eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwieńsk › Konserwacja i naprawa systemów alarmowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-21

Czerwieńsk: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych
Numer ogłoszenia: 10562 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1517 , ul. Składowa 10, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 068 3210253, faks 068 3210245.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4zpplot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i usługi serwisowe systemów alarmowych celem utrzymania stałej sprawności technicznej Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) w n/w obiektach Jednostki Wojskowej 1517 Czerwieńsk: kompleks koszarowy k - 2605 park sprzętu technicznego k - 7187 Garnizonowe składy Techniczne k - 5719.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że posiada ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z Art.3 pkt. 2, Art.15 pkt.1 Ustawy o ochronie osób i mienia) 3. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat minimum trzy zadania w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzą jego realizację referencjami uprzedniego zamawiającego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada kancelarię tajną (zgodnie z Art.42 Ustawy o ochronie informacji niejawnych Dz.U. z 2010 Nr 182,. poz. 1228) 6/ Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że prowadzi całodobowy dyżur serwisowy, który umożliwia skierowanie grupy serwisowej do obiektu zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do 4 godz. od zgłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zatrudnia Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa (zgodnie z Art. 14 pkt. 3 Ustawy o ochronie informacji niejawnych Dz.U. z 2010 Nr 182,. poz. 1228) 8. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy posiadający licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny- minimum dwóch, licencje pracowników ochrony technicznej I stopnia - serwisanci minimum czterech (zgodnie z Art. 25 pkt. 2, Art. 28 i Art. 29 Ustawy o ochronie osób i mienia) Zamówienie zrealizują pracownicy wykonawcy: nadzór techniczny - minimum dwie (2) osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE, (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876 oraz Art. 8 Ustawy z dn. 5.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228) serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach specjalnych znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy I - minimum (2) dwie osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE (zgodnie z: § 9 pkt. 5a Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876 oraz Art. 8 Ustawy z dn. 5.08.2010r o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228) serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy II i strefie administracyjnej - minimum (2) dwie osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, (zgodnie z: § 9 pkt. 5 Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007 Nr 126,. poz. 876 oraz Art. 8 Ustawy z dn. 5.08.2010r o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca spełni warunki wymagane przez zamawiającego przedstawiając niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 pzp. Wg załącznika nr 3 oraz : W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. Kserokopia ważnej koncesji wydanej przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, 3. Kserokopia Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. 4. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, na serwis i konserwację systemów alarmowych, potwierdzone referencjami Załącznik nr 4 W zakresie posiadania osoby zdolnych do wykonania zamówienia 5. Wykaz pracowników , którzy będą realizować zamówienie oraz kserokopie licencji pracowników ochrony technicznej I i II stopnia, Wraz z kserokopiami poświadczeń bezpieczeństwa osobowego stwierdzające dopuszczenie do informacji niejawnych o klauzuli minimum TAJNE i POUFNE- w zależności od zajmowanego stanowiska lub wykonywanej funkcji w trakcie realizacji zamówienia, załącznik nr 5 6. Oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych wraz z Kserokopia zaświadczenia przeszkolenia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa(wg wzoru zawartego w załączniku nr 7); W zakresie posiadania potencjału technicznego 7. Oświadczenie, że Wykonawca posiada kancelarię tajną (zgodnie z Art.42 Ustawy o ochronie informacji niejawnych. wg załącznik nr 6; 8. Oświadczenie o posiadaniu całodobowego dyżuru serwisowego, który umożliwia skierowanie grupy serwisowej do obiektu zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do 4 godz. od zgłoszenia. (wg wzoru zawartego w załączniku nr 8);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - cena 1 roboczogodziny - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4zpplot.wp.mil.pl www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jenostka wojskowa 1517 ul.Składowa 10 66-016 Czerwieńsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Jenostka wojskowa 1517 ul.Składowa 10 66-016 Czerwieńsk Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.