Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Gdańsk: Remont nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych na terenie Cmentarza Łostowickiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 105701 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych na terenie Cmentarza Łostowickiego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu fragmentów nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych na terenie Cmentarza Łostowickiego w Gdańsku. Remont zakłada wykonanie robót naprawczych istniejącej nawierzchni przy zastosowaniu mieszanek mineralno-asfaltowych (asfalt lany, mastyks grysowy) oraz płyt drogowych typu Yomb. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - zabezpieczenie przed uszkodzeniem: drzew znajdujących się w obrębie fragmentów naprawianej nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych, - mechaniczne rozebranie istniejących warstw nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych: a) w-wa bitumiczna gr. 5 cm, b) podbudowa betonowa gr. 15 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm, - rozebranie istniejących elementów ciągów pieszo-jezdnych: a) krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem, - wywóz materiałów z rozbiórki (gruz betonowy, gruz asfaltowy) wraz z utylizacją. 2) roboty nawierzchniowe: - wykonanie warstw nawierzchni ciągów pieszych-jezdnych: a) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, b) warstwa z mastyksu grysowego gr. 5 cm (SMA 8 50/70 KR1-KR2, zgodne z WT-2 2010) - punktowe miejsca o powierzchni od 5 m2 do 150 m2 c) warstwy z asfaltu lanego gr. 5 cm (MA 8 35/50 KR1-KR2, zgodne z WT-2 2010) - punktowe miejsca o powierzchni od 0,01 m2 do 5 m2 d) nawierzchnia z drogowych płyt typu Yomb na podsypce piaskowej gr. 5 cm, - wykonanie nowych elementów nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych: a) krawężnik betonowe 15x30 na ławie betonowej (C12/15) z oporem. 3) roboty inne: - regulacja wysokościowa włazów kanałowych urządzeń branży wod. - kan.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5 500,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy, remontu lub przebudowy drogi z nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 100 000,00 złotych brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Spełnienie warunku poprzez wypełnienie Wykazu robót oraz załączenie dowodów (np. referencji) dotyczących wykazanych robót, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełnić ww. warunek w następujący sposób - przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dysponować wykwalifikowanym personelem, wskazać do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę - kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Spełnienie warunku poprzez wypełnienie Wykazu osób wraz z podaniem informacji o posiadanych uprawnieniach. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący - przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków przez Wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin płatności - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zmiany postanowień umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie, jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. W związku z ust. 1 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: Zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna: 1. w przypadku podjętej przez Zamawiającego decyzji o: 1.1 zmianie rodzajów materiałów budowlanych, 1.2 rezygnacji z wykonania niektórych elementów robót, 2. w przypadku wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego, 3. w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, a zakres tych robót ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, 4. z powodu szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, 5. z powodu siły wyższej, 6. w przypadku wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót, 7. w przypadku znalezienia na terenie budowy przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych pochodzenia wojskowego, których termin usuwania będzie miał wpływ na termin realizacji robót. II. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy 1. w przypadku podjętej przez Zamawiającego decyzji o: 1.1 zmianie: rodzajów materiałów budowlanych, technologii wykonania robót, 1.2.w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części robót - zmniejszenie wynagrodzenia o wartość nie wykonywanych robót, 2. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, do stawki ustalonej przez ustawodawcę. III. Inne zmiany 1.1 w zakresie kluczowego personelu wykonawcy na osobę o równoważnych uprawnieniach, jak określone w SIWZ, 1.2 zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, 1.3. zmiana przez Wykonawcę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, pokój nr 2, bud. A - na pisemny wniosek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat ZDiZ pokój nr 25 bud. B. Otwarcie nastąpi w dniu 31.07.2015 r. o godzinie 10:00 w pok. 03 bud. B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba do kontaktów: Justyna Grzonka, tel. (58) 52-44-622.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana warstw nawierzchniowych w strefach dylatacji palczastych estakady E-3 i mostu M-4 w ciągu drogi krajowej nr 90 przez rzekę Wisłę k. Kwidzyna
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne"
- "Dostawa prototypowych wysokoobrotowych układów przepływowych maszyn wirujących (turbosprężarek)"
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dziewięciu dróg gminnych na terenie gminy Trzebownisko
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych - droga dojazdowa od Jonioków nr działki 6575 w miejscowości Jabłonka w km od km 0,000 - do km 0,950
- Remont drogi powiatowej nr 2940S - ulicy Opolskiej w Rudzińcu wraz z montażem progów spowalniających
- Zakup i montaż 2 lamp na istniejących słupach koło P. Smolik, Jurkowski (Brzezna - Litacz) w miejscowości Brzezna cz. I Dokończenie budowy oświetlenia (kontynuacja) w miejscowości Chochorowice cz. II
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025
- Utrzymanie dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2025r.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.