Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-25
Częstochowa: Wymiana okien w placówkach oświatowych
Numer ogłoszenia: 105534 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w placówkach oświatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien w następujących placówkach oświatowych w Częstochowie: Obiekt I - Szkoła Podstawowa Nr 31, ul. PCK 18 - 20 szt. Obiekt II - Szkoła Podstawowa Nr 42, ul. Armii Krajowej 68a - 34 szt. Obiekt III- Gimnazjum Nr 12, ul. Okólna 31/39 - 33 szt. Obiekt IV- Gimnazjum Nr 13,ul. Wręczycka 111/113 - 4 kpl. Obiekt V - VI Liceum Ogólnokształcące, ul. Łukasińskiego 40 - 25 szt. Obiekt VI- VIII Liceum Ogólnokształcące, ul. Kukuczki 30 - 30 szt. Obiekt VII- Zespół Szkół Nr 2 ul. Wirażowa 8 - 11szt. Zakres prac: - demontaż istniejącej stolarki okiennej, - montaż nowych okien z PCV, - demontaż i montaż parapetów zewnętrznych, - wykonanie tynków na ościeżach, - wywóz zdemontowanych okien i parapetów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 4 400.00 zł (cztery tysiące czterysta złotych): - dla obiektu I - 500,00 zł - dla obiektu II - 900,00 zł - dla obiektu III - 900,00 zł - dla obiektu IV - 300,00 zł - dla obiektu V - 700,00 zł - dla obiektu VI - 700,00 zł - dla obiektu VII - 400,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki : a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wymianie stolarki okiennej o wartości co najmniej 40.000 zł brutto. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży niżej wymienione dokumenty:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie a) , oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w punkcie b) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej o wartości co najmniej 40.000 zł brutto każda, zawierający następujące dane: nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. b)Dokumenty potwierdzające, że roboty z ww. wykazu, zostały wykonane należycie, np. referencje. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk Oferta. b) Kosztorys ofertowy oddzielnie dla każdego obiektu. c) Dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, adres e-mail: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SIWZ będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Na tej stronie będą również zamieszczane pytania i odpowiedzi, modyfikacja SIWZ, protesty i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien w placówkach oświatowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt I - Szkoła Podstawowa Nr 31, ul. PCK 18 - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana okien w placówkach oświatowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt II - Szkoła Podstawowa Nr 42, ul. Armii Krajowej 68a - 34 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnie zabudowanego ambulansu typu B na potrzeby SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie
- Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. śląskiego w podziale na 4 zadania- powtórzenie zadania nr 4
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności dla elektroniki przy Technicznych Zakładach Naukowych w Częstochowie, ul. Jasnogórska 84/90.
- Dostawa 10 zestawów ćwiczeń laboratoryjnych z detekcji promieniowania jonizującego oraz źródeł promieniotwórczych w ramach projektu Politechnika Częstochowska kształci kadrę dla rozwoju gospodarki
- Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.: "Roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr A/1239/23"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu kuchni w tutejszym Domu.
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Siemyślu
- Modernizacja pomieszczeń szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącym im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Wapnicy
- Budowa świetlicy wraz z pomieszczeniami remizy w Mokrej oraz rozbiórka istniejącego budynku - kontynuacja budowy
- Modernizacja klatki schodowej i parteru budynku gminnego przy ul. Głównej 9 w Domaniewicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.