Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Warszawa: Dostawa mebli.
Numer ogłoszenia: 105554 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, Wydział Fizyki, ul. Hoża 69, 00-681 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5532213, fax 022 6255128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fuw.edu.pl; www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł konferencyjnych i obrotowych, taboretów, szafy metalowej, stolików, regałów biurowych, kanap, stołów, szafek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.13.12.00 - Regały Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.11.00 - Regały Oryginalny kod CPV: 36.13.33.12 - Stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.11.23.00 - Taborety Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.32.00 - Taborety Oryginalny kod CPV: 36.12.12.20 - Szafki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.12.12.10 - Stoły drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.13.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 36.12.12.40 - Drewniane regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w tym postepowaniu nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy i złożą stosowne oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) spełniają wymagania art. 22 ust 1 Ustawy i złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 3) przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego warunków wymienionych w SIWZ. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące art. 22 ust 1 i 2 oraz 24 ust 1 Ustawy stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualny zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub osoby upoważnione do działania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być udzielone na piśmie i podpisane zgodnie ze specyfikacją przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu. Dokument ten powinien być załączony do oferty w oryginale lub jego wierzytelny odpis. Załączenie pełnomocnictwa formie kserokopii, na której widnieją podpisy samego umocowanego nie zostanie uznane za ważne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fuw.edu.pl; www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Fizyki UW ul. Hoża 69 00-681 Warszawa, pok. 436..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Wydział Fizyki UW ul. Hoża 69 00-681 Warszawa, pok. 436..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch krzeseł laboratoryjnych oraz trzech stołków laboratoryjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.11.50.00-0, 36.11.26.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawatrzech taboretów oraz pięć krzeseł typu ISO..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.11.23.00-2, 36.11.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szafy metalowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawaszafy metalowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.61-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafek, dwóch półek na ścianę, piętnastu krzeseł typu ISO, dwóch krzeseł laboratoryjnych oraz krzesła obrotowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.12.12.20-3, 36.11.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa stolików..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostwa sześciu stolików..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.11.13-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa krzeseł..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sześciu krzeseł składanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sof czteroosobowych, czterech krzeseł konferencyjnych, dwóch krzeseł obrotowych, szafki pod zlew oraz zlewu jednokomorowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.13.31.10-6, 36.11.50.00-0, 36.12.12.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mebli..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówniena jest dostawa regału biurowego oraz stołu owalnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 36.12.12.40-9, 36.12.12.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni hotelarsko-usługowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





