Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-27
Kraków: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz akcesoriów
Numer ogłoszenia: 105633 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 132 569, faks 261 132 510.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz akcesoriów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz akcesoriów z podziałem na części: Część nr 1 - Wyposażenie 1. Część nr 2 - Wyposażenie 2. Część nr 3 - Wyposażenie 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Formularzach cenowych dla każdej części przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8, 32.50.00.00-8, 30.23.70.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego powinny uzyskać pozwolenie na wejście na teren JW 4724, które uzyskuje się na wniosek skierowany do Dowódcy JW 4724 na 14 dni przed terminem wejścia na teren JW 4724
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącej: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku gdy: ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione; b)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach: wystąpienia siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, wówczas termin będzie wydłużony o czas w którym dostawa nie mogła być realizowana.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mon.gov.pl;www.jw4724.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4724
ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00, miejsce: JW 4724, ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków w kancelarii jawnej bud. nr 2, pok.19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Formularzach cenowych dla każdej części przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8, 32.50.00.00-8, 30.23.20.00-4, 30.23.60.00-2, 31.43.00.00-9, 38.11.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Formularzach cenowych dla każdej części przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Formularzach cenowych dla każdej części przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 32.42.00.00-3, 32.50.00.00-8, 30.23.40.00-8, 38.41.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin realizacji - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 14 os. Albertyńskie w Krakowie
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 21 os. Albertyńskie w Krakowie
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 34 os. Albertyńskie w Krakowie
- Przetarg nieograniczony na świadczenie kompleksowych usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości budynków oraz terenu zewnętrznego nieruchomości nr 35 os. Albertyńskie w Krakowie
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i komputerowego w ramach projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej" FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cy-berataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbez-pieczna Gmina Tuczępy"
- Zakup sprzętu dla Gminy Sławków w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Sławków"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.