Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Izbica Kujawska: Przebudowa Drogi Leśnej wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Babiak, Gmina Babiak
Numer ogłoszenia: 105731 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koło w Gaju, Gaj 2, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2865084, fax 054 2865084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kolo.lasypanstwowe.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Drogi Leśnej wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Babiak, Gmina Babiak.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku 2408 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 15000 zł - płatne przelewem na konto Nadleśnictwa - WBK O/Koło 06 1090 1203 0000 0000 2000 2214 - lub inna forma zamieszczona w specufikacji (SIWZ).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: najniższa cena
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) złożenie wypełnionego formularza ofertowego wraz z załącznikami, 2) załączenie wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2, - Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej \zamówieniem\; - dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wpłata wadium, 4) udzielenie gwarancji minimalnej na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 5 lat. 5) zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 pracownika z uprawnieniami: - budowlanymi, 6) wykazanie doświadczenia poprzez kompleksowe wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (2002-2006) minimum trzech zbliżonych obiektów drogowych i załączenie potwierdzenia należytego jego wykonania . 7) dostęp do środków finansowych niezbędnych do rozpoczęcia robót będących przedmiotem zamówienia w wysokości 400 tys. złotych. 8) złożenie deklaracji wpłaty należytego wykonania zamówienia, 9) akceptacja warunków umowy poprzez parafowanie jej wzoru i załączenie do formularza ofertowego, 10)zobowiązanie do dodatkowych ubezpieczeń określonych we wzorze umowy, 11) złożenie harmonogramu finansowo-rzeczowego .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kolo.lasypanstwowe.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Koło w Gaju Gaj 2 87-865 Izbica Kujawska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Koło - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.