Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Lublin: dostawa odczynników do immunodiagnostyki wraz z dzierżawą analizatora do tych odczynników oraz kalibratory , materiały kontrolne , materiały zużywalne, eksploatacyjne w ilościach odpowiednich do ilości oznaczeń na 36 miesięcy , kod CPV 33696500- 0 , 50000000-5
Numer ogłoszenia: 105635 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie , ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5330034 w. 320, faks 081 5258762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników do immunodiagnostyki wraz z dzierżawą analizatora do tych odczynników oraz kalibratory , materiały kontrolne , materiały zużywalne, eksploatacyjne w ilościach odpowiednich do ilości oznaczeń na 36 miesięcy , kod CPV 33696500- 0 , 50000000-5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Przedmiot zamówienia : 1.TSH3 gen- 20000 oznaczeń 2. FT4 - 6000 oznaczeń 3. FT3 - 4000 oznaczeń 4.T PSA - 2000 oznaczeń 5. HBs Ag 1000 oznaczeń 6.IgE 600 oznaczeń 7.Anty-TPO 800 oznaczeń 8.Anty- TG 600 oznaczeń 9.Kalibratory - niezbędne do wykonania podanej ilości oznaczeń 10. Materiały kontrolne niezbędne do wykonania podanej ilości oznaczeń 11.Materiały zużywalne oraz inne materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania podanej ilości oznaczeń 12..Dzierżawa analizatora na 36 miesięcy /ZAŁĄCZNIK NR 2 - zawiera parametry graniczne dla analizatora immunologicznego na okres 36 miesięcy do wypełnienia /ZAŁĄCZNIK NR 1 - zawiera formularz cenowy / do wypełnienia /.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje wtym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku Zamawiający dokona na podstawiie art 22 ust 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku Zamawiający dokona na podstawie art 22 ust 1 .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku Zamawiający dokona na podstawie art 22 ust 1 .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku Zamawiający dokona na podstawie art 22 ust 1 .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz asortymentowo - cenowy , parametry graniczne , świadectwo CE dla analizatora i odczynników , Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kart charakterystyki oraz wszystkich ulotek odczynników do laboratorium wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian w zawartej umowie : -zmiany uzasadnione okolicznościami , o których mowa w art.357 kodeksu cywilnego ( tzw. rażąca strata )- obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę . Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnej realizacji dostaw produktów wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - cenowym .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.womp.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Osrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , pokój 306 III piętro ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , pokój 306 III piętro ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa opracowania graficznego, cyfrowego i tekstowego materiałów na potrzeby koncepcji systemu zieleni dla Lublina w ramach projektu realizowanego przez Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
- Wykonanie robót budowlanych w Centrum Ecotech Complex UMCS
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Kompleksowa organizacja szkolenia "Praca z klientem odmiennym kulturowo", wraz z wizytą studyjną w urzędzie pracy w Berlinie
- Dostawa i montaż urządzeń mechaniki scenicznej (wyciągarki) wraz z instalacją elektryczną zasilającą dla Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie
- "Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w higienie rąk, skóry i błon śluzowych, narzędzi i sprzętu medycznego oraz powierzchni na potrzeby COZL" (COZL/DZP/AW/3412/TP-75/25)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa podłoży mikrobiologicznych i odczynników gotowych do użycia wraz z dzierżawą chłodziarki laboratoryjnej dla Laboratorium Mikrobiologii
- WZPiFP-56-25 Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla LK KWP w Bydgoszczy
- Dostawa odczynników 8
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii - 48/TP/2025
- Dostawa odczynników do hematologii wraz z dzierżawą i serwisem aparatów.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.