Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Lublin: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 12 w km 583+733 do 585+506,20 na odc. Garbów II - Markuszów
Numer ogłoszenia: 105566 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej nr 12 w km 583+733 do 585+506,20 na odc. Garbów II - Markuszów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika lewoskrętnego w ciągu drogi krajowej nr 12 od miejscowości Markuszów w km 583+733 do miescowości Garbów II w km 585+506,20 długości 1,77 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamóweinia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy pzp. oraz spełnia warunki merytoryczne w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp. Doświadczenie: Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał przynajmniej 2 roboty o podobnym zakresie oraz o wartości zbliżonej do wartości złożonej oferty. Do załacznika powinny byc dołaczone dokumenty potwierdzające ,że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje). Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się dośwaidczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostana im powierzone. Kierwnik robót powienien posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze oraz przynależnośc do Izby Inżynierów Budownictwa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnienu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią formularza stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaśwaidczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalegaz płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne,lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu Powyższe zaświadczenie muszą być wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na farmularzu zgodnym z treścią załacznika nr 2 Doświadczenie Wykonawcy z podaniemmiejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załacznika powinny byc dołączone dokumenty potwierdzające , że zamówienia te zostały wykonae nalezycie. 5. Uprawnienia budowlane kierownika robót- potwierdzona kserokopia z oświadczeniem o przynalezności do Izby Inżynierów Budownictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych warunków zamówienia można otrzymać pod adresem: GDDKiA.Oddział w Lublinie Rejon w Puławach ul. Składowa 1A , 24-100 Puławy pok. Nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Ofertę nalezy składać w biurze rejonu w Puławach przy ul. Składowej 1A pok. Nr 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie kopert z ofertami nastąpi w dniu 17lipca 2007 r o godz. 9,30 w biurze Rejonu w Puławach przy ul. Składowej 1A pok. nr 6 .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr P 1583 R Studzian - Wojciechówka w km 0+000-0+300 polegająca na budowie chodnika w m. Studzian
- Modernizacja magazynu przeciwpowodziowego
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





