eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont obiektów GUS.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Warszawa: Remont obiektów GUS.
Numer ogłoszenia: 105671 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Statystyczny, Al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6083539, fax 022 6083189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stat.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów GUS..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres remontu obiektów GUS: 1. Remont ścian oporowych w zjeździe do garażu 1) Usunięcie starych nakryw żelbetowych ścian oporowych średniej grubości 12 cm - 30,8 m2; 2) Wykonanie nowych nakryw żelbetowych jw. - 32,8 m2; 3) Naprawa nawierzchni ścian betonowych cementową masą klejową (drobne ubytki, spekania) - 51 m2; 4) Okładzina nakryw i pasa ścian z żywicznego tynku mozaikowego - 38,5 m2; 5) Montaż płyt elewacyjnych na ruszcie jw. na ścianach oporowych - płyty typu Minerit HD gr. 8 mm wraz z elementami wykończeniowymi (listwy, uszczelki) - 51 m2; 6) Malowanie farbą elewacyjną płyt jw. - 51 m2; 2. Remont zejścia zewnętrznego do magazynu w bloku B 1) Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych wraz z wywozem i utylizacją - 15,2 m2; 2) Pokrycie dachu blachą trapezową powlekaną z ew. uzupełnieniem konstrukcji nośnej i elementami wykończeniowymi - 15,2 m2; 3) Szklenie szkłem płaskim zbrojonym bezkitowo (np. podkładki gumowe) istniejącej konstrukcji stalowej zadaszenia z usunięciem starych szyb i uzupełnieniem elementów stalowych mocowania szyb - 17,8 m2; 4) Montaż pochwytu z rury 50 mm ze stali kwasoodpornej na ścianie - 7,2 m; 5) Remont konstrukcji stalowej zadaszenia - opalanie, oczyszczenie, malowanie farba typu Hammereit - 33 m2; 6) Uzupełnienie tynków zewn. cementowych, III kat - 5,4 m2; 7) Przecieranie tynków j.w. - 49,3 m2; 8) Malowanie tynków zewn. farbą elewacyjną - 47,8 m2; 9) Okładanie ścian żywicznym tynkiem mozaikowym z przygotowaniem podłoża - 6,9 m2; 10) Warstwy wygładzające i wyrównawcze posadzki cementowej - schody i spoczniki - 12,24 m2; 11) Wykonanie nawierzchni posadzki z żywicy - 12,24 m2; 12) Wykonanie nowego rusztu metalowego nakrywy studzienki i wycieraczki - 2 szt.; 13) Malowanie farbą typu Hammereit drzwi stalowych z przygotowaniem podłoża - 2,1 m2; 3. Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych garażu 1) Odkopanie ścian zewnętrznych budynku, na odkład, na głębokość do 2,5 m, z zabezpieczeniem ścian wykopu, gr. kat. III - 232 m3; 2) Zasypanie wykopów j.w. z zagęszczeniem i wyprofilowaniem spadków - 232 m3; 3) Rozebranie ścianki dociskowej z cegły ceramicznej i usunięcie starej izolacji pionowej - 225 m2; 4) Przygotowanie ściany pod nową izolację powłokową przez mycie wodą z detergentem pod ciśnieniem, uzupełnienie ubytków i wyrównanie zaprawą cementową z dodatkiem środka uszczelniającego - 225 m2; 5) Przesmarowanie ściany środkiem gruntującym typu EUROLAN-3K - 225 m2; 6) Pokrycie ścian i fundamentów bitumiczną masą izolacyjną dwuskładnikową typu SUPERFLEX-10 - 225 m2; 7) Izolacje cieplna z płyt styropianowych pionowa na lepiku z płyt typu - PERIMATE DI-A gr. 10cm (przyklejenie na superflex10) - 225 m2; 8) Izolacja ścian folią kubełkową z elementami wykończeniowymi - 225 m2; 9) Opaska wokół obiektu z płyt betonowych 45x45 cm z obrzeżem betonowym, z usunięciem starej - 45 m2; 10) Wykonanie ścieku z profilowanych płyt betonowych wzdłuż opaski jw. - 92 m; 11) Uzupełnienie tynków zewn. cementowych, III kat - 21 m2; 12) Malowanie tynków zewn. farbą elewacyjną - 35 m2; 13) Obróbki blacharskie parapetów o szer. ponad 25 cm z blachy stalowej ocynkowanej z przygotowaniem podłoża - 62 m2; 14) Demontaż i ponowny montaż betonowej studni osadnikowej z podłączeniem (2 kręgi) - 2 szt.; 15) Montaż sztucerów 1 m na odprowadzeniu rur spustowych 110 mm - 6 szt.; 16) Wykonanie trawników w miejscu robót ziemnych - 260 m2; 4. Remont bloku D - dach w części wysokiej i kraty zewnętrzne w oknach na parterze 1) Ocieplenie ścian elewacyjnych maszynowni dźwigu płytami styropianowymi gr. 5 cm - przygotowanie ścian, montaż płyt, wykończenie, siatka, malowanie farbą elewacyjną (np. KABE nr F1010) - 45,5 m2; 2) Usunięcie starej papy z dachu maszynowni wraz z obróbkami i oczyszczeniem podłoża betonowego - 56,7 m2; 3) Ocieplenie dachu pomieszczenia maszynowni płytami warstwowymi (styropian + papa), z niezbędnymi elementami wykończeniowymi - 56,7 m2; 4) Pokrycie dachu maszynowni papą zgrzewalną - 56,7 m2; 5) Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej ścian kolankowych i dachu maszynowni - 46,2 m2; 6) Naprawa - uzupełnienie tynku ścian kolankowych masą klejowo-cementową - 15,1 m2; 7) Malowanie tynku jw. farbą w kolorze ścian maszynowni - 31,1 m2; 8) Malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu pomieszczenia maszynowni - 47,3 m2; 9) Malowanie konstrukcji wsporczej inst. odgromowej z przygotowaniem podłoża - 1,1 m2; 10) Uzupełnienie wsporników linki instalacji odgromowej - 9 szt.; 11) Remont pokrycia papowego dachu i ścianek kolankowych papą zgrzewalną, z przygotowaniem podłoża - 97,5 m2; 12) Naprawa - konserwacja powierzchni dachu i koryt zlewowych przez posmarowanie z ew. uzupełnieniem posypki - 135,7 m2; 13) Przykrycie kanału rynnowego w maszynowni płytami warstwowymi lub betonowymi o szer. ok. 65 cm - 8,2 m; 14) Wymiana wyłazu drewnianego wewnętrznego o wym. 0,95x0,95 m w stropie z okuciami do kłódki - 1 szt.; 15) Wykonanie i montaż do ściany drabiny stalowej o wysokości do 3 m - 1 szt.; 16) Malowanie farbą typu Hammereit drzwi stalowych o wym. 2x0,9 m i kanałów wentylacyjnych, z przygotowaniem podłoża - 6,2 m2; 17) Ocieplenie drzwi stalowych o wym. 2x0,9 m wełną mineralną twardą - 1,8 m2; 18) Malowanie farbą typu Hammereit krat stalowych zewnętrznych w oknach na parterze, z przygotowaniem podłoża - 162,7 m2; 19) Montaż kratek w otworach w ścianach i kominach - zabezpieczenie przed dostępem ptaków - 21 szt.; 20) Wymiana rury wywiewnej pcv 110 mm długości do 2 m - 1 szt.; 21) Montaż oprawy oświetleniowej, żarowej, szczelnej na gotowym podłożu - 2 kpl.; 22) Montaż na gotowym podłożu gniazda hermetycznego wraz z odcięciem prądowym - 1 kpl.; 23) Montaż przewodów kabelkowych n.t. o przekroju do 6 mm2 - 41 m. Szacunkowa wartość zamówienia bez VAT: 162 681,87 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 4000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który: 1) nie podlega wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 2) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 1, a każdy z wykonawców występujący wspólnie złoży dodatkowo oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy, na druku lub według wzoru druku załączonego do SIWZ pn. Dokument nr 2. 2. Wykonawca obowiązany jest, na podstawie § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem aktualny i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie każdy z nich złoży dokument, o którym mowa w pkt 2. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub miejsca zamieszkania, zachowując przy tym termin określony w pkt 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stat.gov.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, al. Niepodległości 208, pok. 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami. 1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt 2 i pkt 3 oraz z zastrzeżeniem, że protest należy wnieść w fomie pisemnej. 2. Zamawiający informuje, że nie będzie stosował bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3. W przypadku porozumiewania się faksem lub drogą elektroniczną Zamawiający żąda niezwłocznego potwierdzenia (faksem lub e-mailem) faktu otrzymania korespondencji, o której mowa w pkt 1. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez wykonawcę powyższego wymogu. 4. W sprawie uzyskania wyjaśnień do SIWZ wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, w formie i trybie opisanym w pkt 1. Zamawiający niezwłocznie odpowie na zadane pytania, przesyłając jednocześnie ich treść i wyjaśnienia wszystkim wykonawcom, którym Zamawiający przekazał SIWZ, bez ujawnienia źródła zapytania. 5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami będzie udostępniona również na stronie internetowej Zamawiającego: www.stat.gov.pl/bip. 6. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania należy powoływać się na - Numer sprawy: 27/DAB/PN/2008. 7. Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek - piątek: 8:15 - 16:15. 8. Dostarczenie dokumentów do Zamawiającego po godzinie 16:15 skutkować będzie zarejestrowaniem takiego pisma, jako poczty przychodzącej, z datą następnego dnia roboczego Zamawiającego. 9. Oświadczenia, zawiadomienia, wnioski przekazane do Zamawiającego za pomocą faksu, poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego - na jego adres oraz w godzinach pracy podanych w pkt 7 - przed upływem wymaganego terminu. 10. W dniu 28 maja 2008 roku o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 553, odbędzie się zebranie wykonawców w celu zapoznania ich z zakresem przedmiotu zamówienia i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących SIWZ. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% ceny oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.