Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-03-15
Warszawa: Zakup i sukcesywna dostawa pieluchomajtek dla doros³ych
Numer og³oszenia: 105736 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zak³ad Opiekuñczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Olchy 8, 04-837 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6157041 i 42, faks 022 6157041 i 42.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zololchy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i sukcesywna dostawa pieluchomajtek dla doros³ych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa pieluchomajtek dla doros³ych zgodnie z SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.77.00.00 - Artyku³y higieniczne z papieru .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiania Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca przedstawi op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia o warto¶ci min- 100 000 PLN. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Certyfikaty Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm.) odpowiedni Certyfikat CE (Deklaracjê zgodno¶ci) oraz dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia wyrobu do Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzêdu, lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie powiadomienia Prezesa Urzêdu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium; W przypadku, gdy nastêpuje pierwsze udostêpnienie Zamawiaj±cemu na terytorium pañstwa cz³onkowskiego wyrobu gotowego do u¿ycia w celu jego u¿ywania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem ( wprowadzenie do u¿ywania ), Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enie wraz z ofert± o¶wiadczenia o pierwszym wprowadzeniu wyrobu do u¿ywania. Wykonawca zobowi±zany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia dokumentów wymaganych ustaw± o wyrobach medycznych, o wprowadzeniu wyrobu do u¿ywania. Produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z pó¼n. zm.) - Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Prezesa Urzêdu Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Radê Unii Europejskiej lub Komisjê Europejsk± W przypadku produktów, które nie podlegaj± w/w przepisom Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ do oferty odpowiednie dokumenty dopuszczaj±ce te produkty do obrotu i stosowania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy 2. Informacja o nieprzynale¿eniu do grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy 3. Wzór oferty 4. Dokumenty podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia - Ustanowienie Pe³nomocnika Wykonawcy wspólnie (np. konsorcjum) ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, maja obowi±zek ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba ¿e pe³nomocnictwo takie wynika z do³±czonych do oferty dokumentów, np. umowy konsorcjum. Pe³nomocnictwo musi byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz musi zawieraæ okre¶lony zakres umocowania. - Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust.1 ustawy Ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentowaæ, i¿ nie podlega wykluczeniu - Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca spe³nia warunku udzia³u w postêpowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Zamawiaj±cy dopuszcza, aby o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zosta³o podpisane, w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego Pe³nomocnika
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy: 1) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.); 2) w zakresie zwiêkszenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, je¿eli nie spowoduje to przekroczenia warto¶ci brutto umowy; 3) w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji umowy o okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy w przypadku niewykorzystania kwoty brutto okre¶lonej w § 3 ust. 3 umowy. 4) w przypadku urzêdowej zmiany stawki VAT mo¿liwa jest zmiana cen w zakresie w jakim zmienia stawkê VAT, tak w przypadku podwy¿ki jak i obni¿ki. Zmiana cen wymaga udokumentowania przez wykonawcê i ka¿dorazowo wyra¿onej zgody przez zamawiaj±cego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. Warto¶æ umowy zmienia siê odpowiednio. 5) zamiany poszczególnego asortymentu, bêd±cego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w za³±czniku do niniejszej umowy, z chwil± zaprzestania produkcji itp., a czego Wykonawca nie móg³ przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamiennik tj. asortyment równowa¿ny lub biorównowa¿ny, pod warunkiem , ¿e spe³ni on wszystkie wymogi Zamawiaj±cego w tym równie¿ cenê jednostkow± netto i brutto. 6). mo¿liwo¶æ zmiany umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia w zakresie ceny, w przypadku ustalenia lub zmiany ceny urzêdowej produktu lub jakiejkolwiek innej zmiany dotycz±cej dostêpno¶ci lub kosztów nabycia produktów przez zamawiaj±cego (w tym w zakresie refundacji produktu) wynik³ej z przepisów prawa lub w³a¶ciwych rozstrzygniêæ organów administracji. Wy¿ej wymienione zmiany mog± byæ dokonywane na wniosek zamawiaj±cego lub wykonawcy, za zgod± obu stron w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zololchy.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ZOL SPZOZ
ul. Olchy 8
Warszawa Rado¶æ.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 08:00, miejsce: ZOL SPZOZ ul. Olchy 8 Warszawa Rado¶æ.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postêpowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyñ na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie us³ugi polegaj±cej na us³udze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony po¿arowej i ochrony mienia oraz systemów o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesiêcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z broni± paln±, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broñ paln± - czê¶ci 1-3
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artyku³ów medycznych, higienicznych i drobnego sprzêtu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artyku³ów medycznych, higienicznych i drobnego sprzêtu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artyku³ów medycznych, higienicznych i drobnego sprzêtu medycznego
- "Dostawa materia³ów opatrunkowych, pieluchomajtek i ¶rodków ochrony osobistej do pracowni cytostatyków"
- "Sukcesywna dostawa pieluchomajtek i majtek ch³onnych na potrzeby mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpêgawsku."
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci i higieny dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Szyd³owcu
wiêcej: Artyku³y higieniczne z papieru »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.