eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Dostawy artykułów do utrzymania w czyśtości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-28

Lipsko: Dostawy artykułów do utrzymania w czyśtości
Numer ogłoszenia: 10564 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku , ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780611 w. 249, faks 048 3780227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów do utrzymania w czyśtości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów do utrzymania w czystości obiektów szpitala w Lipsku w podziale na cztery pakiety: 1. artykuły papiernicze 2. środki myjąco-czyszczące 3.worki foliowe 4.preparaty myjąco-czyszczące Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik numer 2 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.95 - 24.51.32.95 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 25.22.21.00 - 25.22.21.00 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.10.00 - Papier toaletowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5.Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Wykonawca: : -wykaże że jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynność, -wykaże że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -wykaże że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, -wykaże że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przesz zamawiającego. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców przedłoży wraz z ofertą następujące dokumenty: I.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. II.Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 4 III.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 4 IV.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1.Karty informacyjne np. karty charakterystyki, ulotki zawierającej parametry techniczne, fizyczne oferowanego towaru. Wskazane jest, aby wykonawca czytelnie oznaczył w katalogu oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu ( np. pakiet 1, poz. 1) 2.Atest PZH - dla worków foliowych, atest do kontaktu z żywnością dla worków do żywności. 3.Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy zgodnie z załącznikiem numer 2 4.Próbki:- pakiet nr 1: poz.1 - 1 szt., poz. 2 i poz. 3 - po 1 op.,- pakiet nr 3: poz. 1, poz. 4, poz.8, poz. 13 - po 1 opakowaniu, poz. 5 i poz. 6 - po 1 szt., poz.15 - 1 para V.Do oferty należy dołączyć również: 1.Formularz oferty sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku numer 1 2.Parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem numer 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. Śniadeckiego 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. Śniadeckiego 2 SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier toaletowy-8500 szt. 2. Ręcznik kuchenny - 13500 op. 3.Ręcznik papierowy- 4500 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki myjąco-czyszczące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło toaletowe-900 szt 2.Mydło w płynie- 1300 L 3. Płyn do naczyń - 1400 L 4. Pasta do szorowania-1500 szt 5.Pasta BHP-85 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worki foliowe w kolorze czarnym, czerwonym, niebieskim, oraz worki do kontaktu z żywnością- wartość szacunkowa 5 470,33 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparaty myjąco-czyszczące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Środek do mycia i konserwacji powierzchni tarketowych 2.Środek do umywalek 3. środek do mycia szyb 4.środek do mycia powierzchni lastrykowych 5.środek do czyszczenia podłóg 6.Powłoka akrylowa 7.środek do mycia naczyń w zmywarkach 8.preparat nabłyszczający 9.środek do usuwania osadów mineralnych Wartość szacunkowa całej części zamówienia 10599,95 Euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.95-7, 39.83.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.