Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Warszawa: Kompleksowy nadzór inwestorski projektu pn.: PRZEBUDOWA DWORCA KOLEJOWEGO MODLIN
Numer ogłoszenia: 105718 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami , ul. Armatnia 14, 01-246 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4745560, faks 022 4745117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkp.pl a także www.pkp-nieruchomosci.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski projektu pn.: PRZEBUDOWA DWORCA KOLEJOWEGO MODLIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego projektu pn.: przebudowa dworca kolejowego Modlin. Część I. Zakres obowiązków Wykonawcy Wykonawca musi zapewnić kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji ww. zadania, w ramach którego będzie sprawowany nadzór inwestorski nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane w zakresie ww. specjalności, jako koordynatora ich czynności na budowie. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru wynika z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 1. Ogólne obowiązki Wykonawcy: 1) Koordynacja i Nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (ustawa z dnia 07.07.1994 - teks jednolity Dz. U. nr 156 poz. 1118 z 2006r. z późniejszymi zmianami), przepisami polskiego prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z wykonawcą o roboty budowlane; 2) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego; 3) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 2. Obowiązki Wykonawcy w okresie poprzedzającym realizację budowy: 1) Zapoznanie się z dokumentacją projektową - kosztorysową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, z umową o wykonanie robót budowlanych, warunkami pozwolenia na budowę jak również z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami. 2) Sprawdzenie kosztorysów ofertowych pod względem merytorycznym i formalno - prawnym, na etapie prowadzenia postępowania na wyłonienie Wykonawcy robót. 3) W razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub niedokładności albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy, Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z Wykonawcą robót budowlanych. 4) Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy schematu organizacyjnego zespołu Wykonawcy wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień jakie zamierza powierzyć poszczególnym członkom zespołu wraz z wskazaniem koordynatora zespołu nadzoru 5) Dostarczenie przed dniem podpisania umowy oświadczeń inspektorów nadzoru wchodzących w skład zespołu stwierdzających przyjęcie obowiązków inspektorów nadzoru nad inwestycją; 6) Wykonawca zobowiązany jest dopilnować: a. wyznaczenia w terenie obiektów budowlanych przez służbę geodezyjną; b. sprawdzenia przez służbę geodezyjną wytyczonych przez wykonawcę obiektów budowlanych - w wypadkach określonych w przepisach technicznych o wykonaniu robót geodezyjnych. 7) Wykonawca weryfikuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 8) Zaopiniowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę robót 3. Obowiązki Wykonawcy na etapie prowadzenia robót budowlanych: 1) Ścisła współpraca z projektantami pełniącymi nadzór autorski, w przypadku pełnienia takiego nadzoru. 2) Nadzorowanie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wiedzą techniczną i praktyką inżynierską w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór (minimum 1 raz w tygodniu inspektor nadzoru pełniący funkcję koordynatora zespołu nadzoru, pozostali inspektorzy w częstotliwości zależnej od rodzaju wykonywanych robót) oraz potrzeb Zamawiającego i wykonawcy robót; 3) Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego, 4) W razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na placu budowy najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 5) Poszczególni inspektorzy nadzoru mają prawo dokonywać zapisu w dzienniku wyłącznie w zakresie powierzonych im czynności nadzoru; 6) Organizacja nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji; 7) Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku; 8) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; 9) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika robót; 10) W czasie każdorazowego pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonywania czynności stosownym wpisem; 11) W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Wykonawca działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisuje z koordynatorem budowy i przedstawicielem Zamawiającego protokół konieczności, podając przybliżony koszt tych robót i występuje z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, 12) W razie potrzeby wykonania robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczenia robót już wykonanych lub uniknięcia strat, Wykonawca jest obowiązany podjąć wiążącą Wykonawcę robót decyzję co do natychmiastowego wykonania takich robót dodatkowych. O powziętej decyzji Wykonawca zawiadamia niezwłocznie Zamawiającego, 13) Wykonawca ma obowiązek stwierdzenia i potwierdzenia wykonania określonych w umowie etapów inwestycji, obiektów lub ich części nie stanowiących odrębnych przedmiotów odbioru, w zakresie, w jakim zgodnie z umową mogą one być przedmiotem oddzielnego funkcjonowania, 14) Wykonawca ma obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z inwestorem, 15) Wykonawca ma obowiązek sprawdzanie kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych pod względem merytorycznym i formalno- prawnym, 16) Kontrola zabezpieczenia obiektów zabytkowych w wypadku ich odkrycia i niezwłoczne zawiadomienie właściwego konserwatora zabytków; 17) W porozumieniu z Zamawiającym każdorazowo zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych; 18) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; 19) Egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych nieskrępowanego dostępu do terenu budowy, wszelkich miejsc pozyskiwania, wytwarzania, wmontowania, składowania ub przygotowywania materiałów i urządzeń do wbudowania; 20) Zatwierdzanie wszelkich materiałów i urządzeń przewidzianych przez wykonawcę robót do zastosowania; 21) Kontrola i przechowywanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją projektową a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim i Inwestorem. 22) Sprawdzanie autentyczności wymienionych powyżej dokumentów oraz certyfikatów, zabezpieczeń, gwarancji i własności urządzeń za które zgodnie z umową odpowiedzialny jest wykonawca robót; 23) Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; 24) Organizowanie i przewodniczenie cotygodniowych (a w przypadku wystąpienia potrzeby - częściej) naradom dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron oraz sporządzanie protokołów z tych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady; 25) Organizowanie narad technicznych oraz sporządzanie protokołów z tych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady; 26) Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac oraz narad technicznych; 27) Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, sprawdzanie ich zaawansowania z obowiązującym harmonogramem rzeczowo -finansowym; 28) Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń; 29) Nadzorowanie badań wbudowywanych materiałów i wyrobów (prefabrykatów) wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych; 30) Nakazywanie Wykonawcy robót budowlanych wykonanie dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 31) Zatwierdzenie rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzonych przez wykonawcę robót i ich archiwizowanie; 32) Zatwierdzanie rysunków powykonawczych sporządzonych przez wykonawcę robót i ich archiwizowanie; 33) Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót po zakończonym etapie robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z wykonawcą robót, na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego w terminie 5 dni od przedłożenia stosownych dokumentów przez wykonawcę robót.; 34) Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji; 35) Wykonawca jest obowiązany wykazywać inicjatywę osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy ora ujawniania występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałania, powiadamiając i współdziałając przy tym z Zamawiającym, 36) W wypadku odkrycia nie zinwentaryzowanych obiektów zabytkowych, ich zabezpieczenie i niezwłoczne zawiadomienie właściwego konserwatora zabytków, 37) Zatwierdzanie przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez wykonawcę robót; 38) Nadzorowanie przeprowadzonych prób i rozruchów oraz weryfikacji i zatwierdzania opracowanych przez wykonawcę robót budowlanych instrukcji eksploatacyjnych, w celu ułatwienia przekazania Zamawiającemu obiektów do eksploatacji; 39) Dokonywanie bez zbędnej zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności; 40) Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 41) Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez wykonawcę robót, 42) Przeprowadzenie odbiorów częściowych, zanikających oraz odbioru warunkowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru; 43) Poświadczanie terminu zakończenia robót; 44) Sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót; 45) Doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych; 46) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; 47) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej) i załączanie jej do sporządzanych przez wykonawcę kwartalnych raportów z postępu robót składanych Zamawiającemu; 48) Przygotowywanie komunikatów i fotografii (w formie cyfrowej) dotyczących postępów robót i sytuacji na budowie przeznaczonych do publikacji na stronach internetowych Zamawiającego. 4. Obowiązki Wykonawcy związane z odbiorem obiektu lub robót i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie: 1) Przeprowadzenie końcowej inspekcji przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez wykonawcą robót; 2) Po zakończeniu robót oraz wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, Wykonawca potwierdza w dzienniku budowy zapis koordynatora budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy. 3) Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z Zamawiającym; 4) Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 5) Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 5. Obowiązki Wykonawcy związane z rozliczaniem inwestycji 1) Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej Wykonawcy robót; 2) Szacowanie i weryfikowanie robot dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowych, 3) Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót; 4) Każdorazowe sprawdzanie obmiarów stanowiących podstawę rozliczeń: a. sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym (podstawę wystawienia faktur stanowiąc protokoły odbioru robót, obmiary oraz kosztorysy powykonawcze podpisane i sprawdzone przez inspektorów nadzoru i przedstawicieli inwestora. Czynności te inspektor nadzoru winien wykonać w terminie 5 dni od zgłoszenia zapisem w dzienniku budowy przez wykonawcę wykonania robót). Część II. Lokalizacja projektu Modlin jest dzielnicą miasta Nowy Dworu Mazowiecki, który położony jest w województwie mazowieckim na nizinie Środkowopolskiej, 34 km na północ od Warszawy. Podstawowe dane dotyczące lokalizacji stacji Modlin Nr linii kolejowej 9 Nazwa linii kolejowej Warszawa - Gdańsk Status linii C - czynna Położenie na linii kolejowej [km] 44,1 Kategoria dworca (wg liczby odprawianych pasażerów) Nieczynny Charakterystyka obiektu Dworzec kolejowy Modlin jest obiektem budowlanym wolnostojącym o bryle zwartej i całkowitej kubaturze - 3 070 m3, powierzchni zabudowy 397 m3 i powierzchni użytkowej 419 m3. Podstawowe dane dotyczące dworca kolejowego Modlin Data budowy Początek XX wieku Lokalizacja Modlin, ul. Mieszka I Województwo Mazowieckie Dane geodezyjne Działka nr ew. 109, obręb Nowy Dwór Mazowiecki 5 - 02 Powierzchnia zabudowy w m2 397 Powierzchnia użytkowa w m2 419 Powierzchnia całkowita w m2 577,65 Kubatura w m3 3 070 Powierzchnia terenu przynależnego do dworca 2,57 ha Ilość kondygnacji 2 Wpis do rejestru zabytków Rejestr zabytków Nr A-29.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1) jedną usługę polegającą na prowadzeniu zarządzania i nadzoru inwestorskiego lub nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót budowlano - montażowych na obiekcie użyteczności publicznej w rozumieniu §3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 ze zmianami), o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3 i wartości umowy co najmniej 3.000.000 zł netto (wartość robót budowlano - montażowych prowadzonych przez Wykonawcę, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie) 2) jedną usługę polegającej na prowadzeniu zarządzania i nadzoru inwestorskiego lub nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót budowlano - montażowych na obiekcie użyteczności publicznej w rozumieniu §3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 ze zmianami), wpisanym do rejestru zabytków, o kubaturze nie mniejszej niż 3 000 m3 i wartości umowy co najmniej 3.000.000 zł netto (wartość robót budowlano - montażowych prowadzonych przez Wykonawcę, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że na czas realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponował osobami personelu kierowniczego posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:- konstrukcyjno-budowlanej,- telekomunikacyjnej- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych , cieplnych, wentylacyjnych i gazowychoraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robot budowlanych, badań konserwatorskichi architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badańarcheologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp.pl a także www.pkp-nieruchomosci.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pkp.pl a także www.pkp-nieruchomosci.pl
bądź w siedzibie Zamawiającego: Ul. Armatnia 14, 01-246 Warszawa, pokój 107 w godz. 8.00-14.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 08:30, miejsce: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomosciami w Warszawie, Ul. Armatnia 14, 01-246 Warszawa, sekretariat pok. 200.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: 23.04.2010 r. godz. 09.00 PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie, ul. Armatnia 14, 01-246 Warszawa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Typu AquaPrim-SRB w Jeziorach Dolnych na terenie Gminy Brody
- Ułożenie światłowodów w istniejącej kanalizacji teletechnicznej - kontynuacja (lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania "Budowa boiska piłkarskiego z zapleczem - Zespół Obiektów Sportowych Górne w Pile
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.