eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa narzędzia do realizacji badań internetowych CAWI (Computer Assisted Web Interview)



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Warszawa: Dostawa narzędzia do realizacji badań internetowych CAWI (Computer Assisted Web Interview)
Numer ogłoszenia: 105606 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, fax (022) 432 86 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzia do realizacji badań internetowych CAWI (Computer Assisted Web Interview).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do badań i analiz w celu realizacji przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (pełniącej funkcję Instytucji Wdrażającej SPO RZL - działanie 2.3 schemat a, b, c) zadań związanych z prowadzeniem oceny Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich w zakresie działania 2.3 schemat a i schemat b. Dostarczone oprogramowanie ma umożliwić przeprowadzenie ilościowych badań metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) zarówno tematycznych jak i podsumowujących (ewaluacja ex-post) obejmujących ocenę efektywności, skuteczności oraz użyteczności realizowanych działań. W ramach zamówienia zostanie zakupione oprogramowanie umożliwiające realizację internetowych badań ankietowych (CAWI) wraz ze szkoleniem z zakresu obsługi programu oraz asystą przy instalacji i realizacji pierwszego projektu badawczego. Oprogramowanie zostanie wdrożone na serwerach należących do PARP. Zakupione oprogramowanie będzie umożliwiać łatwe tworzenie rozbudowanych ankiet internetowych, tzw. CAWI, z poziomu przyjaznej dla użytkownika aplikacji klienckiej. Aplikacja będzie umożliwiać między innymi: tworzenie interaktywnych reguł przejścia w ankiecie (wyzwalane w oparciu o rodzaj odpowiedzi respondenta lub dane respondentów zgromadzone w bazie przed realizacją badania), filtrowanie oraz rotację kategorii odpowiedzi i pytań w oparciu o udzielone odpowiedzi i dane w bazie, wykorzystywanie predefiniowanych szablonów wyglądu kwestionariuszy. Oprogramowanie będzie również udostępniać szereg funkcji umożliwiających bieżące zarządzanie procesem badawczym opartym o narzędzie CAWI, takich jak m.in.: zautomatyzowana wysyłka maili oparta na kryteriach statusu uczestnictwa w badaniu z możliwością dołączania do treści maila dodatkowych informacji, w tym z pól bazy danych obsługującej system. Zakupione oprogramowanie będzie kompatybilne z wykorzystywanym w PARP oprogramowaniem analitycznym SPSS w zakresie eksportu danych zebranych w trakcie realizacji badania CAWI.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają udokumentowane doświadczenie realizacji co najmniej pięciu dostaw oprogramowania, w tym co najmniej jednej dostawy oprogramowania do realizacji badań internetowych CAWI (Computer Assisted Web Interview);

    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 4) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy, a warunki określone w pkt 1) - 3) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.

    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych, opisanych poniżej dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:

    1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;

    2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich;

    3) wykaz zrealizowanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej pięciu, dostaw oprogramowania, w tym co najmniej jednej dostawy na oprogramowanie do realizacji badań internetowych CAWI (Computer Assisted Web Interview), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 4) Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnioną od reprezentowania Wykonawcy.

    5) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

    6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

    7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    8) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 65
  • 2. Czas trwania gwarancji i serwisu - 6
  • 3. Licencjonowanie - 14
  • 4. Dodatkowe funkcjonalności oprogramowania - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.parp.gov.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Tel: 022 432 85 47
Fax.: 022 432 86 20
.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Kancelaria - I piętro
.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.