz ich otoczenie ( rodzina) ZADANIE II- KURS PRAWA JAZDY KAT. B Etap I- w 2013 roku Dla 3-ch uczestników projektu termin - termin II - IV kwartał -2013 Etap II w 2014 Dla 3-ch uczestników projektu termin - termin II - IV kwartał -2014 Wykonawca winien wycenić szkolenie uczestnika obejmujące szkolenie teoretyczne i szkolenie praktyczne wraz z materiałami szkoleniowymi. ZADANIE III - SZKOLENIE ZAWODOWE Kasa fiskalna- 90 godzin szkolenia Etap I - w roku 2013 Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej- dla 26 uczestników Etap II - w roku 2014 Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej- dla 25 uczestników lub inne szkolenie zawodowe (ogrodnik, wózek widłowy, mała księgowość) ZADANIE IV SZKOLENIA O TEMATYCE DOTYCZĄCEJ PODNIESIENIA KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNO- ZAWODOWYCH (DBAŁOŚĆ O ZDROWIE I HIGIENĘ) - 20 GODZIN ETAP I- W 2013 ROKU Szkolenie dla 29 uczestników w 2013 roku ETAP II Szkolenie dla 28 uczestników w 2014 roku Wykonawca winien w ofercie wycenić koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń i kursów, koszty dojazdów instruktorów, koszty materiałów szkoleniowych, koszty związane z opracowaniem i wydaniem uczestnikom kursów zaświadczeń o uczestnictwie w szkoleniach. Salę lokal na przeprowadzenie szkoleń zapewnia Zamawiający. Kurs prawa jazdy przeprowadzany jest w siedzibie lokalu Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 85.30.00.00-2, 22.45.40.00-7, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia zadanie 1, 2,3. Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych zadanie 1,2,3. Decyzja o przyznaniu akredytacji przez kuratora oświaty zadanie 1,2,3. Wypis z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zadanie 2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
IV. Zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a) wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, b) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi, c) zmian w przedmiocie programu w wyniku zmian przepisów prawa, d) siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; e) rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/ wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, f) zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. g) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy / Zamawiającego h) Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców, Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/www
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach.
Ulica Kościuszki 64
Kod 32-090 Słomniki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach Kościuszki 64 32-090 Słomniki dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTEGRACJA Nazwa projektu - Od bierności do aktywności Priorytet -VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie- 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dyżur prawnika 4 godziny miesięcznie przez okres 8 miesięcy ( planowany okres kwiecień- listopad 2013 i 2014 roku)- po 32 godziny/etap Etap I- w roku 2013 - z porad prawnika może korzystać 29 uczestników oraz ich otoczenie ( rodzina) Etap II- w roku 2014 - z porad prawnika może korzystać 28 uczestników oraz ich otoczenie ( rodzina.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II- KURS PRAWA JAZDY KAT. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I- w 2013 roku Dla 3-ch uczestników projektu termin - termin II - IV kwartał -2013 Etap II w 2014 Dla 3-ch uczestników projektu termin - termin II - IV kwartał -2014 Wykonawca winien wycenić szkolenie uczestnika obejmujące szkolenie teoretyczne i szkolenie praktyczne wraz z materiałami szkoleniowymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III - SZKOLENIE ZAWODOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasa fiskalna- 90 godzin szkolenia Etap I - w roku 2013 Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej- dla 26 uczestników Etap II - w roku 2014 Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej- dla 25 uczestników lub inne szkolenie zawodowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV SZKOLENIA O TEMATYCE DOTYCZĄCEJ PODNIESIENIA KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNO- ZAWODOWYCH (DBAŁOŚĆ O ZDROWIE I HIGIENĘ) - 20 GODZIN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE IV SZKOLENIA O TEMATYCE DOTYCZĄCEJ PODNIESIENIA KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNO- ZAWODOWYCH (DBAŁOŚĆ O ZDROWIE I HIGIENĘ) - 20 GODZIN ETAP I- W 2013 ROKU Szkolenie dla 29 uczestników w 2013 roku ETAP II Szkolenie dla 28 uczestników w 2014 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 85.30.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SŁOMNIKI
- Remont dróg rolniczych na terenie Gminy Słomniki
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Słomniki z podziałem na zadania.
więcej: przetargi SŁOMNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Prawa jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.