eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudkaBudowa zagrody leśnej w Rudce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Rudka: Budowa zagrody leśnej w Rudce
Numer ogłoszenia: 105732 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka , ul. Olendzka 31, 17-123 Rudka, woj. podlaskie, tel. 085 7305800, faks 085 7394265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: rudka@bialystok.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zagrody leśnej w Rudce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa Zagrody Leśnej w Rudce przy ul. Ks. Prałata M. Badowskiego. I Zakres rzeczowy inwestycji przewiduje wykonanie: 1. Budynek mieszkalny jednorodzinny murowany. 2. Ogrodzenie działki. 3. Ciągi piesze utwardzone. II Wykaz dokumentów opisujących przedmiot zamówienia: 1. Projekt budowlany w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach. 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Projekt umowy na wykonanie robót budowlanych. 5. Opis przedmiotu zamówienia 6. Obowiązujące normy i przepisy w tym przepisy prawa budowlanego, ochrony środowiska. 7. Prawomocne pozwolenie na budowę. 8. Przedmiar robót . III Ogólny opis robót budowlanych składających się na wykonanie zamówienia: 1. Wszystkie elementy żelbetowe monolityczne wykonane będą z betonu towarowego B-20 przy zastosowaniu pompy do betonów 2. Ściany nadziemia murowane z bloczków ceramicznych (POROTHERM), wykończone od zewnątrz szalówką i kamieniem polnym, szczepanym przymocowanym do ścian za pomocą kotew ze stali ocynkowanej w ilości 5 szt. na m2 3. Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachu dachówką ceramiczną zakładkową w kolorze ciemnobrązowym o parametrach i jakości dachówki Braas. 4. Stolarka okienna i drzwi balkonowe z drewna klejonego (meranti) w kolorze brązowym o współczynniku przenikania ciepła U<1,1W/m2 K, stopień tłumienia Rw 35dB, okucia obwiedniowe, okna rozwierano-uchylne zgodnie z wykazem stolarki. Parapety wewnętrzne drewniane z materiału jak okna. 5. Drzwi zewnętrzne wejściowe z drewna klejonego (meranti) trzyzawiasowe w kolorze okien wyposażone w dwa zamki z wkładką bębenkową i bolcem antywyważeniowym. 6. Drzwi wewnętrzne drewniane laminowane z zastosowaniem laminatu HPL 0,7-1,0mm w kolorze dąb. 7. Płytki ścienne glazurowe oraz płytki posadzkowe terakota i gres dobrej jakości, gatunek I, na zewnątrz płytki gresowe, antypoślizgowe, mrozoodporne. 8. Parkiet w sypialniach, kancelarii i salonie z drewna liściastego dębowego o wymiarach 800x120x22 mm. 9. Na parterze w pomieszczeniach gdzie znajduje się posadzka z terakoty i gresu ogrzewanie podłogowe. 10. Ogrodzenie działki siatką stalową ocynkowaną 238 mb. 11. Słupy przybramowe i osłona śmietnikowa betonowe obłożone kamieniem polnym szczepanym. 12. Brama stalowa dwuskrzydłowa z siłownikami zdalnie sterowana pilotem, wypełnienie bramy i furtki z desek iglastych impregnowanych 32x70 mm 13. Ciągi piesze utwardzone kostką betonową (STAROBRUK) gr. 6 cm w kolorze brązowym. 14. Opaska wokół budynku z kostki betonowej (STAROBRUK) gr. 6 cm w kolorze brązowym. IV Materiały: Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne certyfikaty, atesty lub świadectwa jakości dopuszczające do stosowania w budownictwie mieszkaniowym. Występujące w dokumentacji nazwy własne towarów lub patentów mogą być zastąpione towarami równoważnymi zgodnie z art. 29 pkt. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. V Postanowienia końcowe: 1. Wykonawca zobowiązany jest do składanej oferty dołączyć kosztorys ofertowy z podaniem wartości netto natomiast w ofercie stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ należy podać cenę netto i brutto oraz wysokość podatku VAT. 2. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami. 3. Jednocześnie informujemy, że występujące w dokumentacji projektowej: budynek gospodarczy z garażem i utwardzenie placu kostką betonową grubości 8 cm, nie wchodzą w zakres robót będących przedmiotem niniejszego postępowania i nie będą obecnie realizowane. Nie należy zatem uwzględniać ich w kosztorysie ofertowym oraz przy składaniu ofert. 4. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek wykonać obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną i dokumentację powykonawczą. VI Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: 1. Projekty budowlane w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych. 2. Przedmiary robót w w/w branżach. 3. Specyfikacje techniczne w/w branżach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na budowie budynku gospodarczego z garażem i drogą dojazdową. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 20000 PLN. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3. gwarancjach bankowych; 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: BGŻ Bielsk Podlaski S.A. 94203000451110000000722130 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych stosowny dokument wadialny (oryginał) należy złożyć w Biurze Nadleśnictwa Rudka (Kasa) przy ul. Olendzkiej 31 (codziennie, oprócz sobót, niedziel i świąt, w godz. 800do 1300) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty. W przypadku złożenia dokumentu wadialnego w kasie należy do oferty dołączyć kserokopię złożonego dokumentu wadialnego, a w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej kserokopię przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wniesione w formach niepieniężnych przez podmioty występujące wspólnie musi wyraźnie wskazywać na wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. l i ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem ust. 4a. 5. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykonania przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie określonych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł. brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia Zamawiający przyjmie roboty o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Zał. nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,tj. Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50% ceny ofertowej brutto oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny w treści załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 2, 2. Kosztorys ofertowy - zgodny z przedmiarem robót. Ceny w kosztorysie należy podać w wartościach netto (bez podatku VAT). 3.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza korzystać z usług podwykonawcy zobowiązany jest wypełnić zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem - (Załącznik nr 3 do SIWZ), przedstawiając zakres powierzonych podwykonawcy części zamówienia. 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy załączają do oferty pełnomocnictwo, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. w szczególności; a) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia oraz terminy wynikające z harmonogramu. b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu. c) w przypadku, gdy zakres wykonanych robót będzie mniejszy, niż to wynika z przedmiaru robót, który był podstawą obliczenia ceny ofertowej - zmianie ulegnie zakres robót oraz wynagrodzenie kosztorysowe, które zostanie ustalone na podstawie obmiaru robót dotyczącego wyłącznie przedmiotu zamówienia określonego w SIZW, z zastosowaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych wynikających z kosztorysu ofertowego Wykonawcy. d) strony dopuszczają możliwość zmiany osoby sprawującej funkcję kierownika budowy w uzasadnionych przypadkach losowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Rudka 17-123 Rudka ul. Olendzka 31..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Rudka (SEKRETARIAT) 17-123 Rudka ul. Olendzka 31..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.