To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-16
Nowy Sącz: Podatkowa książka przychodów i rozchodów. Nr postępowania: DOR-271-20/14.
Numer ogłoszenia: 105603 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80257 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podatkowa książka przychodów i rozchodów. Nr postępowania: DOR-271-20/14..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Podatkowa książka przychodów i rozchodów dla 20 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie księgowego w małych i średnich przedsiębiorstwach prowadzących podatkową książkę przychodów i rozchodów z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. 3. Czas trwania szkolenia wynosi nie więcej niż 69 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. Miesięczny wymiar godzin szkolenia nie może przekroczyć 150 godzin zegarowych. 5. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 470 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Teoretyczno - zawodowy - obejmujący 100 godzin zegarowych zajęć, 1.2. Moduł II - Warsztaty komputerowe - obejmujący 90 godzin zajęć komputerowych, w tym: a) 76 godzin zegarowych warsztatów w zakresie komputerowego prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów oraz obsługi programu Płatnik, b) 14 godzin zegarowych warsztatów w zakresie komputerowego wspomagania pracy księgowego- Microsoft Office Excel, Zamawiający wymaga, aby w każdym dniu realizacji zajęć z Modułu I i Modułu II zajęcia szkoleniowe rozpoczynały się nie więcej niż czterema godzinami zajęć teoretyczno-zawodowych z Modułu I, a następnie kursanci uczestniczą w zajęciach warsztatów komputerowych z Modułu II. Łącznie zajęcia w ramach Modułu I i Modułu II będą prowadzone codziennie przez 28 dni. 1.3. Moduł III - Praktyka zawodowa - obejmujący 280 godzin zegarowych zajęć praktycznych w biurach rachunkowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretyczno - zawodowej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych oraz warsztatowych obejmujący Moduły I i II który powinien zawierać: a) datę (poszczególne dni szkolenia), b) godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, c) liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, d) tematykę zajęć, e) miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), f) imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, g) ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego w pracy związanej z tematyką szkolenia oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć praktycznych najpóźniej na pięć dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. Harmonogram zajęć praktycznych powinien zawierać: 3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, 3.2. tematykę zajęć, 3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), 3.6. imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numer telefonu do opiekuna stanowiskowego. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie do wykonywania pracy w zawodzie księgowego w małych i średnich przedsiębiorstwach prowadzących podatkową książkę przychodów i rozchodów. 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Kierunek na pracę Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 6.1.3..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W NOWYM SĄCZU
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W NOWYM SĄCZU
- STOWARZYSZENIE ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO w Nowym Sączu, ul. Reja 11, 33-300 Nowy Sącz, 33-300 ul. Reja 11, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21800,00
Oferta z najniższą ceną: 21800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Remont garaży samochodowych oraz miejsc parkingowych Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu.
- BZP.271.57.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością, (...) do transportu min. 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- "Dostawy produktów mięsnych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu"
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Budowa doświetlonych przejść dla pieszych
- Zakup i montaż systemów asekuracji dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu (II)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z modułem ECDL BASE B2" .
- Przeprowadzenie szkolenia dla kadry dydaktycznej PK pn. "GWO and safety training onshore & offshore" w ramach projektu nr FERS.01.05-IP.08-0014/23
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja I
- Usługa szkoleniowa pt. "ABC Przedsiębiorczości" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.